Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه بوفون از تجربه حضور در پاریس خوشحال است زیرا اگر او سال گذشته بازنشسته شده بود، حالا در یوونتوس حضور نداشت.

طرفداری - جانلوییجی بوفون پس از یک سال دوری، دوباره به یوونتوس بازگشت و این بار قرار است پس از گذراندن یک فصل به عنوان دروازه بان، یکی از پست های مدیریت را به عهده بگیرد. سیلوانو مارتینا در گفتگو با رادیو بیانکونرا گفت:

بازگشت به یوونتوس کاملا دور از انتظار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در حال بررسی دیگر پیشنهادات خود بودیم تا آنکه یووه تماس گرفت. وقتی با بوفون در این مورد صحبت کردم، به نظر او چه از نظر احساسی و چه از نظر خانوادگی راه حل کاملا ایده آلی بود. بازگشت به یووه برای کسی که همیشه یک هوادار پرشور بیانکونری بوده، واقعا بهترین چیزی بود که می شد به آن امیدوار بود. 

با وجود همه این ها من خیلی خوشحالم که بوفون به پاری سن ژرمن رفت. اگر پارسال خداحافظی می کرد، حالا نمی توانست دوباره در یوونتوس باشد. حضور در پاریس تجربه خوبی بود. 

لاریپابلیکا مدعی شده بود در قرارداد جدید بوفون با یوونتوس، بندی وجود دارد که او باید حداقل 8 بازی در سری آ انجام دهد تا رکورد پائولو مالدینی برای بیشترین تعداد بازی در تاریخ سری آ را بشکند. مارتینا در این مورد گفت:

هیچ بندی در قرارداد وجود ندارد و ما هرگز در این مورد حتی صحبت هم نکرده ایم. او فقط به یوونتوس برگشت تا جیجی بوفون باشد! یک دروازه بان جوان تر به نام وویچک شزنی در یووه حضور دارد و خیلی خوب کار کرده است. جیجی یک قدم به عقب برمی دارد و در صورت نیاز، در دسترس تیم خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود دراماتیک در برابر ازبکستان به فینال جام ملت‌های آسیا 2024 راه یافت و در نبرد پایانی با تایلند میزبان رقابت‌ها روبه‌روی خواهد شد. مردان شمسایی و شاگردان میگوئل رودریگو با برتری در ضربات پنالتی جشن صعود به فینال را گرفتند و با شرایط مشابه به یکدیگر رسیدند.

دیدار فینال جام ملت‌های آسیا، روز یک شنبه و از ساعت 14:30 در سالن بانکوک آرنا تایلند پیگیری می‌شود و قهرمان هفتمین دوره جام ملت‌های آسیا مشخص خواهد شد. ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که همیشه دستش از جام قهرمانی کوتاه مانده است.

به جز دیدار فینال، تیم‌های افغانستان و قرقیزستان در پلی آف آسیا به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این بازی به عنوان سهمیه پنجم قاره کهن در جام جهانی فوتسال شرکت می‌کند. همچنین دیدار رده‌بندی بین تیم‌های تاجیکستان و ازبکستان نیز برگزار می‌شود.

زمان دیدار فینال جام ملت‌ها، رده بندی و پلی آف به شرح ذیل است:

دیدارهای نهایی – یک‌شنبه ۹ اردی‌بهشت ۱۴۰۳

تعیین تیم پنجم: افغانستان – قرقیزستان/ ساعت ۰۸:۳۰

رده‌بندی: تاجیکستان– ازبکستان/ ساعت ۱۱:۳۰

فینال: تایلند– ایران/ ساعت ۱۴:۳۰

دیگر خبرها

  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • اورونوف، ایجنت ماشاریپوف نمی شود! | تصمیم ستاره ازبک برای فصل آینده
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم