Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛مهدی ترحمی افزود: فریمهر عمران پور با کسب عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های درون اردوی و تدارکاتی تیم ملی زیر ۱۸ سال بانوان در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب توانست در ترکیب اصلی این تیم جای بگیرد. وی بیان کرد: این اردوی تدارکاتی زیر نظر زیبا مردانی سرمربی تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت گلف استان سمنان یادآور شد: نفر اول تا سوم در اردوی تدارکاتی تیم ملی گلف زیر ۱۸ سال بانوان به عنوان نفرات اصلی تیم ملی و چهارمین نفر به عنوان ذخیره تیم انتخاب شدند. گلف بازان حاضر در اردوی انتخابی تیم ملی بانوان زیر ۱۸ سال کشور از پنج استان سمنان، تهران، اردبیل، لرستان و چهارمحال و بختیاری بودند. پیش تر، عمران پور در بخش انفرادی رقابت‌های گلف قهرمانی دختران زیر ۱۸ سال کشور در مهر ۹۷ موفق به کسب مدال طلا شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان انقلاب ایران تیم ملی زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است