Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این اتفاق درحالی رقم می‌خورد که اینترنت بخش جدایی ناپذیر از زندگی همه ما شده تا جاییکه می‌توان گفت همه افراد تجربه خرید اینترنتی از یک فروشگاه آنلاین رو داشته‌اند.

به این ترتیب نقش اینترنت در فروش محصولات هر روز پرنگ تر از دیروز می شود وهر روز معاملات بسیار زیادی در سطح اینترنت صورت می‌گیرد و تجارت الکترونیک به سرعت در حال رشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال های اخیر روند رشد فروشگاه های اینترنتی به سرعت در حال رشد بوده و با بزرگ شدن انواع فروشگاه ها همچون دی جی کالا نیاز مردم بیش از پیش در اینترنت فراهم می شود. در این مقاله ما به توضیح ایجاد یک کسب کار آنلاین با استفاده از فروشگاه ساز می پردازیم و در ادامه به روش افزایش فروش فروشگاه می پردازیم.

۱- ساخت فروشگاه اینترنتی آسان تر از همیشه

با پیشرفت تکنولوژی طراحی فروشگاه های انترنتی به سبک ها قدیمی که بسیار هزینه بر و وقت گیر بود از دور خارج شد و جای خود رو به سیستم های فروشگاه ساز داد تا شما با کمترین دانش فنی بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای را راه اندازی کنید.

فروشگاه ساز شاپفا نمونه اولین فروشگاه‌ساز ایرانی هست که از اواخر سال ۹۱ فعالیت خود را اغاز کرد و تا امروز میزبان چند هزار فروشگاه انلاین در سطح کشور می باشد.

۲- عکاسی از محصولات و درج محصولات در فروشگاه

برای افزایش فروش محصولات شما نیاز دارید که تصاویر با کیفیت از محصولات خود داشته باشید تا مخاطب شما با دیدن تصاویر بتواند در بین چندین نوع محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. اگر شما محصولات برند های خارجی را به فروش می‌رسانید معمولاً تصاویر با کیفیت زیادی توسط شرکت تولید کننده ایجاد شده است که میتوانید از این تصاویر برای محصول در فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید.

چنانچه تصاویر محصولات شما در سطح اینترنت وجود ندارد شما نیاز به یک خیمه عکاسی دارید تا بتوانید تصاویر با کیفیت و با بک گراند سفید از محصولات خود تهیه کنید که در زیر میتوانید تصاویر این نوع رو مشاهده کنید.

۳- ایجاد فروشگاه تخصصی در حوزه ای خاص

اگر می‌خواهید که یک فروشگاه موفق داشته باشید در بازاری که پر شده از فروشگاه‌های مختلف پیشنهاد می‌کنیم به سراغ یک فروشگاه کاملاً تخصصی بروید به طور مثال فروشگاه تخخصی لوازم جانبی موبایل. در این حوزه فروشگاه janebi.com با ورود به صورت تخصصی به این بخش توانسته مخاطبان خود را پیدا کند و به بزرگترین فروشگاه لوازم جانبی موبایل در ایران تبدیل شود.

همچنین گوگل با استفاده از الگوریتم‌های جدید و پیچیده خود توجه ویژه‌ای به فروشگاه‌های تخصصی دارد. اگر سایت شما در یک حوزه خاص به فروش تخصصی بپردازد شانس بسیار بیشتری نسبت به یک فروشگاه سوپرمارکت خواهد داشت. همچنین می‌توانید نمونه کارهای طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی شده را مشاهده کنید.

۴- طراحی اپلیکیشن برای فروشگاه انلاین

امروز اکثر افراد وقت زیادی رو با گوشی موبایل خود صرف میکنند و تغریبا همه کارها در موبایل انجام می شود، به همین خاطر داشتن یک فروشگاه آنلاین که در گوشی هم به درستی کار کند یکی از فاکتور های بسیار مهم هست.

در فروشگاه ساز شاپفا این نیاز به خوبی پاسخ داده شده است به طوری که کلیه فروشگاه های طراحی شده توسط shopfa قابلیت نمایش در موبایل را به خوبی پشتیبانی می کنند و قالب ها ریسپانسیو استفاده شده است هچنین در پلان های بالای این سایت برای شما اپلیکیشن هم طراحی می شود که نقش بسیار موثری در رشد کسب و کار آنلاین شما خواهد داشت.

۵- افزایش فروش با استفاده از سیستم های تبلیغاتی

بعد از راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی استاندارد و درج محصولات در آن حالا نوبت افزایش فروش هست که از روش های مختلفی میتواند انجام شود.

تبلیغات در سایر سایت ها با استفاده از سیستم های تبلیغاتی مثل یکتانت، تبلیغات گوگل، و انواع روش های تبلیغاتی بنری که معمولاً روش های پرهزینه ای هستند و ممکن است در بلند مدت برای برند شما بازدهی داشته باشد.

اما روش دیگری که وجود دارد و می‌تواند به سرعت باعث افزایش فروش سایت شما شود یکی از بهترین روش ها استفاده از سایت ترب هست. ترب با هدف معرفی فروشگاه‌های جدید و معتبر اینترنتی و ارائه شفاف قیمت‌ها به کاربران از سال ۱۳۹۴ تاسیس شده است. ترب با بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه معتبر همکاری دارد و ماهانه بیش از ۵ میلیون کاربر منحصر به فرد دارد که برای همکاری با ترب می توانید از قسمت ثبت نام فروشگاه در ترب استفاده کنید.

همچنین شاپفا با دارا بودن انواع متودهای تکنیکال سئو به شما کمک می کند تا با پیاده سازی محتوا مناسب به سرعت در موتور های جستجو رشد کرده و با کسب جایگاه های قدرتمند بتوانید به فروش بالا دست یابید. همچنین با مطالعه بلاگ شاپفا میتوانید در بخش آموزش سئو فروشگاه اینترنتی مطالب مهمی که در سئو سایت شما نقش کلیدی دارند را مطالعه کنید و به جایگاه مدنظر خود دست یابید.

سخن پایانی

در بازار فعلی که پر است از نوسانات و آشفتگی یکی از بهترین روش های رونق کسب و کار سنتی شما راه اندازی فروشگاه اینترنتی است. در فضای رقابتی امروز شما تنها زمانی موفق خواهید بود که بتوانید با تکیه بر یک سیستم قدرتمند به ایجاد مزیت های رقابتی بپردازید.

فروشگاه ساز شاپفا با تکیه بر همین اصل و با هدف توسعه کسب و کار های نوپا گام به این بازار گذاشته و اکنون شما میتوانید با استفاده از کد تخفیف ۲۰ درصدی که مخصوص خوانندگان این مقاله تهیه شده است اقدام به ساخت فروشگاه آنلاین خود در شاپفا کنید.

کد تخفیف: mehrnews

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4657202

منبع: مهر

کلیدواژه: فروشگاه اینترنتی تبلیغات گوگل اینترنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟

 بررسی و مقایسه گزارش‌های مالی پتروشیمی بوعلی سینا و سایر پتروشیمی‌ها در سال گذشته خبر از آن می‌دهد که بوعلی، سومین پتروشیمی پردرآمد بورسی در این سال لقب گرفته است.

به گزارش تجارت نیوز، نگاهی به این گزارش‌های مالی نشان می‌دهد بوعلی در سال 1402 بیشتر از 57 همت از فروش محصولات خود درآمد داشته است. شایان ذکر است عمده درآمد این شرکت از فروش دو محصول ریفرمیت و برش سنگین بوده است. به طوری که این دو محصول برای بوعلی به‌ترتیب 26.4 و 15.2 همت درآمد داشته‌اند.

درآمدزایی پتروشیمی بوعلی افزایش یافت

همان‌طور که گفته شد، پتروشیمی بوعلی در فهرست پردرآمدترین‌ پتروشیمی‌های بورسی قرار دارد. حال باید دید بوعلی تا چه حد در افزایش درآمد خود موفق بوده است. بررسی گزارش‌های مالی این شرکت نشان می‌دهد درآمد حاصل از فروش محصولات بوعلی در سال 1402 نسبت به 1401 حدود 18 درصد بالا رفته است.

اما موضوع مهمی که باید بازگو کرد اینکه رشد درآمد بوعلی به سبب بهبود عملکرد فروش آن نبوده و تنها به دلیل رشد نرخ فروش محصولات این پتروشیمی در سال 1402 است؛ به طوری که میانگین نرخ فروش محصولات پتروشیمی بوعلی طی یک سال گذشته 25 درصد بالا رفته است.

مقدار فروش بوعلی کاهش یافت

مطابق با آنچه گفته شد، رشد درآمد پتروشیمی بوعلی به واسطه افزایش نرخ فروش محصولات آن بوده است. چرا که بررسی گزارش‌های مالی این پتروشیمی در سال 1402 نشان می‌دهد تناژ تولید و فروش این شرکت در سال 1402 نسبت به 1401 پایین آمده است.

بر این اساس، مقدار تولید بوعلی از دو میلیون تن در سال 1401 با کاهش 7.3 درصدی به یک میلیون و 900 هزار تن در سال 1402 رسیده است. همچنین بوعلی در سال گذشته با کاهش 5.4 درصدی مقدار فروش روبه‌رو شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۷ درصدی میزان تولید پتروشیمی بوشهر
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • داروخانه‌های معتبر اینترنتی‌ مجاز به فروش شیر خشک نیستند
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • هشدارِ امپراطوری ناصرخسرو مجازی در حوزه دارو
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • راهنمای کاربردی خرید و استفاده از گیفت کارت اپل
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • هشدار تند به دو پلتفرم فعال در خرید، فروش مسکن