Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعدی مصطفی زاده روز شنبه در دیدار با خانواده‌های معظم ایثارگر در شهر روانسر افزود: نهال انقلاب اسلامی با خون سرخ شهیدان تنومند شد و امنیت و آرامش امروز ثمره جانفشانی و فداکاری شهیدان و جانبازان است.

وی تصریح کرد: مقاومت، صبر، استقامت و ایستادگی از مهمترین ویژگی‌های برجسته خانواده‌های معظم شهدا به شمار می‌رود و همگان می‌دانیم اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار روانسر اظهار داشت: ایثار جانبازان و آزادگان و صبر آنان در برابر سختی‌ها مسیر تعالی را برای فرزندان امروز کشور ترسیم کرده است.

مصطفی زاده ادامه داد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران در برابر توطئه‌های دشمنان با اقتدار و صلابت ایستاده است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است و یکی از راه‌های زنده نگهداشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ارج نهادن به والدین و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

در این دیدارها از خانواده شهید والامقام "علی احمدی" و جانباز سرافراز ۴۵ درصد "عزیز عباسی "قدردانی شد.

شهید علی احمدی در مهرماه سال ۶۰ در ارتفاعات روانسر و بر اثر گلوله ضد انقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

عزیز عباسی نیز در دی ماه سال ۱۳۶۱ بر اثر انفجار مین در منطقه ازگله ثلاث باباجانی مدال جانبازی را بر گردن آویخت.

شهرستان روانسر ۱۳۵ شهید والامقام و ۲۱۴ جانباز سرافراز را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

۳۰۳۳/۷۴۵۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روانسر شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی