Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار فوتبال ایران را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، باشگاه ترکی قصد دارد وینگر ایرانی در تابستان به فروش برساند. پس از اینکه باشگاه ترابزون اسپور اعلام کرد وحید امیری از این تیم جدا خواهد شد، وینگر ایرانی مشتریانی از جمله سپاهان و تراکتور پیدا کرده است. روزنامه Yeni Akit ترکیه اعلام کرد که باشگاه سپاهان در یک ایمیل رسمی به ترابزون اسپور خواهان به خدمت گرفتن وحید امیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ایمیل باشگاه سپاهان از باشگاه ترکی خواسته تا رقم پیشنهادی خود را برای فروش امیری اعلام کنند. امیری سال گذشته در عضویت پرسپولیس بود. او پس از جام جهانی 2018 روسیه به ترابزون اسپور پیوست ولی نتوانست در آنجا موفقیتی کسب کند. حال باشگاه ترکی به فکر فروش اوست و وینگر باتجربه احتمالا مجددا به لیگ برتر باز خواهد گشت.

- بشار رسن، بازیکن عراقی پرسپولیس که در اواخر لیگ هجدهم کتف خود را به تیغ جراحان سپرد، اکنون در کمپ اسپایر قطر حضور دارد و مشغول مداوای کتفش است. وی قرار است 15 روز دیگر به ایران بازگردد تا تکلیفش با پرسپولیس مشخص شود. بشار برای ماندن در پرسپولیس تصمیم گرفته از رقم پیشنهادی اولیه خود کم کند و به سرخپوشان تخفیف دهد. به این ترتیب باید دید وضعیت وی در پرسپولیس چگونه رقم می خورد.
چند روز پیش اشاره شد که گابریل کالدرون بعد از اینکه متوجه شد لیست پرسپولیس قبل از آمدن او به این تیم پر شده، تعجب کرده و به دنبال راه حلی است تا بتواند بازیکن جدیدی را در پست دفاع میانی و خط حمله به جمع شاگردانش اضافه کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس به کالدرون اعلام کردند که با درخواست رسمی از سازمان لیگ خواستار افزایش سهمیه برای جذب بازیکن بزرگسال شده‌اند اما هنوز با جواب روشنی مواجه نشدند. در گام بعدی محسن خلیلی در مورد چند بازیکن به کالدرون اطلاعاتی داد و از او خواست عملکرد این نفرات را زیر نظر گرفته و در مورد ماندن یا رفتن‌شان تصمیم بگیرد. در این بین برخی از بازیکنان پرسپولیس این روز‌ها با استرس زیادی تمرین می‌کنند تا مبادا جایی در تفکرات مرد آرژانتینی نداشته باشند. در جمع سرخپوشان هستند نفراتی که به دلیل چند ماه دوری از میادین و سن بالای‌شان ممکن است در لیست مازاد این تیم قرار بگیرند، مخصوصا اینکه کالدرون به دفاع میانی نیاز دارد.
گزینه بعدی نفراتی هستند که هنوز وضعیت مالی‌ و قراردادی‌ شان با پرسپولیس مشخص نیست و باشگاه مشکلی از لحاظ قرارداد برای قطع همکاری با  آنها ندارد. بشار رسن، محمد نادری و محسن ربیع‌خواه جزو این دسته هستند. بازیکنانی که در فصل گذشته خیلی کم فرصت حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را پیدا کردند نیز شانس زیادی برای قرار گرفتن در لیست مازاد این تیم دارند. مخصوصا آنهایی که به خاطر نیمکت‌نشینی برای پرسپولیس حاشیه‌سازی هم کردند. آنچه مشخص است گابریل کالدرون ظرف یکی دو روز آینده نام این نفرات را به باشگاه پرسپولیس اعلام خواهد کرد تا هم تیمش را قبل از رفتن به اردو تکمیل کند و هم اینکه بازیکنان جدا شده بتوانند تیم آینده خود را مشخص کنند.

- مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال دوشنبه هفته جاری در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت خواهد کرد. مسئولان باشگاه استقلال طبق درخواست آندره‌آ استراماچونی با شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی وارد مذاکره شده و حتی با این بازیکن به توافق رسیده‌اند. دیاباته سابقه بازی در تیم‌های بنوونتو ایتالیا، بوردو و نانسی فرانسه و ... را دارد. او فصل گذشته از لیگ ایتالیا راهی تیم عثمانلی ترکیه شد و سپس به صورت قرضی به تیم الامارات پیوست. قرارداد دیاباته 31 ساله با استقلال دو ساله خواهد بود و مهاجم جدید آبی‌پوشان دوشنبه به تهران می‌آید تا در تست‌های پزشکی شرکت کند.

- اردوی شاگردان مصطفی دنیزلی در شهر ارزروم کشور ترکیه برگزار خواهد شد. اردوی آماده سازی تیم تراکتور تبریز به منظور رقابت های فصل آینده لیگ برتر از 19 تیرماه به مدت دو هفته در شهر ارزروم ترکیه برگزار می شود. شاگردان مصطفی دنیزلی در سه بازی تدارکاتی نیز به میدان خواهند رفت. بر اساس اعلام کادر فنی، تمرینات تراکتور از امروز شنبه به مدت سه روز تعطیل بوده و شاگردان دنیزلی روز سه‌شنبه پس از برگزاری یک جلسه تمرینی در تبریز، آماده سفر به ترکیه خواهند بود.

- جواد زرینچه سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در محل تمرین امروز آبی پوشان حضور پیدا کرد. وی را هادی مباشری همراهی کرد. سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال در همان ابتدای تمرین با استراماچونی خوش و بش کرد. سرمربی استقلال در خصوص حضور جواد زرینچه به عنوان سرپرست تیم استقلال گفت خیلی خوشحال هستم که زرینچه به عنوان یکی از باتجربه‌ترین انسان‌ها چه از نظر بازیگری و چه از نظر مدیریتی و مربیگری در کنار ما هستند. امیدوارم که سال خیلی خوبی را با هم داشته باشیم. همچنین جواد زرینچه که مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی قرار گرفته بود در جمع آنها گفت:من عاشقتان هستم و فقط همین را می‌توانم بگویم. امیدوارم که در کنار هم سال خوبی را داشته باشیم و بتوانیم با هم از تمام فراز و نشیب‌ها و راه سختی که داریم با سربلندی عبور کنیم تا در نهایت بتوانیم نتایج خوبی‌ را برای خودمان و هواداران کسب کنیم.
بعد از معارفه سرپرست جدید استقلال بازیکنان در اختیار مربی بدنساز قرار گرفتند. فرشید باقری که با مصدومیت از ناحیه مچ مواجه است در تمرین این تیم حضور نداشت اما مهدی قائدی با رفع مصدومیت در کنار همبازیانش تمرین کرد. تمرین نوبت صبح استقلال به برنامه‌های هوازی اختصاص داشت و آبی پوشان در بخش پایانی کار تاکتیکی انجام دادند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تراکتور وحید امیری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست نکونام در خط حمله بازتر شد

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از غایبان استقلال برای دیدار برابر تراکتور، آرمان رمضانی بود که به دلیل مصدومیت، این بازی را از دست داد. مهاجم بلند قامت آبی‌ها که از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود با وجود همراهی تیم در تبریز، اما فرصت حضور در زمین مسابقه را به دست نیاورد.

رمضانی که با وجود آسیب دیدگی با کاروان تیم راهی تبدیل شده بود، تمام ۹۰ دقیقه را از روی نیمکت ذخیره‌ها تماشا کرد و در شرایطی که استقلال نیازمند تقویت در بخش هجومی بود، اما عملاً دست نکونام جهت انجام تغییرات بسته بود.

حالا و با گذشت دو روز از دیدار با تراکتور، آسیب دیدگی رمضانی نیز رو به بهبود است و این بازیکن در تمرینات گروهی امروز نیز شرکت کرد تا نشان دهد مشکلی برای دیدار حساس روز دوشنبه برابر ذوب آهن ندارد.

استقلال که با وجود توقف برابر تراکتور به لطف تساوی پرسپولیس و سپاهان توانست همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی بماند، در دیدار بعدی برابر شاگردان محمد ربیعی چاره‌ای جز پیروزی و کسب سه امتیاز ندارد تا به صدر نشینی خود و حفظ فاصله‌اش با پرسپولیس ادامه دهد.

آبی‌ها برای پیروزی در این مسابقه نیازمند استفاده از تمامی نفرات هستند که با بازگشت رمضانی حالا می‌توان گفت که دست نکونام در بخش هجومی کمی بازتر از قبل خواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • عبدی به دنبال دو رقمی شدن در تراکتور برای بازگشت
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • دست نکونام در خط حمله بازتر شد
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس