Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ خراسان نوشت:چهل سال پیش تقریبا هیچ کس به سقوط رژیم شاهنشاهی و پیروزی سریع انقلاب امیدی نداشت و حتی مبارزان و رهبران قیام نیز تصور می کردند نتیجه گرفتن از تلاش ها و مجاهدت ها چندین سال طول خواهد کشید.

جریان های مخالف انقلاب که از پیروزی قیام مردم مسلمان و شکل گرفتن یک نظام انقلابی مردمی و مستقل با هویت اسلامی خشنود نبودند، با تمام تفاوت ها و اختلاف هایشان از سلطنت طلب شاه پرست تا منافق مجاهد خلق و چریک فدایی و توده ای به مرور همه در یک نقطه اشتراک نظر و اتفاق هدف پیدا کردند و آن ضربه زدن به این نظام نوپا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن موقعیت و شرایط حساس، انواع مشکلات از اختلاف های داخلی و آشوب های مناطق مرزی تا ماجرای لانه جاسوسی و آغاز جنگ تحمیلی، فضایی پرتنش و پر حادثه به وجود آورده بود. ناشی گری ها و نابلدی های خیرخواهان در کنار قصور و تقصیرهای نیروهای خودی از یک طرف و فقدان چهره های شاخص و توانا مانند شهید بهشتی و مشکلات جدید و تهدیدهای دشمن از سوی دیگر فراغت و فرصتی برای تثبیت وضع جدید باقی نمی گذاشت.

در چنین وضعیت ملتهب و آشفته ای نیروهای مخالف و افراد غیر معتقد به آرمان های انقلاب و عناصر تشکیلات فراماسونری و بهایی ها و وابستگان صهیونیست ها و عوامل منافقین و ... به یک باره نابود و محو نشدند!بسیاری از این افراد در کشور باقی ماندند و در آن فضای آشفته خود را همرنگ جماعت کردند و به طور طبیعی نه تنها ریش گذاشتند و در نماز جماعت و راهپیمایی و نماز جمعه حضور یافتند، بلکه در طول این چهار دهه کاسه داغ تر از آش شدند و چه بسا هرجا توانستند نیروهای اصیل انقلاب را هم از میدان به در کردند!

اصلا معادله پیچیده و موضوع عجیب و غریبی نیست، فرض کنید دور از جانتان خود شما نفوذی باشید و بخواهید به سهم خود برای آسیب رساندن به انقلاب و نظام بکوشید و برای سرنگونی انقلاب تلاش کنید، چه خواهید کرد؟ قطعا با ظاهر انقلابی و شعارهای انقلابی به میدان می آیید و بیکار هم نخواهید بود!

سؤال اصلی و بسیار مهم این است: چه کاری حرکت و پویش این نظام را می گیرد و مانع تحقق و پیشرفت اهداف آن می شود؟واضح است که شعارهای رنگارنگ و پراحساس و جدی مانع و مشکلی نیست، آن چه واقعا اهمیت و خطر دارد ناامید کردن مردم و نخبگان و ایجاد اختلال در مسیر رشد و توسعه است، مشغول کردن نظام و مردم به مسائل حاشیه‌ای و مقطعی و بی اهمیت است ، سپردن کارها به افراد نالایق است، هزینه درست کردن برای رهبری است، احمق جلوه دادن روحانیت است، ایجاد شکاف بین قشرهای مختلف مردم است، بستن راه انتقاد و گفت و گوست و...

نفوذی یعنی کسی که در حساس ترین موقعیت ها در لباس دوست و با ظاهر خودی دارد بی سروصدا ضربه های عمیق را به ریشه می زند، اگر دنبال نفوذی ها می گردید دنبال پرچم آمریکا و کت وشلوار شوروی یا کلاه اسرائیل و کراوات انگلیس نباشید!

برچسب ها: نفوذی

منبع: خرداد

کلیدواژه: نفوذی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور

   

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عصر دیروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و تسلیت سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و شهادت حضرت حمزه سیدالشهداء (ع)، گفت: وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیاست گذاری، ساماندهی، نظارت و راهبری برنامه ملی و مذهبی در کشور است.

وی با بیان اینکه پاسداشت و گرامیداشت ایام الله ماموریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از قبل از انقلاب اسلامی و بعد از انقلاب تاکنون است، گفت: هویت انقلاب اسلامی را همین ایام‌الله شکل می‌دهد و گرامیداشت این ایام یعنی بزرگداشت انقلاب.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه گرامیداشت ایام‌الله از انحراف انقلاب جلوگیری می‌کند، ادامه داد: در طول سال  افز.ن بر 15 مراسم ملی سراسری در کشور برگزار می‌شود که  آخرین آن مراسم روز قدس بود که در 2776 نقطه از کشور مراسم راهپیمایی این روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه در کنار برگزاری یک مراسم در کشور هزاران برنامه فرهنگی، تبلیغی و تبیینی برگزار می‌شود و مردم در اجرای آن مشارکت دارند، افزود: سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد را در پیش داریم که برنامه‌های آن در حال برنامه‌ریزی است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه دهه کرامت نیز یکی دیگر از برنامه‌های مذهبی است که در آستانه ورود به آن هستیم و این دهه را شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دهه کرامت نامگذاری کرده است، گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی در این ایام حتی در خارج از کشور هم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر نامگذاری شده است که هزاران برنامه جشن و سرور و تبلیغی و تبیینی درباره زندگی اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود، ادامه داد: اعیاد شعبانیه نیز از دیگر برنامه‌ها و از حرکت‌های جدیدی است که با کمک مردم شکل گرفته است و هر سال توسعه پیدا می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه به صحنه آوردن مردم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ماموریت دیگر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: امروز می‌بینیم که مردم چگونه در اجتماعات حمایت از مردم مظلوم غزه و جبهه مقاومت شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بعد از انجام عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی نخستین کشوری که اعلام حمایت کرد، ایران اسلامی بود، ادامه داد: چندین اجتماع و راهپیمایی بزرگ نیز در سطح کشور برگزار شد؛ همین اقدام در سایر کشورها نیز الگو شد و جمعه‌های خشم علیه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح کشور به راه افتاد.

موسی‌پور با اشاره به اینکه بعضی مناسبت‌های استانی نیز مورد توجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است که از جمله آن بزرگداشت 24 مهر در کرمان است، گفت: در این روز در زمان رژیم منحوس پهلوی مسجد جامع کرمان به آتش کشیده شد و تعدادی از مردم بی‌گناه به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی نیز از ماموریت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور است، افزود: در این راستا برنامه‌های تبیینی زیادی در کنار برنامه‌های مختلف ملی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: سال گذشته بودجه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور 120 میلیارد تومان بوده است که شامل حقوق کارکنان و تهیه اقلام فرهنگی و برای برگزاری مراسم در کل کشور می‌شود.قرار نیست مسئولیت استانداری کرمان را بپذیرم/ حضور در شورای هماهنگی را ترجیح می‌دهم

او در ادامه در پاسخ به سوالی درباره تاخیر و تعلل چند ساله مسئولان استان کرمان و شهرداری در مورد ساخت سردیس امام خمینی (ره) جهت نصب در محل مسجد امام شهر کرمان و نیز ساخت و نصب المان قدس در شهر کرمان با توجه به کرمانی بودن سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در راه آرمان قدس تلاش‌های زیادی کرد و به شهیدالقدس نیز معروف است، گفت: باید همکاری و پیگیری‌های لازم در این موارد صورت گیرد.

 

دیگر خبرها

  • هشدار درباره آینده اقتصاد ایران
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • دفاع متفاوت برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • دفاع جانانه برخی از نمایندگان اتحادیه اروپا از ایران | در حالی که کت و شلوار  پوشیده‌اید ...| ویدئو
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • روزنامه همشهری : دنبال تعطیلی شنبه نباشید / ۵شنبه و جمعه روزهای دینی اند