Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالهاشم حسن نیا روز شنبه در جریان بازدید از راههای شهرستان سبزوار افزود: هر ساله ۸۰۰ هزار تن قیر برای بهسازی جاده های شریانی در سطح کشور نیاز است تا با اجرای ۱۵ میلیون تن آسفالت سطح آنها به وضعیتی مناسب ارتقا یابد.
وی در ادامه تامین قیر را یکی از چالشهای امسال سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای اجرای طرحهای نگهداری راهها اعلام و بیان کرد: در قانون بودجه ۱۳۹۸ به منظور تامین قیر فرایندی طولانی تعریف شده که دریافت آن را برای دستگاهها و سازمان راهداری دشوار نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ادامه داد: با وجود فعالیت ۶۰۰ کارخانه آسفالت در کشور و تولید ۱۵ میلیون تن آسفالت، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از ابتدای امسال قیر برای روکش آسفالت دریافت نکرده است. بر این اساس هم اینک تامین نشدن قیر چالشی اساسی فراروی نگهداری راهها و به امری دشوارتر از تامین منابع مبدل است.
وی نگهداری راههای کشور را نیازمند سالانه ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار اعلام و بیان کرد: امسال تاکنون سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از این حجم اعتبار مورد نیاز تامین شده است.
مجموع طول جاده های اصلی، فرعی، بزرگراه و آزادراه در سطح ایران ۲۲۰ هزار کیلومتر است. ۹۰ درصد حمل نقل بار و مسافر در کشور از طریق همین جاده ها صورت می گیرد.

روزانه هشت میلیون دستگاه خودرو در جاده های برون شهری ایران رفت و آمد می کنند. در این میان سهم خودروهای سنگین ۲۰۰ هزار دستگاه در روز است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی در قالب سفری یک روزه از جاده ها و طرحهای مواصلاتی شهرستان سبزوار بازدید می کند. سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
۸۱۴۵/۷۴۹۵/‌۱۸۵۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • دیگر چیزی از بخش کشاورزی و شیلات غزه باقی نمانده است
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • خیابان صنایع اهواز آسفالت می‌شود
  • انسداد ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش‌های سیل‌آسا