Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@08:29:46 GMT

برخورد اتوبوس با گارد ریل در گرمسارحادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۶۷۳۸

برخورد اتوبوس با گارد ریل در گرمسارحادثه آفرید

کبیری با اشاره به برخورد یک دستگاه اتوبوس که از تهران به‌سوی مشهددر تردد بود با گارد ریل گفت: سه نفر دراین حادثه مجروح شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« سرهنگ تقی کبیری» درگفتگو با خبرنگاران، با بیان اینکه یک دستگاه اتوبوس شب گذشته به گارد ریل در محدوده مقابل شهرک صنعتی فجر گرمسار برخورد کرد، افزود: در این حادثه که به دلیل انحراف به چپ اتوبوس رخ داد سه نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان این مطلب که این حادثه فوتی نداشته است گفت: بلافاصله بعد از حادثه نیروهای امدادی در محل حاضر شدند و مشکلی برای ادامه مسیر وجود ندارد.

 

وی خستگی و خواب‌آلودگی را عامل وقوع بیشترین تصادفات دانست و اضافه کرد: از مسافران انتظار می‌رود هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از ادامه مسیر صرف‌نظر کرده و بعد از هر دو ساعت رانندگی حتماً استراحت کافی را داشته باشند.

 

به گفته کبیری با وجود هشدارهای پلیسی شاهد بی توجهی رانندگان در رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی هستیم که این امر منجر به وقوع حوادث تلخ می شود.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه نماز جمعه حج خطبه های نماز جمعه چهارمحال و بختیاری مشهد مجروح شدن رئیس پلیس راه استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم

آقای شمسی پور اظهار داشت: تصادف پراید و کامیون در قطب صنعتی شهرکرد باعث جان باختن یک نفر و مصدومیت سه نفر شد.

وی افزود: پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان به سرعت آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

وقوع ۱۹ حادثه در چهارمحال و بختیاری

شمسی پور اضافه کرد: به علت شدت جراحات وارده یک نفر در دم جان باخت و سه مصدوم پس از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی از سوی کارشناسان عملیاتی اورژانس به بیمارستان کاشانی انتقال یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • برخورد خودرو سواری با تریلی در خواف منجر به فوت ۲ نفر شد
  • لحظه وقوع حادثه‌ای که منجر به توقف شماره گذاری X۵۵ پرو شد
  • حریق گسترده درکارخانه جایگاه‌های شارژ خودروهای الکتریکی درایتالیا
  • ترجیح اتوبوس‌های برقی برای چیست؟
  • وقوع ۶۷ مورد حادثه در پی توفان سبزوار
  • ترفندهایی برای سرحال شدن بعد از خواب شبانه
  • وقوع ۷۰ حریق و حادثه در سمنان/ ۳۲ نفر از حوادث نجات یافتند
  • انفجار در خودرو کاروان گارد پادشاهی عربستان
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه
  • وقوع حادثه رانندگی در قطب صنعتی شهرکرد با یک جان باخته و سه مصدوم