Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:43:39 GMT

سارق زن در بافق دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۵۶۹۳

سارق زن در بافق دستگیر شد

سرهنگ حسن یزدانی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بافق با اطلاع از سرقت مقادیری طلا و جواهرات از خانمی در خیابانهای شهر، اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری سارق انجام دادند.
وی تصریح کرد: با پیگیری مستمر و اقدامات فنی پلیسی، در نهایت سارق که خانمی ۲۰ ساله بود شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول انتظامی اضافه کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، وی در بازجویی پلیسی لب به اعتراف گشود و گفت: زمانی که خانم مورد نظر برای خرید و فروش طلا از مغازه زرگری خارج و در حال عبور از خیابان بود کیف وی را سرقت کردم.
جانشین منطقه انتظامی بافق، ارزش ریالی طلاهای کشف شده را ۱۶۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت مقدمات تحویل جواهرات سرقتی به مال باخته در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده تشکیل شده به مقام قضایی معرفی شد.
یزدانی، همچنین از کشف یک دستگاه خودروی مسروقه توسط سه نفر متواری از کمپ ترک اعتیاد توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان خبر داد گفت: با اعلام خبری مبنی بر سرقت یک دستگاه خودرو پیکان وانت در بافق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق و کشف خودرو را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با تلاش مستمر و اقدامات پلیسی، موفق شدند سه نفر سارق را شناسایی و دستگیر کنند.
یزدانی تصریح کرد: با دستگیری سارقان محرز شد که هر سه نفر از کمپ ترک اعتیادفرار کرده و با سرقت خودرویی در نزدیکی کمپ از محل متواری شده و پس از مدتی خودرو را در خیابان رها کرده اند.
جانشین منطقه انتظامی بافق با اشاره به اینکه خودرو به صورت بلاصاحب در کمتر از دو ساعت در یکی از خیابان های سطح شهر کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از طی مراحل قانونی به محل کمپ ترک اعتیاد انتقال داده شدند تا بعد به جرم آنها رسیدگی شود.

از ابتدای سال کشف مواد مخدرو سرقت و بزه کاری در بافق وجود داشته که به علت مقدار کم آن مخابره نشده است.

مرکز شهرستان ۵۰ هزاری نفری بافق در فاصله ۱۲۰ کیلومتری یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرقت بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن گرجیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

گرجیان افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره در سطح شهرستان بویراحمد اعتراف کرد.

کد خبر 6092140

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان