Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام با صدور پیامی روز شهرداری و دهیاری‌ها را تبریک ‌گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

بی‌تردید، خدمتگزاری بی‌منت به مردم شریف ایران اسلامی و فراهم نمودن امکان مشارکت حداکثری آن‌ها در اداره امور جامعه، ازجمله آرمان‌های والا و دستاوردهای بنیادین نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نیز به‌عنوان نهادهای مرتبط با اقشار مختلف اجتماع، سهمی درخور توجه و نقش بسزایی در این خصوص دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امروزه برنامه‌ریزی و مديريت نوين شهري و روستايي در فرآيند نظام مردم‌سالاری ديني، موجب کیفیت‌بخشی به خدمات شهري و روستايي شده است به طوريکه علاوه بر ارائه خدمات مناسب، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به لحاظ تنوع فعالیت‌ها و ارزش‌های فرهنگي و اجتماعي داراي اهميت فراوان می‌باشند.

 

شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌عنوان یک‌نهاد عمومي با ساختار خدماتي و اجرايي مبتني بر مشارکت مردم، همواره موردتوجه بوده و براي دست‌یابی به شاخصه‌های شهر و روستاي توسعه‌یافته و پويا نيازمند عزم و اراده جدي تمامي تلاشگران اين عرصه است که با برنامه‌ریزی علمي، مسير توسعه همه‌جانبه را هموار و فضايي مطلوب را براي مردم فراهم کنند

 

اینک که در آستانه 14 تیر، روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها قرارگرفته‌ایم، اینجانب، صمیمانه فرارسیدن این مناسبت را به‌تمامی کارکنان و مدیران محترم شهرداری‌ها و دهیاری‌های استان ایلام‌ که با خلوص نیت و با همه توان خویش برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز و نجیبمان تلاش می‌کنند تبریک می‌گویم و از درگاه پروردگار قادر و متعال برای همه این عزیزان، بهروزی و موفقیت‌های روزافزون مسئلت دارم.

 احمد کرمی - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام‌

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خطبه نماز جمعه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم اختتامیه اوقات فراغت بی منت دهیاری شهرداری خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست با مسئولان امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر با اشاره به اینکه توجه ویژه‌ای به عمران روستاها می‌شود اظهار داشت: در این راستا اعتبار عمران روستایی در حوزه‌های مختلف افزایش یافته است.

وی با اشاره به استقرار دهیاری در روستاها خاطرنشان کرد: از ۶۱۹ روستای استان بوشهر، ۳۹۳ روستای آن دارای دهیاری است.

استاندار بوشهر از صدور مجوز استخدام نیروی جدید در دهیاری‌های استان خبر داد و گفت: با پیگیری انجام شده مجوز بکارگیری و استخدام ۲۰۲ نفر نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور صادر شد.

محمدی‌زاده افزود: این نیروها قرار است با تخصص‌های مختلف از جمله کارشناس امور اداری و فناوری اطلاعات، مسئول فنی، عمرانی و خدمات روستایی، کارشناس حقوقی و امور قراردادها، امور مالی، خدمات روستایی، کارشناس اقتصادی و سرمایه‌گذاری همچنین آتش‌نشان، راننده و کارگر خدماتی در دهیاری استان مشغول به کار شوند.

وی با بیان اینکه آخرین بکارگیری نیرو در دهیاری‌های استان مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده است افزود: بکارگیری نیروهای متخصص و تازه نفس تأثیر بسیار مطلوبی بر کیفیت خدمات دهیاری‌ها به مردم روستانشین استان بوشهر خواهد داشت.

استاندار با قدردانی از خدمات و فعالیت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری بوشهر بیان کرد: فعالیت این مجموعه در بخش‌های مختلف روستایی درخور تحسین است.

کد خبر 6094643

دیگر خبرها

  • ۲۰۲ نیروی جدید در دهیاری‌های استان بوشهر استخدام می شوند
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد