Web Analytics Made Easy - Statcounter

در شرایطی که استقلال مدتی است تمریناتش را برای شروع لیگ نوزدهم دنبال می‌کند، اما خبری از حضور دستیار ایرانی در کادر فنی آندره‌آ استراماچونی نیست و تنها بهزاد غلامپور به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها کار می‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، مسئولان باشگاه استقلال با پیروز قربانی صحبت کرده بودند و حتی او در جلسه معارفه استراماچونی به‌عنوان عضو کادر فنی استقلال شرکت کرد، اما استراماچونی آب پاکی روی دست مدیران باشگاه ریخت و اعلام کرد قربانی را به‌عنوان عضو کادرفنی نمی‌خواهد و نهایتاً می‌تواند آنالیزور باشد، مسئله‌ای که با ناراحتی مدافع پیشین آبی‌پوشان همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان رضایی هم به دلیل سابقه حضور در لیگ ایتالیا گزینه دیگری برای حضور در کادرفنی استقلال بود که خود استراماچونی اعلام کرد که او فقط کمک می‌کند و عضو کادرفنی نیست.

مسئولان استقلال که متوجه اشتباه خود شدند، با استراماچونی صحبت کردند تا حتماً عضو ایرانی در کادرفنی خود داشته باشد که به نوشته تسنیم سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان اعلام کرد نیاز به دستیار جدید ندارد، اما اگر هم قرار باشد کسی بیاید باید به زبان انگلیسی مسلط باشد.

استقلالی‌ها چند گزینه را مدنظر داشتند، اما هر کدام با شرایط استراماچونی منطبق نمی‌شدند. در این مدت نیز، معضل اصلی مدیران استقلال انتخاب دستیار ایرانی بوده که نتیجه‌ای در بر نداشته است. آن‌ها قصد دارند هر چه سریع‌تر به گزینه مناسبی برسند تا یک نفر به‌عنوان مربی ایرانی به کادر فنی ایتالیایی آبی‌پوشان اضافه شود. روز پنجشنبه هفته گذشته جواد زرینچه جانشین اصغر حاجیلو در پست سرپرستی تیم فوتبال استقلال شد اما زرینچه در امور فنی دخالتی نخواهد داشت.

منبع: تابناک

کلیدواژه: استقلال استراماچونی تابناک ورزشی سامانه نیما حج جشن تیرگان فدریکا موگرینی تنگه جبل الطارق اینستکس ملک سلمان کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • واکنش قلعه‌نویی به جدایی مطهری از تیم‌ملی؛ موفق باشی حمید جان + عکس
  • (ویدیو) یک ایرانی مک لارن ۱.۵ میلیون دلاری را در کالیفرنیا نابود کرد!
  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • (ویدئو) طراح ایرانی بی ام و خودروی تازه‌اش
  • حرف‌‌های طرح ایرانی بی ام و درباره خودروی تازه‌اش
  • پدر سنگربان جوان استقلال، مهمان تمرین آبی‌ها
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • ساخت تونل عمودی 1.5 برابر برج میلاد توسط ایرانی‌ها(فیلم)
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!