Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-02@23:30:45 GMT

اجرای 80 برنامه گروه تواشیح «طاها» در سرزمین وحی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۳۸۱۹

اجرای 80 برنامه گروه تواشیح «طاها» در سرزمین وحی

سید علی اسدی، مدیر مسئول گروه تواشیح طاها در گفت‌وگو با ایکنا مازندران با اشاره به اعزام گروه تواشیح«طاها» به مکه مکرمه و مدینه منوره، گفت: گروه تواشیح طاها از سال 1375 توسط جمعی از دوستداران قرآن تاسیس شد و تاکنون در مراسم‌های مذهبی زیادی اجرای برنامه داشته و از محبوبیت خاصی در بین مردم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه، گروه تواشیح طاها یک گروه بین‌المللی است، افزود: این گروه تواشیح، فعالیتش را از مرحله مسابقات شهرستانی به مرحله استانی و در نهایت به مرحله کشوری ارتقا داده است.
اسدی با بیان اینکه، گروه تواشیح طاها در سال 94 بعد از سال‌ها فینالیست شدن موفق به کسب مقام اول در بالاترین سطح مسابقات سازمان اوقاف شد، تصریح کرد: تا کنون این گروه به کشورهای اسلامی همچون؛ تایلند، عراق، افغانستان و میانمار جهت تبلیغ و گسترش آیین ناب محمدی سفر کرده است.
وی با بیان اینکه، این گروه دارای هفت عضو است، افزود: مصطفی قاسمی محله کلایی، حسین ایزی، یاسر نوری، محسن باغبان، سید سجاد اشرفی، سید محمد محمدی به مدیریت بنده از اعضای گروه تواشیح طاها هستند که قریب به 20 سال فعالیت دارند.
مدیر مسئول گروه تواشیح طاها با بیان اینکه، هزینه سفر گروه تواشیح طاها از سوی سازمان اوقاف و بعثه رهبری تامین شده است، گفت: قراراست 80 برنامه اعم از؛ قرائت قرآن، خواندن ادعیه، اجرای تواشیح و قرائت همخوانی قرآن در مکه مکرمه و مدینه منوره اجرا کنیم.
وی افزود: گذرنامه‌های اعضا امروز شنبه 15 تیرماه صادر می‌شود و قرار است روز 22 تیرماه در قالب کاروان قرآنی نوراز فرودگاه مهرآباد تهران به مدینه منوره اعزام شویم.
وی با بیان اینکه، این سفر زیارتی 45 روزه است، افزود: اولین مقصد گروه تواشیح مدینه منوره و سپس مکه است و در نهایت دوباره به مدینه بازخواهیم گشت.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سید علی اسدی اعزام به مدینه و مکه اجرای برنامه تواشیح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۳۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام اولین گروه از زائران عمره مفرده این استان پس از ۹ سال وقفه عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ از فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز، به سرزمین وحی اعزام شدند.

«سیدمحسن قوامی نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا گفت: به لطف خداوند متعال و با عنایت به پیگیری ها و تلاش های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت و سازمان های مرتبط اعزام زائران عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه از ایران به عربستان از سوم اردیبهشت ماه شروع و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امروز اولین پرواز گروه اعزامی زائران از فرودگاه شهید دستغیب و در قالب یک کاروان ۱۲۰ نفره از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر به سرزمین وحی اعزام شدند که ۳۰ نفر از این تعداد زائر مربوط به استان کهگیلویه و بویراحمد بوده اند.

مدیر حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پرواز اولین گروه اعزامی عمره گزاران از استان کهگیلویه وبویراحمد راس ساعت ۱۷ امروز ۱۲ اردیبهشت۱۴۰۳ فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • اعزام نخستین گروه حجاج عمره از ۳ استان جنوبی کشور
  • اولین گروه از عمره‌گزاران کهگیلویه‌وبویراحمد به سرزمین وحی
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار را در اولویت قرار دهید
  • ضرورت اولویت قرار دادن حسن تدبیر دانشجویان عمره‌گزار
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه عربستان