Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-09@10:31:09 GMT

۳۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۴۷۵۲

۳۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

سردار محمد قنبری در نشست خبری با اصحاب رسانه با تشریع عملکرد سه ماهه نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ۲۸ باند بزرگ مواد مخدر در این استان توسط نیروی انتظامی شناسایی و متلاشی شدند و هشت نقر قاچاقچی در درگیری مسلحانه با پلیس به هلاکت رسیدند.

وی بیان کرد: همچنین ۲۵۰ دستگاه خودرو در رابطه با قاچاق موادمخدر توسط نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان توقیف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۲ هزار و ۱۲۸ مورد عملیات در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام شده است گفت: ۶۳۶ مرحله طرح مقابله و برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر توسط پلیس در این استان انجام شده است.

وی بیان کرد: ۱۴ منزل و محل در حوزه فروش مواد مخدر از ابتدای امسال تا کنون در سیستان و بلوچستان پلمپ شده است.

سردار قنبری اظهار داشت: نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با مواد مخدر در سیستان و بلوچستان از تمام ظرفیت خود استفاده می کند و تاکنون در این زمینه به موقفیت‌های چشمگیری دست یافته است.

وی با اشاره به دستاوردهای نیروی انتظامی در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت گفت: سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای امسال تا کنون در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۱۷۰ باک اضافی از اتوبوس ها و ماشین های سنگین در این استان کشف شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه مبارزه با قاچاق سوخت به دنبال دانه درشتها هستیم و با تمام توان با این افراد برخورد خواهد شد.

سردار قنبری اظهار داشت: ۶۵ مرکز دپوی قاچاق سوخت در سیستان و بلوچستان توسط نیروی انتظامی کشف شده است و این روند با جدیت تمام همچنان ادامه دارد.

....ادامه دارد

۳۲۱۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتظامی کشف مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با انجام اقدامات تخصصی و با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم، مأموران از حمل و جابه جایی محموله‌ای از مواد افیونی توسط یک دستگاه کامیون در یکی از محورهای مواصلاتی مطلع شده و اقدامات میدانی خود را برای شناسایی محموله مواد مخدر آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در نهایت پس از حضور مأموران انتظامی و کنترل تردد خودروهای عبوری در محور مورد نظر، کامیون حامل مواد مخدر شناسایی و برای بررسی دقیق‌تر به راننده خودرو دستور ایست صادر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تصریح کرد: پس از متوقف شدن خودرو و در بازرسی دقیق از آن، مأموران پلیس مقدار ۲۸ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار گوجه جاساز شده بود را کشف کردند.

سرهنگ نیکبخت با اشاره به توقیف خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری یک سوداگر مرگ خاطر نشان کرد: مأموران پلیس در سطح استان حضوری فعال دارند و در راه مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

کد خبر 6099381

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در اردبیل/۷۰ کیلوگرم مواد کشف شد
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • اقدام خارج از ضوابط یکی از سربازان کلانتری ایرانشهر در دست بررسی قرار دارد
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • کشف ۲۲ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های سیستان وبلوچستان
  • محکومیت ۶۸ میلیارد ریالی قاچاقچی روغن در ایرانشهر
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد