Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس استان بوشهر با بیان اینکه تمام جرایم اینترنتی توسط پلیس فتا در استان بوشهر کشف شده است گفت: ۴۲ درصد جرایم سایبری استان بوشهر برداشت غیرمجازو ۳۵ درصد کلاهبرداری اینترنتی است. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

سردار خلیل واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به افزایش کشف قاچاق در سه ماه نخست امسال اظهار داشت: در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل کشف قاچاق 92 درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کشف 757 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان خبر داد و بیان کرد: اخیرا یک محموله سوخت  از یک شرکت، که در پوشش صدور هیدرو کربن سنگین به کشورهای حوزه خلیج فارس اقدام می‌کرد کشف و اعضای این باند دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش کشفیات جرایم در استان خاطر نشان کرد:31 درصد کشفیات جرائم سرقت در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته و در این مدت ضمن شناسایی و دستگیری خریداران اموال مسروقه ، زمین خواری با بیش از 28 هزار هکتار  به ارزش 309 میلیارد ریال کشف شده است.

سردار واعظی از متلاشی شدن باند سارقان در سه ماه نخست امسال خبر داد و بیان کرد: در این مدت با اجرای طرح ضربتی مقابله با سارقان، 90 سارق دستگیر و 421 فقره انواع کالاهای سرقتی کشف شد.

وی با اشاره به برون سپاری بخش انگشت نگاری نیروی انتظامی به دفاتر پلیس +10 نیروی انتظامی گفت: قبلا زمان نتیجه انگشت نگاری حدود 25 روز زمان صرف می‌شد که با واگذاری انگشت نگاری و صدور گواهی سوء پیشینه به  دفاتر پلیس +10 به کمتر از یک هفته کاهش یافته است.

رئیس پلیس استان بوشهر از افزایش کشفیات فضای مجازی خبر داد و خاطر نشان کرد: کشفیات جرایم فضای مجازی در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 38 درصد افزایش یافته و در  این مدت 102 درصد جرایم سایبری کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر 2 جرم بیشتر فضای مجازی استان بوشهر را برداشت غیرمجاز و کلاهبرداری اینترتی دانست و گفت: 42 درصد جرایم سایبری استان بوشهر برداشت غیرمجاز و 35 درصد کلاهبرداری اینترنتی است.

757 میلیارد تومان قاچاق کالا در استان بوشهر کشف شد 755 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد 670.3 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شد

سردار واعظی  با اشاره به افزایش کشفیات جرایم خشن در استان خبر داد و تصریح کرد: در ایجاد آرامش برای مردم کشف جرائم خشن و جنایی  37 درصد در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته  افزایش یافته و این در حالی است که در این مدت هیچ گونه سرقت از بانک، طلافروشی، آدم ربایی دراستان وجود نداشته است.

سردار واعظی به کشفیات مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ پرداخت و افزود: در سه ماه نخست امسال یک‌هزار 866 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده و 987 قاچاقچی دستگیر شده است.

وی، توقیف 56 دستگاه خودرو و 35 دستگاه موتور سیکلت از قاچاقچیان را از دیگر توفیقات در مبارزه با سوداگران مرگ دانست و افزود: در سه ماه نخست امسال 4 باند عمده قاچاق مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی و 388 طرح مبارزه با مواد مخدر با رویکرد اجتماعی شدن  مبارزه با سوداگران مرگ در سطح استان بوشهر اجراء شده است.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • عامل ۸۰درصد دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری کاربران چیست؟
  • عامل ۸۰ درصد دسترسی غیرمجاز و هک حساب کاربران شبکه‌های اجتماعی
  • گول پیامک‌های جعلی را نخورید
  • برای استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز جرایم سنگینی تا بیش از ۱۰۰ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • جوابیه آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در خصوص برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه
  • افزایش ۲۵ درصدی تردد خودرو بین استانی در بوشهر
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران