Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیمی گفت: همایش شهرستانی امامزادگان شفت در بقعه متبرکه سلطان پیرحسن برگزار می‌شود.

«حمید رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شفت با بیان اینکه ۵ ذی‌القعده روز تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه است، اظهار کرد: به همین مناسبت همایش شهرستانی امامزادگان شفت در بقعه متبرکه سلطان پیرحسن برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس اوقاف و امور خیریه شفت با بیان اینکه این مراسم روز یکشنبه(16تیر) بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود افزود: در این همایش علاوه بر سخنرانی و مدیحه‌سرایی از خادمین امامزادگان تجلیل به عمل می‌آید.

 

وی، امامزادگان و بقاع متبرکه را از قطب‌های فرهنگی دانست و گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی تأثیر مهمی در ارتقای سطح فرهنگ دینی و مذهبی مردم دارد.

 

رحیمی با بیان اینکه هدف از برگزاری این همایش آشنایی با فرهنگ و سیره عملی زندگی امامزادگان است تصریح کرد: هرسال برنامه‌های فرهنگی خوبی در امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان شفت برگزار می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیزیه شفت خاطرنشان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شفت در ایام دهه کرامت امسال برنامه‌های مختلفی در جوار امامزادگان عظیم‌الشان دیگر منطقه این شهرستان نیز برگزار می‌کند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه مشهد خطبه نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همایش امامزادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستارزاده افزود:هوش مصنوعی کاربرد‌های زیادی در حوزه کسب وکار دارد و این همایش با هدف رونق کسب و کار طلا و جواهر در این زمینه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علمی، کاربردی یزد هم در ادامه بیان داشت:این همایش در حقیقت شروعی برای برگزاری دوره کوتاه مدت هوش مصنوعی در صنعت طلاو جواهرات می‌باشد.
عباسعلی جعفری افزود:رسالت دانشگاه علمی کاربردی، مهارت افزایی دانشجویان در صنعت طلا و جواهر و همچنین رشد در مسیر اشتغال و کسب و کار است.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد