Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، محمود زارع رشکوییه در این پیام با اشاره به نقش مهم و ارزشمند روستاها در کمک به اعتلا و توسعه بخشهای مختلف میهن عزیز اسلامی آورده است : روستاها به عنوان اصلی ترین کانونهای ترویج فرهنگ کار، کوشش، جنبش و حرکت در همه بخشهای کشور همیشه مورد توجه ویژه قرار دارند و در این میان نقش دهیاریها به عنوان نماد مشارکت ارزشمند روستاییان عزیز در آبادانی و رونق روستاها، نقشی حیاتی و تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور روستایی استانداری یزد با تاکید بر جایگاه خطیر دهیاران در کمک  به رشد و بالندگی نواحی روستایی آورده است: دهیاران به عنوان برگزیدگان اعضای شوراهای اسلامی روستا در حقیقت پرچمداران خدمتگزاری به جامعه سربلند روستاییان عزیز هستند و باید با بهره گیری از همه ظرفیت ها و پتانسیلها راه را برای رونق روز افزون روستاها هموار سازند.

زارع در این پیام افزوده است: خوشبختانه استان یزد با برخورداری از دهیارانی سختکوش، پرتلاش و دلسوز در کنار اعضای خدوم شوراهای اسلامی روستا، توانسته است در عرصه مدیریت روستایی گام های مثبت و موثری را بردارد و در اجرای سیاستهای دولت تدبیر و امید که توجه ویژه ای را به رشد و تعالی مناطق روستایی مبذول داشته، موفق ظاهر شوند که شایسته قدردانی است.

مدیرکل امور روستایی استانداری یزد در پایان ضمن تبریک روز ملی دهیاریها  به همه دهیاران، اعضای شوراهای اسلامی روستا و همه عوامل خدوم و فعال در دهیاریهای استان یزد برای همگان آرزوی توفیق روز افزون نموده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور روستایی ترویج فرهنگ جامعه رشد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در همایش شورا‌های اسلامی روستا‌های بخش مرکزی که در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز شورا‌ها با تبریک سالروز تاسیس شورا‌های اسلامی، از این نهاد مردمی به عنوان تجلی حاکمیت مردم بر سرنوشت خود و اداره امور شهر‌ها و روستا‌ها یاد کرد.

وی با اشاره به اقدام جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و اقدامات آمریکا برای مذاکره با نیرو‌های مقاومت بر تبیین دستاورد‌های انقلاب از سوی اعضای شورا‌های اسلامی و دهیاران به عنوان نمایندگان عالی دولت در روستا‌ها تاکید کرد.

حسینی نژاد، توجه به اقدامات فرهنگی و پیوست‌های اجتماعی در روستا‌ها را یک اولویت دانست و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و اقدامات آموزشی و آگاه سازی خانواده‌های روستایی در سوء مصرف مواد مخدر را یک ضرورت برشمرد. 

همچنین در این همایش احمد یوسفی دبیر شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر با تشریح طرح یاری گران در راستای اقدامات فرهنگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از اعضای شورای اسلامی روستا‌ها و دهیاران خواست بر اجرای موثر این طرح اقدام لازم را عملی کنند. 

در پایان این همایش از روسای شورا‌های اسلامی و دهیاران فعال در برگزاری جشنواره‌های روستایی تجلیل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری برای دزپارت خوزستان
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • استان خوزستان ۴۰۳۹ روستا دارد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم بهره‌گیری از ظرفیت روستاها در راستای اشتغالزایی