Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه گفت: اجتماع بزرگ بانوان بسیجی با عنوان «عفاف و حجاب‌، میراث ایرانی، گرایش جهانی» ۲۰ تیر ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

فرشته همتی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: سازمان بسیج بانوان سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه در تمام طول سال برنامه‌هایی در راستای طرح توسعه عفاف و حجاب از جمله فرهنگ ترویج عفاف چهره‌ به چهره در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با بیان اینکه در طول این هفته با توجه به ایام هفته برنامه‌های روزشماری در نظر گرفته شده است گفت: یکی از مهمترین این برنامه‌ها برگزاری اجتماع بزرگ «عفاف و حجاب‌، میراث ایرانی، گرایش جهانی» در سراسر استان است.

همتی افزود: این اجتماع  روز پنجشنبه 20 تیر ماه از 7:30 صبح در پارک شرقی طاقبستان برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌شود پنج هزار نفر از بانوان در این اجتماع شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه شنبه 15 تیرماه با عنوان «عفاف و حجاب‌، فریضه الهی، سیره فاطمی(س)» تعیین شده است گفت: در این روز بزرگداشت میلاد حضرت معصومه(س) در پایگاه‌های محلات بسیج  و در روز یکشنبه 16 تیر با عنوان «عفاف و حجاب‌، تجلی فطرت، تاج بندگی» نشست‌های تخصصی و تجلیل از بانوان و دختران محجبه موفق برگزار می‌شود.

قم| آیت‌الله فاضل لنکرانی: عنوان حجاب اجباری راهکار دشمن برای تضعیف انقلاب است3 برنامه محوری ویژه هفته عفاف وحجاب در گیلان اجرا می‌شودظرفیت فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی عفاف و حجاب به‌کارگیری شود

همتی افزود: در روز  دوشنبه 17 تیر با عنوان « عفاف و حجاب‌، حقوق شهروندی، احترام به قانون» و سه‌شنبه 18 تیرماه « عفاف و حجاب‌، تکریم خویشتن، احترام به آزادی» با برگزاری نشست‌های مردمی در فرهنگ‌سراها همراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری نشست‌های تخصصی پیرامون عفاف و حجاب خانواده در روز چهارشنبه 19 تیرماه با عنوان « عفاف و حجاب‌، اخلاق‌مداری، خانواده سالم» در اولویت است بیان کرد: پنج‌شنبه 20 تیر با عنوان « عفاف و حجاب‌، میراث ایرانی، گرایش جهانی» و جمعه 21 تیر « عفاف و حجاب‌، امنیت اجتماعی، وصیت شهیدان» نامگذاری شده که در این راستا با همکاری آستان قدس رضوی پیاده‌روی بزرگی از پارک شاهد تا پارک شرقی از ساعت 7:30 صبح برگزار می‌شود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با اشاره به برخی برنامه‌های جانبی هفته عفاف و حجاب در استان کرمانشاه عنوان کرد: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب، برگزاری نشست‌های عفاف و حجاب در الگوی سوم، برپایی ایستگاه‌های پاسخگویی به شبهات عفاف و حجاب، تهیه و توزیع بروشور عفاف و حجاب مربوط به واقعه گوهرشاد، آسیب‌های لوازم آرایشی، وصیتنامه شهدا و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با عفاف و حجاب در تمامی ادارات، شناسایی مادران نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی برگرفته از کتاب حجاب شهید مطهری از جمله این برنامه‌ها است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفت مداری، پاک زیستی و تقید به پوشش عفیفانه در بین آحاد مردم جامعه اعم از زن و مرد، پسر و دختر، تضمین کننده رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف خواهد بود، گفت: اقتضای هرگونه رشدی در کشور، برخورداری جامعه از نسلی است که از نظر جسمی  روانی و اخلاقی سالم باشد و بتواند کشور را در ابعاد فرهنگی، اقتصادی، علمی، اجتماعی پیش ببرد.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کرمانشاه با بیان اینکه نامگذاری هفته عفاف و حجاب به مناسبت سالروز حادثه مسجد گوهرشاد در 21 تیر ماه 1314 در اعتراض به قانون کشف حجاب و سالروز شهدای مسیر عفاف و پاکدامنی است عنوان کرد: این هفته فرصت مناسبی است که می‌توان در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و استحکام بنیان خانواده اقداماتی را انجام داد.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره ها و برنامه های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا،وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال های پیش محدودیت هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می زند و افکار عمومی را منحرف می کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901722

دیگر خبرها

  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • دومین اجتماع بزرگ مردمی منطقه ۲۲ برگزار می‌شود
  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود