Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@20:40:25 GMT

خدمت به مردم پاسداشت ارزش‌های دین است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۵۶۱۰

خدمت به مردم پاسداشت ارزش‌های دین است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در بازدید رئیس محیط زیست کشور از کارخانه سیمان نهاوند با اشاره به چهل سال مقاومت مردم و دولت در مقابل توطئه‌های دشمنان اظهار داشت: باید قدر این نعمت را بدانیم و کسانی که کاری از دستشان بر می‌آید برای مردم خدمت کنند که خود این پاسداشت ارزش‌های دین است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب گفت: تمام سعی دشمنان این است که زنان و دختران این جامعه را آلوده به بد حجابی کنند.

امام جمعه نهاوند ابراز داشت: اگر دغدغه اسلام داریم باید سعی کنیم ارزش‌های دین پایدار بماند و نگذاریم عده‌ای عفاف و حجاب و پاکدامنی را از بین ببرند.

رئیس کارخانه سیمان نهاوند نیز در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی کارخانه سیمان نهاوند از سال 84 شروع شده است، گفت: امروز به برکت نظام مقدس این کارخانه با ظرفیت یک میلیون تن سیمان و اشتغال 320 نفر مستقیم با کیفیت‌ترین سیمان‌های کشور را تولید می‌کند.
فنونچی ادامه داد: در سال گذشته 300 هزار تن سیمان را صادر کردیم که 7 میلیون دلار ارزآوری به کشور را داشته است.
گفتنی است؛ کارخانه سیمان نهاوند در 5 سال متوالی به عنوان صنعت سبز در کشور معرفی شده است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: مغیثی خدمت کلانتری محیط زیست سیمان نهاوند عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر

در ادامه نهضت خدمت رسانی به مردم گروه جهادی پزشکی منجی با حضور جمعی از پزشکان و متخصصین با مشارکت گردان شهید صابری در راستای مکتب حاج قاسم، شبکه بهداشت و درمان انار، مجتمع مس سرچشمه، بنیاد شهید، ائمه جمعه انار و امین شهر بخشداری انار و شورای اسلامی و شهرداری امین شهردر تخصص‌های:


داخلی غدد و گوارش، دندانپزشکی، زنان، اطفال، مغز و اعصاب، مشاوره پوست و مو، توانبخشی قلبی و ریوی، مشاوره روانشناسی، تداخلات دارویی، ارتوپدی، طب تراز و عمومی در تاریخ جمعه چهاردهم اردیبشهت ماه با حضور در مرکز جامع سلامت امام سجاد (ع) امین شهر به ارائه خدمت به شهروندان پرداخته و مراجعین با حضور در این جمع جهادی به صورت رایگان مورد معاینه قرار گرفتند.

  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار  گفت: گروه جهادی پزشکان ناجی پزشکانی هستند که ما از تاریخ۱۳ اردیبهشت تا ۱۵ اردیبهشت ماه در شهرستان انار میزبان هستیم.

 وی در ادامه گفت: چندماه پیش این گروه در لطف آباد انار خدمت رسانی کردند و این سری این گروه در روستای بیاض، امین شهر و گلشن به مردم ارائه خدمات بصورت رایگان میدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دادستان کل کشور: به قاچاقچیان مواد مخدر رحم نمی‌کنیم
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • فعالیت گروه جهادی منجی در امین شهر
  • سیستم بانکی و ارز کشور باید در خدمت تولید باشد
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • تدارک ۳۰ عنوان برنامه پاسداشت هفته عقیدتی در شهرستان زابل
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • خدمت به مردم ادامه راه شهدا است
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه