Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه هم‌اندیشی ارکان گردان حمزه سیدالشهداء(ع) حوزه سردار شهید «حسین خادم‌پر» همدان با حضور فرمانده و ارکان گردان و همچنین فرماندهان گروهان‌ها در سالن جلسات حوزه برگزار شد.

تقوی فرمانده گردان «حمزه سیدالشهداء(ع)» حوزه شهید «خادم‌پر» همدان در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات ارکان گردان و گروهان‌ها و دسته‌ها، به تشریح برنامه‌های گردان در سال جاری پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حاضران در جلسه به نقد و بررسی عملکرد گردان در سال ۹۷ پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را با هدف تقویت و گسترش برنامه‌ها و فعالیت‌های گردان در سال ۹۸ ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: هم اندیشی حوزه خادم پر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • (عکس) روایت غم‌انگیز رسول خادم از گفتگو با دختر پابرهنه
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • حمایت دانشجویان دانشگاه شهید مقصودی همدان از دانشجویان آمریکایی
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • ۳۰ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی در همدان برگزار می‌شود
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری