Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@10:57:31 GMT

فرانسه بدون ستاره‌هایش به شیکاگو می‌آید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۵۲۵۸

فرانسه بدون ستاره‌هایش به شیکاگو می‌آید

تیم ملی والیبال فرانسه بدون ستاره‌های خود در مرحله نهایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ شرکت می‌کند. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی والیبال فرانسه برای پنجمین سال متوالی در مرحله فینال لیگ ملت‌ها حاضر می‌شود. این در حالی است که لورن تیلی، سرمربی تیم ملی فرانسه برای شرکت در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها، اروین انگاپت، ژنیا گربنیکوف، استیفن بویه و نیکولا لگوف، 4 ستاره تیمش را به شیکاگو نیاورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیلی در این مورد گفت: برخی از بازیکنان تیم ملی به دلیل حضور در رقابت‌‌های باشگاهی و ملی فراوان، خسته‌تر از بقیه بودند. آنها نیاز به استراحت داشتند تا نفسی بگیرند. همه بازیکنان باید برای مسابقات انتخابی المپیک در لهستان، آماده باشند.

در ترکیب 13 نفره تیم ملی فرانسه برای مرحله نهایی لیگ ملت‌ها، بنژامین تونیوتی، ژولین لینل، آنتونی بیزار و تیبو روزار در پلاس لیگای لهستان حضور دارند.

تیم ملی فرانسه در مرحله گروهی فینال لیگ ملت‌‌های 2019 با آمزیکا و روسیه دیدار می‌کند.

لیگ ملت‌های والیبال| تغییر برنامه حریف ایران در شیکاگو

تیلی ادامه داد: ما هدف خاصی را در مرحله نهایی برای خود ترسیم نکرده‌ایم ولی در هر مسابقه قطعاً برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

فرانسه یکی از میزبانان مسابقات والیبال قهرمانی مردان اروپا در سال 2019 است.

انتهای پیام/

 

R1015159/P/S3,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ ملتهای والیبال والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ ملتهای والیبال والیبال لیگ ملتهای والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!

به گزارش همشهری آنلاین امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه در یک بازی خیریه در پاریس، مقابل الحاجی دیوف، ستاره اسبق تیم ملی سنگال و چندین ستاره اسبق دنیای فوتبال به میدان رفت.

در جریان این بازی، دیوف در یک صحنه «لایی» ظریفی به مکرون زد و رییس جمهور فرانسه که به نظر خود را تحقیرشده می‌دید، مجبور شد با خطا روی مرد ۴۳ ساله سنگالی، انتقام بگیرد!

مالک ترائوره، مجری و خبرنگار فرانسوی با بازنشر ویدئوی لحظه عبور توپ از بین پاهای مکرون نوشت: الحاجی، توصیه می‌کنم امشب در فرانسه نمانی!

در این بازی اسطوره‌های دیگری همچون آرسن ونگر، سرمربی افسانه‌ای آرسنال، ویلفرد امباپه پدر کیلیان امباپه، ادن هازارد ستاره سابق تیم ملی بلژیک، مارسل دسایی ستاره فرانسوی و قهرمان جام جهانی، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، دیدیه دروگبا، مهاجم اسبق چلسی و همچنین ساموئل اتوئو، ستاره اسبق تیم ملی و رییس کنونی فدراسیون کامرون حضور نیز داشتند.

این دیدار خیریه با هدف بهبود سطح رفاه جوامع کم‌برخوردار برگزار شد و در مجموع ۵۷ هزار و ۵۰۰ یورو نیز برای کمک به کودکان بیمار جمع‌آوری شد.

کد خبر 847178 برچسب‌ها ویژه ورزشی فرانسه

دیگر خبرها

  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • یاناس ویچیچ:میلیون‌ها ایرانی عاشق والیبال هستند
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند