Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@19:45:02 GMT

بهترین قفل‌های هوشمند سال ۲۰۱۹

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۵۳۰۴

بهترین قفل‌های هوشمند سال ۲۰۱۹

قفل‌ هوشمند یکی از تکنولوژی‌های جدید است که امکان باز و بسته‌کردن درب منزل را از راه دور برای کاربران فراهم می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، امروزه بسیاری از افراد برای حفظ امنیت منزل خود از قفل‌های هوشمند استفاده می‌کنند. این قفل‌ها مشکلات بسیاری نظیر فراموش‌کردن کلید و سرقت منزل را حل کرده، نصب آن‌ها آسان است و کاربران می‌توانند تنها با فشار دادن یک دکمه یا اجرای یک فرمان صوتی، درب منزل یا آپارتمان خود را باز و بسته کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه به برسی ویژگی‌های بهترین قفل‌های هوشمند ۲۰۱۹ می‌پردازیم.

قفل هوشمندSmart Lock Pro August

قفل هوشمندSmart Lock Pro  August قابلیت وصل‌شدن به Wi-Fi منزل را دارد و بهترین قفل برای آپارتمان‌نشینان محسوب می‌شود، به طوری که کاربران می‌توانند از راه دور نیز درب منزل خود را باز و بسته کنند. این گجت مجهز به سنسوری است که درب باز، بسته یا نبمه بسته خانه را تشخیص می‌دهد و به اطلاع کاربر می‌رساند. این قفل با کمک "Google Assistant"  و الکسا کار می‌کند و  قابلیت پشتیبانی از نرم افزارهای "HomeKit" و "Z-wave" را دارد. نصبSmart Lock Pro  August بسیار آسان است و قیمت آن ۲۷۹ دلار ارزیابی شده است.

 قفل هوشمند August Smart Pro

قفل هوشمند August Smart Pro همانند مدل قبلی به سنسور باز و بسته بودن درب مجهز است و با برنامه‌های Google Assistant  و الکسا کار می‌کند. این قفل از راه دور نیز قابل کنترل است و قابلیت اتصال به Wi-Fi  را دارد، اما از برنامه‌های هوم‌کیت و Z-Wave پشتیبانی نمی‌کند. قیمت این قفل هوشمند ۲۱۹ دلار است.

 قفل هوشمندYale Assure Lock SL

قفل هوشمند Yale Assure Lock SL دارای طراحی زیبایی است که برای  هر نصب شدن روی هر درب، مناسب به نظر می‌رسد. این دستگاه قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارد و با نرم افزارهای الکسا، Google Assistant و هوم‌کیت کار می‌کند. قیمت تقریبی Yale Assure Lock SL، ۲۹۹ دلار ارزیایی شده است؛ چنانچه کاربر تمایل داشته باشد این قفل هوشمند به شبکه اینترنت متصل شود، باید ۵۰ دلار هزینه اضافه بپردازد.

 قفل هوشمند Schlage Encode

قفل هوشمند Schlage Encode قابلیت اتصال به Wi-Fi را دارد و با Google Assistant  و آمازون الکسا کار می‌کند اما با برنامه هوم‌کیت همخوانی ندارد. برای متصل کردن این گجت به خانه هوشمند، نیازی بهZ-wave ، شبکه Zigbaee یاWi-Fi  نیست. قیمت این قفل هوشمند ۲۴۹ دلار ارزیابی شده است و بهترین قفل هوشمند از نظر نصب ساده محسوب می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: امنیت تازه های تکنولوژی سرقت از منزل قفل هوشمند گجت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا در ۵ نقطه خوزستان «ناسالم» اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در روز جاری (۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) شاخص کیفی هوای ماهشهر با شاخص ۱۵۵ و هندیجان ۱۵۱ AQI به ثبت رسیده که این امر نشان دهنده ناسالم بودن هوا سالم برای همه گروه‌های سنی (قرمز) است.

بر اساس شاخص یادشده افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل خودداری کنند و افراد دیگر باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

همچنین شاخص کیفی هوای ایستگاه‌های استانداری، حفاری و نیوساید در اهواز به ترتیب با شاخص‌های ۱۱۲،۱۱۹ و ۱۳۷ AQI گزارش شده که این امر نشان دهنده ناسالم بودن هوا سالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) است.

بر اساس شاخص نامبرده افراد مبتلا به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند.

وضعیت هوای شهرهای آبادان، اندیمشک، بهبهان، مسجدسلیمان، خرمشهر، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش و کارون به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

همچنین هوای شهر حمیدیه با شاخص زیر ۵۰ از وضعیت سالم و پاک برخوردار است.

براساس طبقه‌بندی پنجگانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

استان خوزستان ۲۵ ایستگاه پایش کیفی هوا دارد.

کد خبر 6099551

دیگر خبرها

  • هوا در ۵ نقطه خوزستان «ناسالم» اعلام شد
  • راهنمای انتخاب قفل درب هتل
  • برتری 4-0 لیورپول مقابل بارسلونا و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا (2019/5/7) / فیلم
  • پیروزی منچسترسیتی مقابل لسترسیتی با گل دیدنی وینسنت کمپانی (لیگ برتر انگلیس - 6 می، 2019) / فیلم
  • کشف دومین منزل دپوی زباله در بجنورد + فیلم
  • دومین منزل انباشت زباله در بجنورد کشف شد
  • آشنایی با روش‌های درمان زخم بستر در منزل
  • فیلم/ وداع جانسوز مادر فلسطینی با نوزاد شهیدش
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت