Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نجفی با اشاره به برگزاری همایش «کاربران مجازی حفظ قرآن» در استان اصفهان، گفت: بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه برنامه‌دهی به حافظان، استفاده از روش‌های علمی و اصولی و کنار گذاشتن روش‌های تجربی در حفظ قرآن از مباحث مطروح در این همایش بود.

حجت الاسلام «علیرضا نجفی» با اشاره به برگزاری همایش «کاربران مجازی حفظ قرآن استان اصفهان»، اظهار کرد: در این همایش بسیاری از حافظان مراکز مجازی در جلسه‌ای یک و نیم ساعته حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول آموزش ستاد حفظ قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این همایش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط آقای هنرمند آغاز شد، افزود: بیان روش‌های نوین حفظ قرآن، مسائل انگیزشی مرتبط با حفظ، اهدای جوایز به قید قرعه به ۱۴ نفر از حافظان حاضر از جمله محورهای این همایش بود.

 

حجت الاسلام نجفی اضافه کرد: در این همایش، بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه برنامه‌دهی به حافظان صورت گرفت و نهایتا مقرر شد که از روش‌های علمی و اصولی استفاده و روش‌های تجربی کنار گذاشته شود زیرا این روش‌ها موجب آن می شود که حفاظ از حفظ خود لذت نبرند، در حالی که اگر با روش های اصولی و در نظر گرفتن کیفیت و کمیت، برنامه ها عملیاتی شود این مشکل پیش نمی آید.

 

مسئول آموزش ستاد حفظ قرآن سازمان اوقاف و امورخیریه افزود: متاسفانه در برخی برنامه ریزی ها به بهانه کمیت، کیفیت کنار گذاشته می شود که در نهایت موجب ایجاد اشکال در محفوظات می شود.

 

وی با اشاره به دیگر مباحث مطرح شده در این همایش گفت: نحوه شرکت در مسابقات از دیگر مسائل مطرح شده در این همایش بود.  بخش پایانی این همایش نیز به پاسخ گویی به پرسش های کاربران اختصاص یافت.

 

 حجت الاسلام نجفی تصریح کرد: بعد از این همایش بلافصله از مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن کریم استان اصفهان واقع در بقعه علامه مجلسی بازدید و سپس جلسه ای با حضور کارشناسان مرکز آموزشی حفظ قرآن، با موضوع آسیب شناسی برنامه‌های حفظ قرآن برگزار شد. در این جلسه نحوه جبران کم و کاستی های حفظ مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

مسئول آموزش ستاد حفظ قرآن سازمان اوقاف و امورخیریه با اشاره به دیگر محورهای جلسه با کارشناسان مرکز آموزش مجازی حفظ قرآن، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به سوالات آنها و بررسی راه های چگونگی ارتقای مرکز آموزش مجازی و نحوه استفاده از ظرفیت پیام رسان ها برای آموزش‌های روخوانی، تجوید، تفسیر و ترتیل و همچنین ظرفیت‌های استفاده از آن‌ها برای حافظان مرکز تلفنی مورد بررسی قرار گرفت.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه های نماز جمعه خطبه نماز جمعه حج چهارمحال و بختیاری مشهد روش های حفظ حفظ قرآن کریم همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر از راه‌اندازی و فعالیت شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان خبر داد و گفت: برنامه روز ملی خلیج فارس با مشارکت خبرنگاران ایران و ۱۹ رسانه خارجی در بوشهر برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، اکبر پورات ظهر امروز در مراسم تجلیل و اختتامیه رویداد رسانه در عرصه انتخابات با تبریک گرامیداشت روز معلم و کارگر، اظهار داشت: انتخابات اسفندماه 1402 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بود و در همین راستا رسانه‌ها با فعالیت مستمر در حوزه تبیین و در راستای امیدآفرینی بر تهاجم دشمن به خوبی نقش آفرینی کردند که خدمات آنان درخور تحسین است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: حرکت دیگر دشمنان اخلال در روند برگزاری انتخابات از طریق اقدامات ضدامنیتی بود که با برگزاری منظم شورای تامین، فعال شدن کمیته‌های اطلاعاتی و امنیتی و حفاظت از زیرساخت‌های استان و نشست‌های تعاملی با دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی استان گام موثر برداشته شد تا شاهد انتخاباتی باشکوه و در اوج آرامش باشیم.

وی با بیان اینکه راه‌اندازی شورای فضای مجازی و اطلاع‌رسانی در استان بوشهر و تشکیل جلسات آن به‌صورت منسجم عنوان کرد: همچنین نشست‌هایی با اقشار و گروه‌های مختلف مردمی، فرمانداران و بخشداران، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها در تحقق حماسه 11 اسفند 1402 برگزار شد.

پورات هماهنگی لازم در تمام سطوح را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا از خدمات تمامی اصحاب رسانه و شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد به سبب اهتمام اجرای این رویداد خوب قدردانی می‌شود.

وی با گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با اشاره به وجود بیشترین مرز دریایی با خلیج فارس در استان بوشهر، تصریح کرد: آیین گرامیداشت روز ملی خلیج فارس با حضور مسئولان ، نظامیان و خبرنگاران خبرگزاری‌های ایران و 19 رسانه خارجی، بر روی ناو شهید منجزی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پهنه خلیج فارس برگزار شد و برگزاری برنامه‌های متنوع دیگری نیز در طول هفته خلیج فارس در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • طرح پنج شنبه‌های طلایی و دوری دانش آموزان از فضای مجازی
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • کمبود ۶۰ هزار مربی پرورشی در مدارس کشور/ ۱۱ هزار مربی پرورشی جذب می‌کنیم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در ۸۵ حوزه امتحانی
  • اعلام حوزه‌های آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • برگزاری همایش بزرگ ورزش پهلوانی در نصف جهان
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود