Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@03:48:43 GMT

سایه ابرهای سیاه برگزیت بر اقتصاد بریتانیا

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۵۸۹۳

به گزارش ایلنا به نقل از فایننشال تایمز، «مارک کارنی» رئیس «بانک آو انگلند» تاکید کرده است که روند جدایی از اتحادیه اروپا تاثیری بر اقتصاد انگلیس ندارد و حتی روند جدایی از اروپا  تاثیر مثبتی بر اقتصاد بریتانیا داشته است.

این درحالی است که تاثیرات منفی برگزیت بر اقتصاد بریتانیا مشهود است. همینطور انتشار آمار اقتصادی ماه ژوئن حاکی از این است که در بخش خدمت عمومی و عملکرد اقتصادی کارخانجات بریتانیا کمترین بازدهی را در شش سال گذشته داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص‌های اقتصادی منتشر شده حاکی از این است که پیش از رفراندوم برگزیت، مردم بریتانیا چهار درصد حقوق خود را پس‌انداز می‌کردند در صورتی که این پس‌انداز هم اکنون به یک درصد کاهش یافته است. همینطور آمارهای «بانک آو انگلند» نشان از بدهی بیشتر کارت های اعتباری و رشد شش درصدی این بدهی ها دارد. همینطور در بخش مسکن شاهد رشد قیمت‌ها پس از رفراندوم بوده‌ایم.

این در حالی است که افزایش قیمت مواد غذایی جو نگرانی را در بین مردم به وجود آورده است. اقتصاد بریتانیا باید منتظر بماند تا مشخص شود ۳۱ اکتبر سال جاری مطابق زمان‌بندی تعیین‌شده چه بر سر برگزیت خواهد آمد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند

نورایمانی معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان یزد گفت: همه مجوز‌های قدیمی باید به مجوز الکترونیکی با شناسه یکتا مبدل شده و کسب و کار‌هایی که شناسه یکتا ندارند، فاقد مجوز شناخته می‌شوند.

وی افزود: با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب و کار‌هایی که این مجوز را نداشته باشند، برای دریافت خدمات از ادارات دولتی و بانک‌ها با مشکل مواجه خواهند شد بنابراین از همه مشاغل می‌خواهیم حتما این مساله را پیگیری کنند.

معاون اقتصادی اداره کل اقتصاد و دارایی استان با اشاره به آسان بودن ثبت نام به وسیله تلفن همراه تصریح کرد: به نظر می‌رسد که کسبه به اهمیت این موضوع پی نبرده اند و هنوز همراهی لازم صورت نگرفته است. 

نورایمانی ادامه داد: از ۵۱ هزار جواز کسب رسمی ثبت شده در سامانه فقط ۱۰ درصد مجوز الکترونیکی گرفته اند که یزد نسبت به سایر استان‌ها با عقب ماندگی مواجه است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ‌اقتصاد کشور را نباید دولتی مدیریت کرد
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • سایه روشن ورود توصیه‌ای بانک‌ها به واگذاری سرخابی‌ها
  • خاندزوی: بدهی‌های ایران تا سال قبل را به صفر رساندیم
  • خاندوزی: امروز دومین جلسه همگرایی سیاست‌های ارزی برگزار خواهد شد + فیلم
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • رشد اقتصادی روسیه رقم خورد
  • یزد در زمینه مجوز الکترونیکی عقب ماند