Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با استقبال از خبر مربوط به خروج جاستین آماش، نماینده ایالت میشیگان و یکی از منتقدان سرسخت او در مجلس نمایندگان این کشور، از حزب جمهوری خواه، این اتفاق را خبر عالی برای جمهوری خواهان دانست.

اخبار بین الملل_ رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: خبر‌های عالی برای حزب جمهوری خواه اینکه یکی از بی خردترین و بی وفاترین مردان در کنگره در حال خروج از حزب (جمهوری خواه) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ تبانی در کار نبوده، هیچ مانع تراشی صورت نگرفته! معلوم شد که او نمی‌توانست دوباره نامزدی ایالت بزرگ میشیگان را بدست آورد. پیش از این نیز برای کرسیش (در مجلس نمایندگان) به چالش کشیده شده بود. (او) یک بازنده تمام عیار (است)!

نماینده ایـالت میشـیگان در مجـلس نمایندگان آمـریکا روز پنج شنـبه اعلام کرد به دلیل ناامیدی از حـزب جمهـوری خواه، این حـزب را تـرک می‌کند. وی سیاستمـداران این کشور را متهـم کرد به حـزب سیاسی خود وفـادارترند تا به مردم آمـریکا.

جـاستین آمـاش، ۳۹ ساله، یکی از منتقـدان سـرسخت تـرامپ به شمـار می‌رود، چندین بار به طور آشـکارا، نگرش و رفتار رئیس جمهـور آمـریکا را محکوم کرده است. او در روز ملـی آمـریکا و در مقالـه‌ای در روزنامه واشنگـتن پست نوشت: من از سیاست احـزاب نا امـید شـده ام و حتی از آنچه که می‌بینم هـراس دارم. سیستـم دوجـانبه به تهدیدی موجود و جدی برای اصـول و نهاد‌های امـریکا تبـدیل شـده است.

آماش که تنها جمهوری خواهی بود که پس از انتشار گزارش رابرت مولر، بازرس ویژه وزارت دادگستری آمریکا، از طرح دموکرات‌ها برای استیضاح ترامپ حمایت کرد، بار‌ها از دولت‌های آمریکا برای اقدام نظامی بدون مجوز کنگره انتقاد کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس جمهور آمریکا توئیتر توئیتر رئیس جمهور آمریکا مردان واشنگتن پست وزارت دادگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد

مصوبه هیئت وزیران در خصوص تعیین حجت‌الله عبدالملکی به‌عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در امور اجرایی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی اصلاح شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، هیئت وزیران در جلسه 1403/2/5 به پیشنهاد شماره 54103/13504 مورخ 1403/2/1 معاونت حقوقی رییس جمهور و به استناد اصل 138 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

در بند (1) تصویب نامه شماره 232114/ت62294هـ مورخ 1402/12/16، بعد از عبارت «صلاحیت‌های قانونی دستگاه‌ها» عبارت «و با رعایت تبصره ذیل ماده (23) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1395 و در هماهنگی با وزیر امور اقتصادی و دارایی» الحاق و جزهای بند یادشده به شرح زیر اصلاح می‌شود:

«الف- اعمال نظارت عالیه بر فعالیت های مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی و ایجاد هماهنگی و هم افزایی بین آنها موضوع بند (هـ) ماده (4) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1372.

ب- پیشنهاد نصب و عزل اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان های مناطق آزاد تجاری- صنعتی به وزیر امور اقتصادی و دارایی جهت ارائه به رییس جمهور در راستای ماده (6) قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری- صنعتی جمهوری اسلامی ایران.

ج- پیگیری و نظارت بر اجرای بند (الف) ماده (65) قانون احکام دائمی برنامه های توسعه کشور مصوب 1395.»

این مصوبه توسط محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهوری در تاریخ 8 اردیبهشت ماه ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رهبر دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا از احتمال دخالت نظامی در اوکراین خبر داد
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • ترامپ بایدن را به اداره دولت گشتاپو متهم کرد
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • روش‌های عجیب برخی کاندیداها برای رأی آوردن
  • دیدنی های امروز؛ از روز جهانی آزادی مطبوعات تا سفرهای تبلیغاتی ترامپ