Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: فراخوان شرکت‌های پیمانکاری انجام شده است و این شرکت‌ها باید اسناد و مدارک خود را برای اجرای خط دو ارائه دهند، همچنین فاینانس خارجی خط دو هم در شورای اقتصاد منتظر نظر و رای این شوراست.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص خط دو مترو اظهار کرد: نیمی از ایستگاه‌های خط دو مترو تملک شده و در دو تونل موازی با دو دستگاه تی‌وی‌ام در حال اجرای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فراخوان شرکت‌های پیمانکاری انجام شده است، افزود: این شرکت‌ها باید اسناد و مدارک خود را برای اجرای خط دو ارائه دهند، همچنین فاینانس خارجی خط دو هم در شورای اقتصاد منتظر نظر و رای این شوراست.

رییس شورای اسلامی استان اصفهان در خصوص بهمن سبز اظهار کرد: مالک مراکز تجاری آن منطقه شهرداری است و مالکان سینمای انتهای آن هم بهمن سبز و حوزه هنری هستند.

وی در خصوص پیشنهاد به مجموعه بهمن سبز گفت: پیشنهاد دادیم سینما را به شهرداری واگذار کنند و معادل ریالی آن و یا حتی بیشتر پول یا زمین در مناطقی دیگر از شهرداری بگیرند تا بتوانند در دیگر مناطق شهر سینما افتتاح کنند.

معین در تشریح این پیشنهاد افزود: تالار بزرگ شهر مورد استفاده به عنوان سینما هم خواهد بود و بهتر است یک مجتمع فرهنگی آنجا ساخته شود که تا کنون بهمن سبز به این موارد رضایت نداده و بحث مشارکت را مطرح کرده است و موضوع مشارکت با توجه به اینکه قسمتی از آنجا متعلق به شهرداری است مورد تایید ما نیست و نظر ما به مزایده گذاشتن واحدهای تجاری متعلق به شهرداری است.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خط دو مترو شورای شهر اصفهان مترو اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

شرکت بهمن موتور در نظر دارد طرح فروش فوری خودرو ریسپکت ۲ را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سه شنبه هفته آینده آغاز نماید.

شرایط ثبت نام نقدی محصولات شرکت بهمن موتور با قیمت قطعی و ظرفیت محدود، به صورت آنلاین از ساعت ۱۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ لغایت ساعت ۲۴ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ و یا تا زمان اتمام ظرفیت جهت متقاضیان عادی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد. 

شرکت بهمن موتور شروطی را مطابق موارد مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که تشریح شده، قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه و یا عدم حائز شرایط بودن متقاضی، ثبت نام ایشان از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه فسخ و وجه واریز شده به حساب مبدأ مسترد خواهدشد. 

ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق پورتال جامع ایرانی کار به آدرس bahman.iranecar.com قابل انجام میباشد. 

رنگ محصولات براساس ظرفیت، اولویت درخواست و اولویت واریز وجه توسط متقاضیان انتخاب می‌گردد. 

ظرفیت انتخاب محصول محدود بوده و واریز وجه، براساس ظرفیت و اولویت درخواست متقاضی صورت میپذیرد.

شرایط فروش:

منبع: جماران

tags # خودرو سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • فروش فوری بهمن موتور با رسپکت ۲ ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • مذاکرات شهرداری قم با چینی‌ها برای خرید ۳ رام واگن مترو 
  • واکنش وزیر کشور درباره مفاد قرارداد شهرداری تهران با شرکت‌های چینی
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • شهرداری می‌تواند با کشور‌های خارجی قرارداد ببندد، اما نه قرارداد‌های پنهانی
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی