Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۱۵ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

پیر مرد ۹۰ ساله قربانی آتش سوزی مزرعه

زکریا اشکپور روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با اعلام خبر حادثه آتش سوزی مزرعه به مرکز پیام اورژانس شرق استان مازندران، تیم اورژانس پایگاه زرندین نکا به محل حادثه واقع درمنطقه کوهسارکنده اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه گفته شده که پیرمرد کشاورز که در مزرعه خود در حال کار بود که به دلیل سرایت آتش از مزرعه کناری در محاصره آتش قرار گرفت.

اشکپور گفت: تیم اورژانس پس از ورود به صحنه و بررسی، دریافتند که متاسفانه این مصدوم دچار سوختگی شدید شده وفاقد علائم حیاتی بود.

انحراف مرگبار پراید در بابل

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: در گزارشی به مرکز سازمان اورژانس بابل مبنی بر واژگونی پراید در جاده کیا کلا روبروی شهرک کیان مهر گزارش شد.

وی با بیان اینکه تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن  درمحل حادثه حضور پیدا کردند، افزود: در این حادثه راننده پراید که زن حدود ۳۰ ساله بود به علت شدت جراحات و خونریزی فاقد علائم حیاتی بود.

غلام نیا روشن گفت: همچنین سرنشین خودرو پراید ۱پسر بچه ۳ساله  بود دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شدند.

۱۰ زخی در تصادف پراید با پراید

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: در گزارشی به مرکز سازمان اورژانس بابل مبنی تصادف خودرو سواری پراید و پراید در جاده گنج افروز بخش بابلکنار گرو به سمت لفور گزارش شد.

وی افزود: این حادثه ۱۰ زخمی بر جای گذاشت که زخمی‌ها دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شدند.

وی افزود: تکنسین‌های  سازمان  اورژانس بابل  پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل و بیمارستا ن رازی و بیمارستان ولیعصر قائمشهر منتقل کردند.

تصادفی دیگر در بابل با ۶ زخمی

غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: در گزارشی به مرکز سازمان اورژانس بابل مبنی  تصادف خودرو سواری جک و تاکسی در جاده گنج افروز   بخش بابلکنار سه راه شیردارکلا گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپج  سازمان اورژانس بابل  تکنسین‌های پایگاه  هلیدشت و سیدکلا را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت: در این حادثه ۶ مصدوم داشت که زخمی‌ها دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شدند.

وی افزود: تکنسین‌های سازمان اورژانس بابل پس از اقدامات پزشکی اولیه مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کردند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۳۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: حادثه آتش سوزی و انفجار گاز بامداد امروز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

سید حمید حسینی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه ساعت سه و ۲۵ دقیقه بامداد امروز رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه آمبولانس پایگاه یک شهری به صحنه حادثه اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حادثه و در تریاژ اولیه، تعداد مصدومان این حادثه ۲ نفر ارزیابی شد که متاسفانه یک مصدوم بر اثر شدت جراحات وارده در صحنه حادثه قبل از رسیدن اورژانس فوت کرده بود.

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: اقدامات پیش بیمارستانی برای مصدوم دیگر این حادثه هم انجام و پس از دریافت خدمات فوریت های پزشکی به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شد.

مرکز اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور با ۳۳ پایگاه عملیاتی شامل ۱۱ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار پایگاه موتورلانس با تحت پوشش داشتن چهار شهرستان "نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه" به صورت شبانه‌روزی و رایگان به جمعیت تحت پوشش خدمات ارائه می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار
  • فوت پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر برخورد قطار