Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال اروپا را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، ژرژ مندس در تلاش اختلاف پیش آمده بین بارسلونا و اتلتیکو مادرید را به روش خودش حل کند. روابط بین بارسلونا و اتلتیکو مادرید به بدترین وضعیت ممکن رسیده است. در حالی که تیم مادریدی از نحوه جدایی گریزمان از تیم به شدت عصبانی است، حداقل انتظار دارد تا بارسلونا به عنوان بخشی از انتقال، نلسون سمدو را به این تیم بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رادیو کاتالونیا، بارسلونا تا این لحظه، این درخواست را رد کرده است. در اینجا ژرژ مندس که مدیربرنامه نلسون سمدو است و می خواهد موکلش را به اتلتیکو مادرید ببرد، به بارسلونا پیشنهاد داده که برای خرید ژائو کانسلو(دیگر موکلش) اقدام کند. یوونتوس به دلایل فنی، مشکلی با فروش کانسلو ندارد و حتی طی هفته های اخیر با منچسترسیتی بر سر انتقال احتمالی مذاکره کرده است. با این حال سیتی نتوانست رقم درخواستی یوونتوس(60 میلیون یورو) را پرداخت کند و فعلا همه چیز متوقف شده است.

- بارسلونا هیچ علاقه ای به ایده معاوضه آرتورو ویدال با راجا ناینگولان ندارد. در حالی که آنتونیو کونته علاقه ای به راجا ناینگولان ندارد، بپه ماروتا در تلاش بوده که ایده معاوضه هافبک بلژیکی با آرتورو ویدال را مطرح کند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، کونته علاقه دارد تا دوباره با ستاره شیلیایی همکاری کند اما بارسلونا چنین اجازه ای را نخواهد داد. سران تیم کاتالان ایده اینتر را به طور کامل رد کرده اند. به نظر می رسد اینتر مشکلات زیادی برای فروش راجا ناینگولانِ 31 ساله دارد زیرا تیم های مهمی وارد عرصه رقابت نشده اند. آرتورو ویدال، 32 سال سن دارد.

- مارک اورمارس می خواهد همچنان در آژاکس بماند و در همین راستا، پیشنهاد جانشینی پپ سگورا را رد کرده است. داستان بارسلونا و آژاکس همچنان ادامه دارد. در حالی که امروز مراسم معارفه فرنکی دی یونگ در بارسلونا انجام شد، از هلند خبر می رسد که سران تیم اسپانیایی در تلاش بوده اند تا این بار انتقالی در سطح مدیریت را عملی کنند. به گزارش مایک فروای، خبرنگار مشهور فوتبال هلند و نشریه تلگراف، بعد از خداحافظی پپ سگورا با بارسلونا، بارتمئو در تلاش بوده که مارک اورمارس را مدیر ورزشی تیم کند. اورمارس کاملا قدردان این فرصت بوده و از بارسلونا تشکر کرده اما طبق وعده اش به اریک تن هاخ، در آژاکس می ماند. اورمارس معمار تیمی بوده که چه در داخل زمین و چه در خارج از زمین، به موفقیت زیادی رسیده است و حالا نمی خواهد این پروژه را ترک کند.

- باشگاه پرتغالی از طریق واسطه، قیمت هافبک جوان خود را به میلان اعلام کرده است. میلان به فعالیت در بازار نقل و انتقالات و البته خرید هافبک ادامه می دهد. بعد از نهایی کردن انتقال بن ناصر، ژدسون فرناندس، هافبک 20 ساله پرتغال و باشگاه بنفیکا مورد توجه مدیران روسونری قرار گرفته است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، باشگاه بنفیکا امروز از طریق مدیربرنامه بازیکن به میلان پیام داده که در صورت ارائه پیشنهاد 30 میلیون یورو به اضافه پاداش، با چنین انتقالی موافقت خواهد کرد. حالا که همه چیز مشخص شده، باید در انتظار میلان بود. باشگاه ایتالیایی بررسی خواهد کرد که آیا می خواهد چنین سرمایه گذاری ای روی فرناندس انجام دهد یا خیر. در زمان نگارش این مطلب، میلان هنوز تصمیمی نگرفته است.

- ساری مخالف فروش بازیکنانی مثل پائولو دیبالا یا داگلاس کاستا است. در حالی که هر دو ستاره آرژانتینی و برزیلی یوونتوس به هیچ وجه نمی خواهند تیم را ترک کنند، سران یوونتوس بعد از فصل نه چندان موفق آنها تصمیم گرفته بودند که پیشنهادات دریافتی را بررسی کنند. با آمدن مائوریتزیو ساری، همه چیز تغییر کرده است. مائوریتزیو ساری به سران یوونتوس اعلام کرده که برنامه ویژه ای برای احیای پائولو دیبالا و داگلاس کاستا دارد و این دو بازیکن به هیچ وجه نباید فروخته یا به تیم های دیگر پیشنهاد داده شوند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ساری حساب ویژه ای روی هر دو بازیکن باز کرده است. نه پائولو دیبالا و نه داگلاس کاستا، علاقه ای ندارند تورین را ترک کنند اما پشت سر گذاشتن فصل نه چندان موفق باعث شد که دیگه گزینه های غیرقابل فروشی برای یوونتوس نباشند. با این حال، مائوریتزیو ساری نمی خواهد این 2 بازیکن تیم را ترک کنند و برنامه ویژه ای برای آنها دارد.

- فرانک لمپارد سرمربی جدید چلسی در ملاقاتی با کالوم هادسون اودوی ستاره جوان این تیم، سعی کرده است تا او را به ادامه حضور در لندن، مجاب کند و باورها بر این است که وینگر انگلیسی چلسی، پس از این ملاقات، متقاعد شده است که حضور در این باشگاه می تواند بر رویاهایش، جامه عمل بپوشانند. به گزارش Goal، چلسی در تلاش است تا قرارداد کالوم هادسون اودوی را به مدت پنج سال دیگر، تمدید کند. ستاره جوان چلسی، در دوران حضور مائوریتزیو ساری در این تیم، شرایط خوبی نداشت و به ندرت شانس حضور در ترکیب آبی های لندن را پیدا می کرد. دقایق کم بازی در استمفورد بریج، آینده هادسون اودوی جوان را در هاله ای از ابهام فرو برده بود و بایرن مونیخ قصد داشت تا با استفاده از این شرایط، این وینگر جوان را به خدمت بگیرد و در همین راستا، در ژانویه گذشته، پیشنهادی 35 میلیون پوندی روی میز باشگاه لندنی قرار داد. با این حال، مارینا گرانووسکایا مدیر اجرایی چلسی، با وجود درخواست جدایی کالوم هادسون اودوی، پیشنهاد باواریایی ها را رد کرد. شرایط وینگر انگلیسی چلسی اما، پس از ژانویه دست خوش تغییر شد و این بازیکن جوان پس از انجام اولین بازی ملی اش برای سه شیرها، در چهار بازی متوالی در لیگ برتر برای آبی های لندن به میدان رفت. به نظر می رسد حضور فرانک لمپارد روی نیمکت چلسی، می تواند هادسون اودوی 18 ساله را از تصمیمش برای ترک چلسی منصرف کند. گفته می شود که دستمزد هفتگی وینگر 18 ساله چلسی، در صورت تمدید قرارداد با این تیم، در حدود 100 هزار پوند خواهد بود.

- یوونتوس چند ساعت قبل وضعیت روملو لوکاکو را بررسی کرده است. مشخص نیست آیا فابیو پاراتیچی این کار را برای تخریب روند دنبال کردن بازیکن توسط اینتر انجام داده یا واقعا می خواهد از رفتن گزینه اول آنتونیو کونته با اینتر جلوگیری کند. تیم های بزرگ ایتالیا همچنان به دنبال خرید گزینه های مدنظر خود در دنیای نقل و انتقالات هستند. آ اس رم در انتظار پاسخ نهایی گونزالو هیگواین است اما بیکار ننشسته و نام ماریانو دیاز را به عنوان گزینه دوم، در لیست خود اضافه کرده است. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، حقوق 6 میلیون یورویی دیاز، جنبه ای است که نباید دست کم گرفته شود. ناپولی هم تنها در انتظار مشخص شدن وضعیت مائورو ایکاردی نیست، بلکه با ژرژ مندس در مورد رودریگو، مهاجم ملی پوش والنسیا صحبت کرده است. در پایان، یوونتوس ساعاتی قبل شرایط روملو لوکاکو را جویا شده است. مشخص نیست آیا فابیو پاراتیچی صرفا می خواهد در روند دنبال کردن لوکاکو توسط اینتر اختلال ایجاد کند یا واقعا علاقه اش جدی است و قصد دارد نگذارد گزینه اول آنتونیو کونته به نراتزوری برود.

- با وجود درخواست ثروتمندترین مرد چین از ژوزه مورینیو برای به دست گرفتن هدایت گوانگژو اورگرانده، سرمربی سابق منچستریونایتد به پیشنهاد چینی‌ها پاسخ منفی داد. به گزارش گاردین، در حالی که آقای خاص به طور سالیانه در اولدترافورد 15 میلیون پوند درآمد داشت، ظاهرا پیشنهاد چینی‌ او بسیار بالاتر از این رقم بوده است. دلیل مورینیو برای رد کردن این پیشنهاد، ملاحظات خانوادگی بوده است. از قرار معلوم مورینیو تمایلی به مربیگری در رده ملی هم ندارد و منتظر خواهد ماند تا با دریافت پیشنهادی مناسب، بار دیگر در سطح باشگاهی مشغول به کار شود.

- اتلتیکو مادرید واکنش تندی به صحبت‌های جوزپ ماریا بارتومئو درباره علاقه بارسلونا به جذب آنتوان گریزمان نشان داد. به گزارش سایت رسمی اتلتیکو مادرید، به دنبال صحبت‌های امروز جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا درباره علاقه این باشگاه به جذب گریزمان، اتلتیکو مادرید لازم می‌داند بیانیه زیر را برای شفاف سازی اوضاع منتشر کند: روز 14 می بود که گریزمان رسما به میگل آنخل گیل مارین، دیگو سیمئونه و آندره آ برتا از تصمیمش برای جدایی پرده برداشت. چند روز پس از آن بود که اتلتیکو مادرید مطلع شد بارسلونا و گریزمان از ماه مارس با یکدیگر به توافق رسیده‌اند. به طور دقیق تر، چند روز پس از حذف اتلتی از لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس. اتلتیکو مادرید می‌داند که طرفین از اواسط ماه فوریه در حال مذاکره بر سر بندهای قرارداد بوده‌اند!
درباره حرف‌های امروز بارتومئو باید بگوییم ملاقات نمایندگان دو باشگاه تایید می‌شود. روز گذشته اسکار گرائو با میگل آنخل گیل مارین ملاقات کرد. در این جلسه آقای گرائو تایید کرد که بارسلونا قصد دارد زمانی که بند آزادسازی گریزمان در روز 1 جولای از 200 به 120 میلیون یورو کاهش پیدا کرده، آن را فعال کند و گریزمان را به خدمت بگیرد اما می‌خواهد اگر ممکن باشد این پرداخت با کمی تاخیر صورت بگیرد. پاسخ اتلتیکو مادرید مطابق انتظار منفی بود. به این خاطر که باشگاه اعتقاد دارد هم بارسلونا و هم گریزمان به اتلتی و هوادارانش بی احترامی کرده‌اند. نتیجتا اینکه اتلتیکو مادرید امروز به دلیل حقی که دارد، آنتوان گریزمان را به تمرینات پیش فصل فرامی‌خواند و این بازیکن باید روز یکشنبه هفته آتی خودش را به کادر فنی معرفی کند. این درخواست به گریزمان، وکیل و ایجنتش اعلام شده است. اتلتیکو مادرید همچنین لازم می‌داند در انتها تنفر و تاسفش را از رفتار هر دو طرف قضیه یعنی گریزمان و به خصوص باشگاه بارسلونا را در این قضیه ابراز کند. به خصوص بارسلونا به خاطر وسوسه کردن یک بازیکن به زیر پا گذاشتن قراردادش با باشگاهی دیگر آن هم در میانه فصل که اتلتی نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشت بلکه برای قهرمانی در لالیگا و مشخصا در رقابت با بارسلونا می‌جنگید. اتفاقی که از نظر ما نقض آشکار قوانین و رسم و رسومات حاکم بر مذاکره و نقل و انتقالات است.

- مینو رایولا، مدیربرنامه پل پوگبا تایید می کند که موکلش خواهان جدایی از منچستریونایتد است. بدیهی به نظر می رسد که پل پوگبا می خواهد منچستریونایتد را ترک کند. بعد از تنها 3 فصل، ستاره فرانسوی دیگر قصد ندارد در اولدترافورد بماند و تیم هایی مثل رئال مادرید و یوونتوس، به طور جدی شرایط وی را بررسی می کنند. مینو رایولا به طور علنی این خواسته را با رسانه ها در میان گذاشته تا فشار بیشتری به منچستریونایتد وارد کند. رایولا در مصاحبه با تایمز، در موردش شرایط پوگبا گفت: تمام اعضای باشگاه منچستریونایتد، از مربی تیم گرفته تا مدیر، می دانند که خواسته پوگبا چیست. همه می دانند پل می خواهد تیم را ترک کند و ما هم در فرآیند آن هستیم.  
آیا تایید می کنید پوگبا در اردوی پیش فصل استرالیا شرکت خواهد کرد؟ من نمی توانم چیزی به شما بگویم. من با زمانِ حال زندگی می کنم.

-  احتمال جدایی ماتیچ در تابستان 2019 وجود دارد. ESPN گزارش داده است که دو باشگاه شهر میلان شرایط ماتیچ را زیرنظر گرفته اند. این بازیکن 30 ساله صربستانی در دومین فصل حضور مورینیو در منچستریونایتد به این تیم ملحق شد، اما فصل گذشته و از اواسط ژانویه کم کم جایگاه ثابتش را در ترکیب تیم از دست داد و حالا در فکر آینده است. ماتیچ که از علاقه دو باشگاه شهر میلان باخبر است، آمادگی این را دارد تا پیشنهادهای آنها را بررسی کند، با این وجود او ابتدا قصد دارد با سولسشائر صحبت کند تا ببیند در برنامه های این مربی نروژی چه جایگاهی دارد. گفته می شود اینتر برای خرید ماتیچ حاضر شده 10 میلیون پوند + ناینگولان را به منچستریونایتد بدهد. منچستریونایتد قصد دارد لانگ استف را به خدمت بگیرد که جانشینی بلندمدت برای ماتیچ است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: یوونتوس لوکاکو بارسلونا ویدال ناینگولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اوسیمن در ترکیب ناپولی در چند فصل اخیر و نقش مهمی که این بازیکن در قهرمانی تیمش در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایفا کرد باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند.

این بازیکن نیجریه‌ای پیش از این به مدیران ناپولی اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل این باشگاه را ترک کند و برای این موضوع با آنها به توافق رسیده بود و به همین منظور بند فسخی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو در قرارداد او گنجانده شده است.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که پاری سن ژرمن مشتری اصلی این ستاره ناپولی است و قصد دارد او را جانشین کیلیان امباپه کند اما حالا جانلوکا دی مارتزیو از خریدار جدید او پرده برداشته است که می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

این خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که مدیران چلسی آماده هستند تا پیشنهادی جذاب را به ناپولی ارائه کنند که شامل لوکاکو و 90 میلیون یورو یا یک بازیکن جوان برای جذب اوسیمن است و شاید این پیشنهاد مورد قبول مدیران ناپولی قرار بگیرد.

لوکاکو در حال حاضر به‌صورت قرضی در رم توپ می‌زند اما قراردادش در پایان فصل به انتها می‌رسد و مدیران این باشگاه شرایط مالی لازم برای دائمی کردن قرارداد او را ندارند.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) گل اول رم به یوونتوس توسط لوکاکو در دقیقه ۱۵
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • در کنار یوونتوس؛ رئال مادرید با ۳۶ قهرمانی در لالیگا، پُرافتخارترین تیم در پنج لیگ معتبر اروپایی
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد