Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@06:37:44 GMT

۱۵ نقطه پر تصادف در زنجان شناسایی شده است

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۶۸۶۲

۱۵ نقطه پر تصادف در زنجان شناسایی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی صبح شنبه در جلسه کارگروه حمل‌ونقل و ترافیک در محل فرماندهی انتظامی استان زنجان، از شناسایی ۱۵ نقطه پر تصادف و حادثه‌خیز درون شهری در استان زنجان خبر داد و گفت: توجه به ایمن‌سازی این نقاط باعث کاهش تصادفات می‌شود.

وی بابیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی با همکاری شهرداری نسبت به ایمن‌سازی این نقاط برنامه لازم را تدوین کرده است، اظهار کرد: متأسفانه در مرکز شهر زنجان کمربندی شمالی اتوبان ۲۲ بهمن بیشترین تصادفات درون‌شهری را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۳۹ نفر براثر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۸ نفر در کمربندی شمالی اتوبان ۲۲ بهمن شهر زنجان فوت شدند.

شیرمحمدی به وقوع تصادفات درون‌شهری در استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سه ماه امسال سه نفر براثر تصادفات درون‌شهری جان خود را از دست دادند و تصادفات فوتی درون‌شهری زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش دارد.

وی تأکید کرد: متأسفانه طی سه ماه امسال علت بیشتر تصادفات درون‌شهری در استان زنجان عدم توجه به جلو، سبقت غیرمجاز و تخطی از سرعت مطمئنه بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: رانندگان در حین رانندگی اقدام به صحبت کردن با تلفن همراه کرده، بچه به بغل رانندگی می‌کنند و یا اینکه مشغول پیامک دادن هستند که اینها علت تصادفات را تشدید می کنند.

شیرمحمدی به برخورد پلیس راهنمایی و رانندگی با رانندگان خانم بی‌حجاب اشاره کرد و گفت: پلیس آنها را جریمه و خودرو را متوقف خواهد کرد.

کد خبر 4658818

منبع: مهر

کلیدواژه: سانحه تصادف پلیس راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت

سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در صومعه سرا، بلوار شهید سرشاد خبر داد که بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد که راکب موتورسیکلت به علت حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) نقش بر زمین شد که کامیونت نیسان که قصد فرار را داشت به جدول وسط بلوار برخورد و پس از واژگون شدن از قسمت بار بر روی راکب جوان افتاد.

رئیس پلیس راهور گیلان ادامه داد: در این حادثه شدید متأسفانه راکب موتورسیکلت که جوانی ۲۱ ساله بوده و فاقد گواهینامه بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان می‌سپارد.

سرهنگ طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را ماده ۲۰۹ آئین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) از سوی راکب موتورسیکلت تشخیص دادند.

این مقام انتظامی در پایان با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: رانندگان باید هنگام رانندگی از حرکات نمایشی دوری کنند و حتماً در هنگام رانندگی از کلاه ایمنی استفاده کنند تا هم جان خود و جان دیگران را به خطر نیندازند.

کد خبر 6088216

دیگر خبرها

  • ۱۵ نقطه حادثه خیز قم در سال گذشته ایمن سازی شد
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • تهران قدیم/ پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران (عکس)
  • تهران قدیم| پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران/ عکس
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • تبریز؛ فقیرترین کلانشهر کشور در حوزه هوشندسازی/ افزایش تلفات تصادفات درون شهری نگران کننده است
  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت