Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مرتضی ضامنی به آخرین وضعیت سامانه سپند (سامانه پایش ناوگان دانش آموزی) اشاره کرد و گفت: با آغاز فعالیت سامانه سپند، اپلیکیشنی در اختیار والدین قرار داده می‌شود که طبق آن تمام فعالیت‌های دانش آموز و راننده در طی مسیر مدرسه تا خانه و برعکس آن رصد می‌شود.

به گفته وی، به عبارت دیگر با این اپلیکیشن، دانش آموز برای سوار شدن به ماشین فراخوانده می‌شود و هنگامی که سوار سرویس مدرسه می‌شود به والدین اعلام شده، مسیر طی شده توسط والدین رصد می‌شود و در نهایت تحویل دانش آموز به مدرسه نیز به والدینشان اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این موضوع، والدین می‌توانند بر عملکرد راننده و خودرو نظارت مستمر ، موثر و آنلاین نیز داشته باشند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تا آغاز سال تحصیلی جدید چندماهی بیشتر باقی نمانده است، فراخوان شرکت‌ها برای ثبت‌نام در سامانه سپند آغاز شده است. این فراخوان از حدود ۲۰ روز پیش شروع و شرکت‌ها نیز ثبت نام‌هایشان را انجام داده‌اند. حال باید شهرداری‌ها این شرکت‌ها را تایید کرده تا در نهایت شرکت‌های تایید شده و واجد شرایط برای ارائه خدمات حمل‌ونقلی داشته باشیم.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با بیان اینکه پس از تایید شرکت‌های حمل‌ونقلی توسط شهرداری‌ها، رانندگان می‌توانند با عضویت در این شرکت‌ها به ارائه خدمات بپردازند، اظهار کرد: رانندگانی که متقاضی فعالیت در این حوزه  یعنی سرویس مدارس هستند حتماً باید زیر نظر این شرکت‌ها خدمات ارائه دهند و برای آن دسته از رانندگان متقاضی نیز از هفته آینده فراخوان ثبت‌نام زده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: سامانه سپند سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدمگاهی، سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین‌المللی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار تحریریه تجارت خارجی گفت: در سال ۱۴۰۱ صادرات شرکت‌های دانش بنیان بین ۸۵۰ میلیون دلار تا یک میلیارد دلار بوده است. آمار صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته با افزایش بیش از ۲ تا ۳ برابری به بیش از ۲ میلیارد دلار اعلام شده است.

قدمگاهی در ادامه افزود: بر اساس هدف گذاری صادرات محصولات دانش بنیان در دو سال آینده میتواند به ۱۰ میلیارددلار برسد. برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی شده که شرکت‌هایی پیشران دانش بنیان که ۸۰ درصد صادرات شرکت‌های دانش بنیان را انجام میدهند به شرکت‌های متوسط و کوچک کمک کنند تا آنها نیز در مسیر تجارت وارد شوند.

وی در ادامه درباره کمک سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات به شرکت‌های پیشران بیان کرد: شرکت‌های پیشران دانش بنیان نیاز به سرمایه گذار و رفع مشکلات همچون گمرکی دارند که سعی شده در این موارد نیز به آنها کمک کرده تا این شرکت‌ها به راحتی کار تجاری خود را انجام دهند.

سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین‌المللی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اظهار کرد: ۸۰۰ شرکت دانش بنیان امسال در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) حضور دارند و محصولات خود را معرفی می‌کنند. بجز این شرکت‌ها پایگاه بین المللی معاونت فناوری، اطلاعات و ارتباطات ریاست جمهوری، خانه‌های فناوری در کشور‌های مختلف، صندوق‌های پژوهش فناوری، کریدور صادرات و باشگاه سرامدان صادرات شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • جزییات مشوق‌های مهارت آموزی برای سربازان
  • حضور ۵ تیم دانش‌آموزی خراسان شمالی در نخستین المپیاد ملی آموزش هنر
  • آغاز ارزیابی جهش تحصیلی ابتدایی از ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ورود سامانه بارشی به غرب کشور | افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • سامانه بارشی در راه غرب کشور / افزایش نسبی دما در غالب مناطق تا اواسط هفته آتی
  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • جزییات حراج بعدی شمش طلا در هفته آینده
  • حضور بیش از ۳۳ هزار دانش آموز البرزی در اردوی عملی آمادگی دفاعی
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده