Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای تیم ملی والیبال ایران در شرایطی امروز راهی آمریکا می‌شوند که نام داوری سرپرست فدراسیون نیز در بین مسافران شیکاگو دیده می‌شود! به گزارش بلاغ، تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019 صبح امروز شنبه در قالب سه گروه عازم آمریکا محل برگزاری رقابت‌ها می‌شود. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای سفر به شیکاگوی آمریکا، سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، محمد جواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت‌پور را انتخاب کرده تا برای رسیدن به یکی از سکوهای قهرمانی به مصاف حریفانش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ایران در مرحله نهایی در گروه B با تیم‌های برزیل و لهستان هم گروه است و تیم ملی در نخستین بازی خود بامداد جمعه از ساعت ۲.۳۰ مقابل لهستان صف‌آرایی خواهد کرد.
برنامه بازی‌های ایران در مرحله نهایی به شرح زیر است؛
*ایران-لهستان-جمعه ۲۱ تیر ساعت ۲:۳۰ بامداد
*ایران- برزیل-شنبه ۲۲ تیر ساعت ۲:۳۰ بامداد

در گروه A مسابقات نیز تیم‌های آمریکا، روسیه و فرانسه با هم رقابت خواهند داشت و در پایان دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد و برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند داشت.
تیم ملی این بار مشکل ویزا نداشت
ویزای همه بازیکنان تیم ملی برای سفر به آمریکا صادر شده و به گفته امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال، مشکلی از این بابت وجود ندارد. او پیش از این و به خاطر سخت‌گیری‌هایی که سفارت آمریکا همواره در مورد تیم ملی ایران به کار گرفته، اعلام کرده بود که اگر حتی ویزای یک بازیکن هم دچار مشکل شود، تیم به آمریکا نخواهد رفت.
دیروز و قبل از سفر ملی‌پوشان والیبال به آمریکا، خوش خبر سرپرست تیم ملی گفت: تیم ملی والیبال ایران با توجه به محدودیت‌های پروازی و فصل تابستان، در سه گروه اعزام خواهد شد. زمان رسیدن به کشور آمریکا، تقریباً یکسان است و کل تیم همزمان از فرودگاه خارج خواهد شد. وی تصریح کرد: در این سفر افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال هم تیم ملی ایران را همراهی می‌کند.

آقای سرپرست مسافر آمریکا شد
اظهارات خوش خبر نشان می‌دهد داوری سرپرست فدراسیون نیز تیم ملی والیبال را در سفر به آمریکا همراهی می‌کند. داوری که دوره سرپرستی 6 ماهه‌اش در فدراسیون به اتمام رسیده و به گفته برخی حضورش در فدراسیون والیبال غیرقانونی است، بدون توجه به حاشیه‌ها بار سفر بسته و می‌خواهد از نزدیک مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را تماشا کند.
این در حالی است که داوری در هیچ کدام از سفرهای اخیر تیم ملی والیبال در جریان لیگ ملت‌ها به چین، ژاپن و بلغارستان بازیکنان را همراهی نکرده بود، اما گویا جذابیت‌های سفر به آمریکا باعث شده تا آقای سرپرست نام خودش را هم در لیست مسافران به شیکاگو قرار دهد.
علی فتاحی، دبیر فدراسیون والیبال در واکنش به انتقادات صورت گرفته از سفر داوری به آمریکا گفته است: داوری در حال حاضر متولی اصلی فدراسیون والیبال است و اگر هم به همراه تیم اعزام شود قطعاً برای انجام مسئولیت و به عنوان مسئول فدراسیون ایران خواهد بود. فکر نمی‌کنم مسئله مهمی باشد که دوستان به آن پرداخته‌اند.

چرا داوری در چین و ژاپن قبول مسئولیت نکرد؟
دبیر فدراسیون والیبال در توجیه سفر داوری به آمریکا می‌گوید که او قطعا برای انجام مسئولیت به این کشور می‌رود، اگر قرار بر انجام مسئولیت بود چرا داوری در سفر تیم ملی والیبال به چین، ژاپن و بلغارستان قبول مسئولیت نکرد و ترجیح داد در تهران بماند؟!
متاسفانه شوق سفر آن هم سفرهای ویژه از جمله سفر به آمریکا، نزد برخي مسئولان ورزش بيداد مي‌كند، از معاون وزير گرفته كه چند سال قبل همراه تيم كشتي راهي ينگه دنيا شد تا فلان رئيس فدراسيون كه تا قبل از رياست، سفرهاي درون شهري نداشت اما حالا به كمتر از ريو و لندن رضايت نمي دهد؛ همه و همه حکایت از آن دارد که مسئولان ورزش سفر رفتن را دوست دارند. حالا هم نوبت به افشین داوری رسیده که از فرصت حضور چند ماهه در فدراسیون والیبال نهایت بهره را ببرد و به بهانه همراهی تیم ملی در مرحله نهایی لیگ ملت‌های 2019، راهی آمریکا شود!
سؤال ما از مسئولان ورزش اين است، مگر خودتان اعلام نكرديد براي كمتر شدن هزينه، تيم‌ها و افراد به سفرهاي غيرضروري نروند، پس چرا اجازه می‌دهید داوری همراه تیم ملی والیبال به آمریکا برود، افشین داوری که تا قبل از انتخاب به عنوان سرپرست فدراسیون والیبال سررشته‌ای از این والیبال نداشت، واقعا چه کاری می‌تواند برای تیم ملی در آمریکا انجام دهد؟

سکوت وزارت ورزش
طی چند ماه اخیر سفرهای گاه و بی‌گاه روسای فدراسیون‌های ورزشی اعتراض اهل فن را به دنبال داشته است. سفر طباطبایی رئیس‌فدراسیون بسکتبال به هلند، سفرهای بیش از اندازه کیهانی رئیس‌فدراسیون دوومیدانی به کشورهای اروپایی و آسیایی ، سفر چند تن از روسای فدراسیون‌های ورزشی دیگر به اقصی نقاط جهان و... موجب شده که بسیاری به طنز عنوان کنند که برخی از روسای فدراسیون‌ها حکم مارکوپولو را دارند، همیشه آن ور آب هستند و تنها چند ماه در سال برای استراحت کردن به ایران می‌آیند!
نکته عجیب در قبال تمام این اتفاقات، سکوت وزارت ورزش است، تا به امروز وزارت ورزش نه تنها مخالفتی با این سفرهای غیرضروری نداشته بلکه با سکوتش نشان داده که شاید موافق چنین رویه‌ای نیز است. اگر روال به همین منوال است لطفا وزیر ورزش هم در جلسه با روسای فدراسیون‌ها از کم کردن هزینه‌ها و حذف سفرهای غیرضروری نگوید زیرا دیگر کسی این حرف را جدی نمی‌گیرد، حتی معاونان کنار دست وزیر!

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی

   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند پیگیری خواهد شد.   تیم‌های والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) و قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و گفتگو کردند. در این نشست وحید مرادی نایب رئیس، نادر انصاری نایب رئیس کمیته ساحلی و سرپرست داوران مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در تایلند و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی نیز حضور داشتند.   در ابتدای این نشست عبدالروئوف بستگانی سرمربی و غلامرضا بحریه رئیس کمیته ساحلی گزارشی از تمرینات و کار‌های انجام شده برای حضور شایسته تیم‌های ملی نوجوانان ایران در قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا ارائه کردند.   رئیس فدراسیون والیبال نیز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه رشد و توسعه والیبال ساحلی یکی از اهداف جدی فدراسیون است، گفت: بازیکنان ملی‌پوش رده سنی آینده‌سازان این رشته هستند و توقع دارم ساحلی با حضور شما‌ها عزیزان خودش را از سایه سالنی بیرون بیاورد، زیرا هدف تعیین شده برای ساحلی نیازمند تلاش آینده‌سازان این رشته است.   سیدمیلاد تقوی تصریح کرد: می‌دانم شرایط اقتصادی والیبال ساحلی متفاوت از سالنی است، اما عقب‌تر نیستیم و در سال‌های اخیر اتفاقات خیلی خوبی برای ساحلی افتاده است و قبل از شما، خیلی‌ها سختی زیادی کشیدند. دلسرد نشوید و برای پیروزی بجنگید. بدانید که فدراسیون والیبال برای شما زحمت کشیده و از یک شکست پشیمان نشید و از اهداف ساحلی کوتاه نیایید.   رئیس فدراسیون والیبال هدف ساحلی ایران را حضور در المپیک دانست و گفت: انشاالله در ۲۰۲۴ به این هدف دست یابیم، اما اگر نشد، قول می‌دهم والیبال ساحلی ایران در سال ۲۰۲۸ حتما المپیکی خواهد شد.   تقوی خطاب به ملی‌پوشان ساحلی زیر ۱۹ سال گفت: هر افتخاری پاداش خودش را خواهد داشت و قول میدهم هر مقامی در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورید، توجه ویژه‌ای خواهیم کرد و حمایت کنیم. یادآوری می‌کنم که تنها چیزی که در ورزش ثبت می‌شود مدال ورزشکاران است و اجازه بدهید این روز‌ها با مدال شما ثبت شود.   وی برای تیم‌های اعزامی آرزوی موفقیت کرد و گفت: خیلی خوشحالم که بازیکنان از استان‌های مختلفی دعوت و انتخاب شده‌اند. تمرکزتون برای بهترین بهره‌وری را افزایش دهید تا انشالله امضای این تلاش‌هایتان طلایی باشد.   حبیب اکبرزاده کاشانی و امیرعلی قلعه‌نوی (تیم یک ایران)، محمدرسول بستگانی و کیارش باقری (تیم دو ایران) بازیکنان اعزامی به مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا هستند که ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه امشب (شنبه شب) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی تایلند می‌شوند.   عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • یک میزبانی هیجان‌انگیز در انتظار والیبال ایران
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی