Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-06@22:38:46 GMT

هافبک استقلال در آستانه توافق با آوِس

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۶۸۳۷

یک منبع خبری در پرتغال نوشته که هافبک تیم فوتبال استقلال تا پیوستن به تیم آوس فاصله زیادی ندارد. به گزارش«جنوب نیوز» به نقل از تسنیم؛ نشریه رکورد پرتغال نوشت که علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال ممکن است در آینده‌ای نزدیک به تیم آوس در لیگ برتر پرتغال ملحق شود.

طبق ادعای این نشریه، آوس که پیش از این هم اخباری درباره پیوستن مهرداد محمدی به این تیم منتشر شده بود، با علی کریمی مذاکراتی داشته و طرفین در آستانه رسیدن به توافق هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی کریمی 25 ساله که سابقه بازی در تیم دیناموزاگرب کرواسی را دارد و تا سال 2017 عضو این تیم بود و برای مدتی در تیم لوکوموتیوای کرواسی قرضی بازی کرد، دو سال پیش به سپاهان برگشت و تابستان سال گذشته نیز به استقلال پیوست. او 10 بازی ملی در کارنامه دارد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو

تیم فوتبال پورتو شب گذشته (شنبه) در هفته سی‌و دوم لیگ برتر پرتغال میزبانش چاوز را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد. مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو که در ترکیب اصلی قرار داشت آخرین گل بازی را در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. او علاوه بر این، در دقیقه ۱+۴۵ پاس گل دوم تیمش را هم به اوانیلسون داد. گل نخست پورتو نیز در دقیقه ۲۷ توسی چیکو کنسیسائو به ثمر رسید. پیروزی پورتو در شرایطی رقم خورد که حریفش از دقیقه ۲۸ با اخراج جونیور پیوس در سمت چپ خط دفاعی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد. طارمی تا دقیقه ۸۳ در میدان حضور داشت و جای خود را به گونسالو بورگس داد.

پورتو با این نتیجه ۷۶ امتیازی شد تا جایگاهش در رده سوم جدول لیگ برتر پرتغال را تثبیت کند. طارمی و یارانش هیچ شانسی برای به پایان رساندن لیگ در جایگاهی بالاتر از این ندارند و سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده را هم از دست داده‌اند. ماندن در رده سوم جدول، اما پورتو را به مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا خواهد برد.

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • الگری: آینده؟ درک می کنم تیترهای آینده الگری در این هفته ها بسیار داغ است؛ از باشگاه بپرسید
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • رجز خوانی رژیم صهیونیستی در آستانه نشست قاهره
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست