Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات کارگران جهان در حالی در اسپانیا در حال برگزاری است که آزیتا شکاری بانوی جودوکار کشورمان دارنده مدال برنز منهای ۵۷ کیلوگرم در اقدامی شایسته و سزاوار در زمان اهدای جوایز از دست دادن به مسئول برگزاری مسابقات امتناع کرد. این مسئول که با فرهنگ و آداب ایرانیان آشنایی نداشت اعلام کرد که در زمان اهدای جوایز سایر اوزان شرکت نمی‌کند که مسئولان کاروان کشورمان قصد داشتند در واکنش به اعتراض این مسئول سالن مسابقات را ترک کنند که با اصرار نمایندگان کشورمان بر مواضع خود این مسئول از عملکردش پشیمان شد و به صحنه مسابقات بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آزیتا شکاری در واکنش به دست ندادن به مسئول برگزاری مسابقات کارگران جهان در زمان اهدای جوایز اظهار کرد: من دختر مسلمان ایرانی هستم که به خاطر کشورم، ملت و پرچم کشورمان حتی اگر مدال برگردن من نمی‌انداختند باز من به این مسئول دست نمی‌دادم. من به پرچم جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنم.

یکی از مسئولان کشورمان درباره این مطلب گفت: زمانی که قصد داشتند مدال آزیتا شکاری را به او بدهند طبق اصولی که ما داریم و پایبند به آن اصول هستیم شکاری از دست دادن به مسئول برگزاری مسابقات امتناع کرد و جورج از این مسئله ناراحت شد و اصرار داشت که چرا این خانم به من دست نمی‌دهد که توضیحات را به او دادیم و گفتیم ما اعتقاداتی داریم که به آن پایبند هستیم. پس از اینکه ۱۵ دقیقه از اهدای جوایز پایان یافت من پیش این مسئول رفتم و هرچه او را توجیه کردم که این اعتقادات ماست و ما نمی‌توانیم این کار را کنیم، اما او اصرار داشت که این خانم به او دست بدهد و ما هم گفتیم این کار امکان پذیر نیست.

یکی از مسئولان کشورمان هم در این باره بیان کرد: من هم سالن اهدای جوایز را ترک کردم و در نهایت منجر به این شد که مسئول برگزاری مسابقات به محل بازگشت و جوایز را اهدا کرد.

انتهای پیام/ 

اظهارات شکاری درباره دست ندادن به مسئول برگزاری مسابقات کارگری 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون کارگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی

به گزارش صدای ایران از فارس؛ نازنین فاطمه عیدیان لحظاتی قبل موفق شد در جریان برگزاری مرحله نهایی ماده ۴۰۰متر با مانع مسابقات دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا ضمن شکستن رکورد ملی جوانان و بزرگسالان برای اولین بار یک مدال تاریخی به رنگ طلا را کسب نماید.


بر همین اساس، این بانوی جوان و خوش آتیه کشورمان موفق شد با ثبت حد نصاب ۵۸.۸۶ثانیه زودتر از سایر رقبای خود از دیگر کشور‌های آسیایی از خط پایان عبور کند و مدال طلا این رقابت‌ها را به دست آورد.


گفتنی است، عیدیان با ثبت این زمان رکورد ملی رده سنی جوانان که با حد نصاب ۵۹.۴۸ثانیه در اخیار خودش بود بهبود ببخشد.


وی همچنین رکورد ملی رده سنی بزرگسالان کشورمان در این ماده را که با حد نصاب۵۹.۱۶ (۱۴۰۲/۶/۱۰-تهران) در اخیار شهلا محمودی بود ارتقاء دهد و عنوان رکورد دار جدید ملی کشورمان در این ماده را به خود اختصاص دهد.


لازم به ذکر است، نازنین فاطمه عیدیان سال گذشته موفق شده بود مدال نقره را در این رقابت‌ها کسب نماید، اما این برای اولین بار است که دو و میدانی ایران توانسته در بخش بانوان مسابقات قهرمانی جوانان آسیا یک مدال طلا آن هم در دو‌های با مانع کسب کند.

دیگر خبرها

  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • افتخار آفرینی نازنین فاطمه عیدیان برای کشورمان / کسب طلای ۴۰۰ متر با مانع توسط این بانوی ایرانی
  • مدال طلای ۴۰۰ متر با مانع آسیا به بانوی دونده ایران رسید
  • افزایش 8 درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل