Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@23:42:07 GMT

فعالیت پویش مردمی « سهم من از بهشت»

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۴۱۰۱

فعالیت پویش مردمی « سهم من از بهشت»

حجت الاسلام بهشتی پور از فعالیت پویش مردمی «سهم من از بهشت» با محوریت افزایش مشارکت‌های مردمی در ساخت شبستان امام علی علیه‌السلام با همکاری کانون‌های مساجد خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «جواد بهشتی‌پور» در گفتگو با خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به پویش مردمی سهم من از بهشت گفت: این پویش  با محوریت افزایش مشارکت‌های مردمی در ساخت شبستان امام علی علیه‌السلام با همکاری کانون‌های مساجد در سطح کشور دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: شماره حساب ۲۵۱ بانک مسکن به نام آستان مقدس و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۴۰۰۰۴۰۰۰ برای مشارکت مردم در پویش سهم من از بهشت درنظر گرفته شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به کنگره شعر فاطمی گفت: موضوعات این کنگره در را بطه با ابعاد شخصیت کریمه اهل‌بیت(س)، حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، مفهوم زیارت آن حضرت و ابعاد گسترده آن فراخوان شد.

 

بهشتی پور تصریح کرد: فراخوان این کنگره ۱۹ خردادماه اعلام شد و علاقه‌مندان به شرکت در این کنگره فرصت داشتند که آثار خود راتا ۹ تیرماه ثبت نام کنند.

 

وی از ارسال بیش از 800 اثر توسط 370 شاعر از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره خبرداد و گفت: نتایج داوری‌ها 16 تیرماه اعلام می شود و مراسم اختتامیه 20 تیرماه برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پایان تصریح کرد: دو هزار فعالیت مردمی در جشنواره مردمی کرامت در دهه کرامت به همت تشکل‌های مردمی دنبال می‌شود.

 

وی مطرح کرد: امیدواریم همانطور که تشکل‌های مردمی به ویژه خیرین در مناسبت‌های مختلف برای اهل‌بیت(ع) فعال می‌شوند در دهه کرامت نیز فعالیت‌های خود را دنبال کرده و مشارکت لازم را داشته باشند.

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه جشن های دهه کرامت حج مشهد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم اختتامیه پویش مردمی کنگره شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت و بهبود وضعیت اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در گرو همکاری و مشارکت های مردمی و سازندگان است گفت: دولت در حال حاضر با عرضه زمین و در اختیار قرار دادن این اراضی به متقاضیان و پرداخت تسهیلات ساخت روند را برای ورود بیشتر متقاضیان فراهم می‌کند.

وی افزود:  حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار پروژه نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که دولت می تواند با استفاده از ظرفیت های مردمی و عرضه زمین  این پروژه ها را  تا پایان دولت سیزدهم تحویل دهد.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن توضیح داد: در حال حاضر روند ساخت یکی از سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن به مساحت ۵۶۰ هکتار ظرفیت ساخت بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی را در خود دارد.

وی یادآور شد: حضور مردم در پروژه های نهضت ملی مسکن زمینه ساز تسریع در اجرای خانه های ویلایی و پروژه های کوتاه مرتبه می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: شهرک پرنیان در ۲۰ کیلومتری پردیسان محدوده امامزاده عبدالله (ع) قرار دارد که در آن دو مجموعه مجزا احداث خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مدیران استان طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان یک اولویت و برنامه اساسی پیگیری می‌کنند، ادامه داد: در  شهرهای مرکزی  کشور روند ساخت۷۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • رشد ویلایی‌سازی با استفاده از مشارکت‌های مردمی در ایوانکی
  • تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن چشم‌انتظار مشارکت‌های مردمی است
  • اتمام پروژه‌های نهضت ملی مسکن تنها با مشارکت‌های مردمی امکان‌پذیر است
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • فراخوان پویش سراسری «وعده صادق»
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • ساماندهی کودکان گل فروش اطراف بهشت زهرا (س) / فعالیت پیک موتوری برقی در بازار تهران
  • مشارکت‌های مردمی همزمان با تزریق زمین در نهضت ملی مسکن
  • جهش اقتصادی را باید با مشارکت مردم محقق کرد
  • ۵۰ همت فرصت سرمایه‌گذاری در قم شناسایی شد