Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:23:52 GMT

اشتباهات فردی تاثیر زیادی در نتیجه داشت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۱۳۸۷

اشتباهات فردی تاثیر زیادی در نتیجه داشت

سرمربی هایپر شاهین شهر گفت: این دیدار، جدال تجربه بازیکنان ملی پوش گیتی پسند و جسارت و دوندگی بازیکنان ما بود که در نهایت با تساوی به اتمام رسید.

سعید رستمی پس از تساوی تیمش در شهرآورد فوتسالی اصفهان، اظهار کرد: در این بازی هیجانی شدیم وگرنه باید این بازی را بهتر تمام می‌کردیم؛ من دوست داشتم اسکوبورد بجز نتیجه پارامترهای دیگری را نیز نشان میداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صرفاً چهار اشتباه فردی داشتیم که متاسفانه بر روی این اشتباهات سه گل دریافت کردیم. اگر بازیکنانمان کمی دقت داشتند بازی با نتیجه ای خوب به نفع هایپر به اتمام می‌رسید.

وی با تاکید بر اینکه اشتباهات فردی تاثیر زیادی در نتیجه این دیدار داشت، خاطر نشان کرد: این دیدار، جدال تجربه بازیکنان ملی پوش گیتی پسند و جسارت و دوندگی بازیکنان ما بود که در نهایت با تساوی به اتمام رسید. اشتباهات بازیکنانمان باعث شد بازی را که دو بر صفر از حریف پیش بودیم در نهایت سه بر سه به اتمام برسانیم. ترکیب کاملی را در اختیار نداشتیم اگر ترکیب کاملی در اختیار تیم بودند نتیجه ای متفاوت رقم می خورد.

سعید رستمی ضمن تشکر از تمام بازیکنان و کادر فنی تیمش، گفت: با تمام این اوصاف بازیکنانمان ۶۰ تا ۷۰ درصد از آن چیزی که مدنظرمان بود را انجام دادند و با توجه به اینکه تیم گیتی پسند تیم پر مهره و تیم خیلی خوبی بود؛ تا حدودی از بازیکنانمان راضی هستم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتسال گیتی پسند تیم فوتسال هایپر شاهین شهر شهرآورد اصفهان لیگ برتر فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن

با انجام اشتباهات رایج پس از خوردن غذا لذت غذا خوردن را به طور کامل از بین می‌بریم. به همین دلیل کارشناسان همواره بر این امر تاکید می‌کنند که شناخت این اشتباهات و عدم انجام آن‌ها نقش موثری در ارتقا سلامتی دارد. آیا شما با این اشتباهات آشنایی دارید؟!

دیگر خبرها

  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • ۶ اشتباه رایج بعد از غذا خوردن
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اوزونیدیس: رتبه پنجم و هفتم تفاوت ندارد، مهم ساختن تیم است
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود