Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیاده روی صلح در «ساوت همپتون» که در جنوب انگلیس قرار دارد ،شنبه هفته آینده برای تاکید بر اهمیت فهم میان گروه های ادیانی مختلف،انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «aboutislam»،پیاده روی صلح در «ساوت همپتون» که در جنوب انگلیس قرار دارد ،شنبه هفته آینده (17 جولای) برای تاکید بر اهمیت فهم میان گروه های ادیانی مختلف،انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دیود وین» از برگزار کنندگان این راهپیمایی در این باره می گوید: « بسیاری از مردم هرگز در یک مسجد یا معبد یا کنیسه نبوده اند و ما با برگزاری این راهپیمایی می خواهیم به آنها نشان دهیم که این مکان ها چه هستند و پیروان هر یک از ادیان چه کارهایی در آنها انجام می دهند.»

این پیاده روی با پیام شکستن مرزها و استقبال از چندفرهنگی گرایی از «ایست پارک» آغاز می شود و در سراسر ساوت همپتون گسترده می شود.

در پیاده روی صلح، مسجد مدینه،کنیسه ساوت همپتون،خانه ملاقات دوستان و کلیسای مرکزی شهر مورد بازدید قرار می گیرد.

این پیاده روی که از سوی شورای ادیان ساوت همپتون تدارک دیده شده است یکی از برنامه هایی است که هدف آن گردهم آوردن پیروان ادیان مختلف است.

Malkeat Singh ،یکی دیگر از برگزارکنندگان این برنامه گفت: «پیاده روی صلح برای شکستن مرزهای فهم و درک ادیان از یکدیگر است زیرا ما در جهانی زندگی می کنیم که چندفرهنگی گرایی و ادیان مختلف در آن وجود دارد و این برنامه فرصتی برای افراد هستند تا درک بیشتری از هم پیدا کنند.»

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه نماز جمعه حج خطبه های نماز جمعه چهارمحال و بختیاری مشهد پیاده روی صلح ادیان ابراهیمی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت رفت و با حساب ۵ بر ۲ به برتری رسید و به صدر جدول صعود کرد.

اتحاد قزوین تنها نماینده استان در لیگ مناطق کشور

مرحله دوم مسابقات فوتبال نوجوانان کشور قرعه کشی شد و تیم اتحاد قزوین تنها نماینده استان در این رقابت‌ها است.

این مرحله از رقابت‌ها با شرکت ۲۶ تیم بصورت مجتمع از فردا در مشهدآغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رسمی: لیست تیم‌های یورو 26 نفره شد
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • تنفر جهانی از اسرائیل و صهیونیزم یا یهودی ستیزی؟
  • خراسان رضوی میزبان آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن است
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • برای رفع مشکلات نیازمند اتحاد و وحدت میان دستگاه‌های مختلف هستیم
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت