Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان بازدید از شرکت فرآورده‌های شیلاتی و شهرک صنعتی بندرعباس، استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های نیروی مقاومت بسیج را به منظور مقابله با احتکار و گرانفروشی‌ها خواستار شد. تاریخ انتشار: 10:31 - 15 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۸۰۲ به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی، حمایت از کسب و کار و رفع موانع تولید، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن بازدید از شرکت فرآورده‌های شیلاتی و شهرک صنعتی بندرعباس، در جلسه ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی استان هرمزگان شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

      در جریان این نشست که با حضور جمعی از صاحبان صنایع و فعالین اقتصادی در محل شهرک صنعتی بندرعباس برگزار شد، رئیس کل دادگستری هرمزگان اظهار داشت: دستگاه قضایی استان در سال پیش رو به صورت جدی در موضوع رفع موانع تولید و حمایت از سرمایه گذاری مشروع ورود خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مؤلفه‌ها در جهت رونق تولید، ارتقاء کیفیت محصولات به منظور امکان رقابت با تولیدات خارجی و متناسب با نیاز مصرف کنندگان از طبقات مختلف جامعه است.      
صالحی همچنین برگزاری جلسات توجیهی به منظور افزایش هماهنگی میان بانک‌های عامل و مؤسسات اقتصادی از یک سو و کارخانجات و واحد‌های تولیدی از سوی دیگر را به منظور جلوگیری از متضرر شدن تولیدکنندگان ضروری برشمرد و از برنامه ریزی به منظور برگزاری جلسات مستمر در جهت رفع مشکلات واحد‌های تولیدی خبر داد.

رئیس ستاد پیگیری سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در دستگاه قضایی استان هرمزگان با اعلام این که نوسانات قیمت، کم فروشی‌ها و احتکار موجب تحمیل فشار‌های اقتصادی و تنگ شدن عرصه بر مردم و مصرف کنندگان شده است، تشدید نظارت‌ها و مدیریت بازار را ضرورتی اجتناب ناپذیر برشمرد.

 

   
رئیس شورای قضایی استان هرمزگان همچنین با اشاره به برخی نوسانات موجود در قیمت آبزیان خواستار نظارت بیشتر شیلات با هدف برقراری توازن در بازار عرضه و همچنین حفظ حقوق مصرف کنندگان شد.

علی صالحی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با اتخاذ دو رویکردحمایت از سرمایه گذاری مشروع با توجه به اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و مقابله با فساد و برخورد با اخلالگران در نظام اقتصادی، رفع موانع تولید و حل و فصل مشکلات فعالین این عرصه را به منظور بهبود معیشت مردم مورد توجه ویژه قرار خواهد داد.   بازدید رئیس کل دادگستری هرمزگان از کارخانه تُن ماهی بندرعباس

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری هرمزگان شهرک صنعتی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین