Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:02:48 GMT

غول فراری پایتخت دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۶۲۴۴

غول فراری پایتخت دستگیر شد

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ داود فرد روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نهم خرداد امسال این فرد در نزاعی دسته‌جمعی با استفاده از سلاح کمری و چاقو جوانی را مقابل مغازه قصابی مقتول به قتل رساند و پدر وی را نیز در همان نزاع مجروح کرد.

وی ادامه داد: ماموران با اقدامات پلیسی قاتل را در یکی از شهرهای مرزی غربی کشور قبل از خروج از کشور بازداشت و به پلیس آگاهی تهران منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرد گفت: این پرونده به دلیل اینکه احساسات مردم محله را جریحه‌دار کرده بود به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت و پلیس توانست در کمتر از یک ماه قاتل را قبل از خروج از کشور دستگیر کند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: طرفین نزاع از قبل با یکدیگر مشکل داشتند اما انگیزه اصلی، خودنمایی و ابراز قدرت بود و طرفین زمان درگیری را از قبل مشخص کرده بودند.

وی با بیان اینکه اکثر اراذل و اوباش تهرانی به دنبال ایجاد قلمرو هستند تا بتوانند افراد زیادی را دور خود جمع کنند اظهارداشت: این افراد از القاب کاذب نیز استفاده می کنند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: قاتل این پرونده سوابق متعددی دارد.

فرد افزود: در درگیری ماه گذشته افراد بسیاری حضور داشتند و به دلیل اینکه نزاع در مقابل مغازه قصابی رخ داد به واسطه در دسترس بودن انواع سلاح سرد، از این وسایل در درگیری استفاده شد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در حال حاضر یک نفر در بازداشت است و از دو نفر نیز تحقیقاتی صورت گرفته، البته با دستگیری قاتل در آینده ابعاد بیشتری از این پرونده مشخص خواهد شد.

فرد با بیان اینکه قاتل این پرونده در گذشته به مدت هفت سال زندانی بوده است گفت: پلیس آگاهی با افرادی که بخواهند امنیت مردم را با اقدامات خود خدشه‌دار کنند به‌شدت برخورد خواهد کرد و اراذل و اوباش سطح یک پایتخت تحت رصد و کنترل پلیس قرار دارند.

به گفته وی برای این افراد شناسنامه تعریف شده است لذا پلیس به صورت مداوم این افراد را زیر نظر دارد.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پاسخ به سوالی درباره اینکه اراذل و اوباش سطح یک چه تعداد هستند خاطرنشان کرد: این افراد تحت نظر پلیس امنیت قرار دارند لذا آمار دقیقی از تعداد آنان ندارم اما ما با اقدامات این افراد اگر در راستای تهدید امنیت شهروندان باشد به‌شدت برخورد می‌کنیم.

وی گفت: به اشرار هشدار می دهیم که در رفتار خود تجدیدنظر کنند چراکه پلیس با قدرت در برابر آنان خواهد ایستاد.

تشریح جزییات حادثه از زبان غول

به گزارش ایرنا این فرد شرور و قاتل نیز در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات حادثه ماه گذشته در شرق تهران پرداخت و اظهارداشت: دلیل درگیری من با فرشاد و رفقایش چشم تو چشم شدن بود و از طرفی مشکلاتی را نیز با یکدیگر از گذشته داشتیم.

وی ادامه داد: یکی از رفقایم به دختری در محل علاقه‌مند بود و از طرفی یکی از بچه محل‌های ما نیز به این دختر علاقه داشت؛ من نیز به دلیل اینکه با یکی از این افراد رفاقت داشتم وارد ماجرا شدم؛ مشکلات من و رفیقم با مقتول منجر به این شد که ما با هم درگیر شویم.

این قاتل ادامه داد: سلاحی که در نزاع از آن استفاده کردم را هم رفیقم برایم آورده بود که من در روز دعوا پنج گلوله شلیک کردم.

وی که خود را ۳۷ ساله دارای دو فرزند خواند گفت: ۲ سابقه در پرونده ام دارم و سال ۸۲ نیز یک بار به زندان رفتم.

این فرد منبع درآمد خود را فعالیت در باشگاه بدنسازی اعلام و بیان کرد: از گذشته همه من را به ورزش کردن در محل می شناختند و به همین دلیل هم به من لقب غول دادند.

تهرام/‏٣٢٢۵/‏١١٠٩/‏‬ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالرضا رخشان امروز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل بر اثر تیرخوردگی فردی جوان در شهر خرم‌آباد، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: باتوجه‌به نامشخص بودن قاتل، مأموران پس از انجام تحقیقات و اقدامات شبانه‌روزی پلیس قاتل را شناسایی، با هماهنگی قضائی و طی یک عملیات ضربتی قاتل به همراه یک قبضه سلاح کلت کمری دستگیر و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

رئیس پلیس آگاهی لرستان، بیان داشت: متهم پس از اعتراف به قتل، علت و انگیزه را اختلافات خانوادگی بیان داشت.

سرهنگ رخشان، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6095043

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش
  • قاتل فراری دو میهمان عروسی در مخفیگاهش دستگیر شد
  • دستبند پلیس عنبرآباد بر دستان قاتل فراری
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد