Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، این شرکت هم اکنون با استفاده از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز جهانی، کاشی‌های دیوار، سرامیک های کف و محصولات (گرانیتی) پرسلانی را به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌کند و با ارائه طرح‌های زیبا و رنگ‌های متنوع، پاسخگوی سلیقه‌های متنوع و گوناگون مصرف‌کنندگان می‌باشد. این شرکت با بهره گیری از نیروهای کارآمد و مجرب خود، سالانه بالغ بر هفت میلیون مترمربع انواع محصول را در سه کارخانه مستقل تولید و با گواهینامه‌های کیفی معتبر به بازار عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، در حاشیه برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی، مهندس محمود مومنی، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره مجرب کاشی و سرامیک الوند با اشاره به ویژگی‌های تولیدات شرکت، اعلام کرد: شرکت ما جزء کیفی‌ترین تولیدکنندگان ایران و در ردیف سه برند اول کشور و نیز موفق‌ترین صادرکننده محصولات کاشی و سرامیک در ایران هستیم.

مهندس مومنی، بهبود مستمر کیفیت محصولات تولیدی شرکت کاشی الوند و تولید طرح‌ها و افکت‌های ویژه با استفاده از آخرین فن‌آوری‌های صنعت را یادآور شد و افزود: قدمت، اصالت و کیفیت سه اصل مهم و متمایزکننده ما از دیگر شرکت‌ها و تولیدکنندگان است.

وی تصریح کرد: کارخانجات صنایع کاشی و سرامیک الوند، ضمن تعهد به رعایت آخرین بازنگری‌های قوانین و مقررات زیست محیطی، قوانین و مقررات ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و استانداردهای اعلام شده و مرتبط با محیط کار، افزایش رضایت مشتریان شرکت را یک اصل خدشه‌ناپذیر قلمداد کرده و به منظور دست‌یابی به این مهم، سیستم مدیریت یکپارچه آی.ام.اس. (سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد آی.او.اس. ۲۰۰۸: ۹۰۰۱، مدیریت زیست محیطی ۲۰۰۴:۱۴۰۰ و مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای او.اچ.اس.آ.اس. ۲۰۰۷:۱۸۰۰۱) را در مجموعه الوند طرح‌ریزی و پیاده‌سازی کرده است.

مهندس مومنی، به ضرورت رضایت مشتریان و به‌تبع آن حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: تمامی نقدها و شکایت‌های مشتریان را هر هفته بررسی می‌کنیم و در نهایت نسبت به همکاری با مصرف‌کنندگان به درخواست آنها چه در زمینه تبدیل درجه کالا و چه در زمینه تعویض کالای فروخته شده اقدام می‌کنیم.

نایب رئیس هیات مدیره کاشی الوند با بیان اینکه از ابتدای فعالیت‌مان تاکنون هر سال افزایش ظرفیت تولید داشته‌ایم و همواره در حال گسترش این ظرفیت هستیم، گفت: در سال جاری نیز محصولات پرسلانی خود را در سایزهای یک در یک آماده تولید و عرضه به بازار کرده‌ایم. همچنین همزمان با افتتاح نمایشگاه از برنامه جدید شرکت رونمایی کردیم که آغاز به کار آکادمی طراحی الوند با همکاری مراکز دانشگاهی است. ما برای این آکادمی فراخوان دادیم و از هنرجویان ۸۵ نفر شرکت کردند که طرح ۴ نفر برگزیده شد و امروز در نمایشگاه از آنها تقدیر به‌عمل آمد.

وی دلیل ایجاد آکادمی طراحی کاشی الوند را استفاده کشورهای خارجی مثل ایتالیا و اسپانیا از ایده‌ها و طرح‌های ایران، عنوان کرد و ادامه داد: سیاست مدیران شرکت در این زمینه بر این شد تا با آموزش طراحی کاشی توسط پرسنل شرکت، طرح‌ها و ایده‌ها را خودمان صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت کاشی الوند، از مقاصد صادراتی و بازارهای هدف شرکت همچون روسیه، آلمان، مکزیک، سریلانکا و اکثر کشورهای همسایه، نام برد و افزود: با کره جنوبی و ازبکستان نیز در حال مذاکره برای صادرات هستیم.

محمود مومنی، بزرگترین مانع و مشکل در مسیر تولید و توسعه شرکت را در بخش مراودات تجاری با کشورهای خارجی در زمینه واردات ماشین‌آلات و مواد اولیه خاص عنوان کرد و افزود: با توجه به شرایط خاص اقتصادی ما نیز جدا از دیگر همکارانمان نیستیم اما، باید بگویم که هرگز نگذاشتیه‌ایم این مشکلات تاثیری بر فرآیند تولید ما داشته باشد و همچنان ۲۴ ساعته در حال تولید و فعالیت هستیم و تاکنون حتی یک نفر هم تعدیل نیرو نداشته‌ایم.

وی همچنین افزود: با توجه به قدمت و اصالت کاشی الوند، تصمیم بر این شد که امسال حضوری متفاوت نسبت به سال های گذشته داشته باشیم. و به همین جهت پس از نمایشگاه سال قبل، فعالیت های گوناگونی در حوزه های جدید و نوآورانه در صنعت کاشی و سرامیک ایران داشته ایم که از مهمترین آنها می توان به موضوع طراحی در این صنعت اشاره نمود. با توجه به مطالعاتی که در این زمینه انجام شده است، هم اکنون طراحی کاشی و سرامیک توسط کشورهای پیشرفته و بر پایه هنر اسلامی و ایرانی انجام شده و به کشور عزیزمان وارد می شود.

مدیر عامل شرکت کاشی الوند در ادامه گفت: از این رو در راستای حمایت از تولید داخلی و به منظور پاسداشت مالکیت معنوی اقدام به تشویق و حمایت نیروهای جوان و مستعد داخلی نموده و با همکاری دانشگاه هنر تهران، اولین فراخوان طراحی کاشی در کشور، موسوم به نقش الوند را برگزار نمودیم؛ که نتایج به دست آمده و استقبال صورت گرفته از این رویداد ما را بر آن داشت تا با افتتاح آکادمی طراحی الوند و ادامه این مسیر، به زعم خود بتوانیم گامی کوچک در راستای برقراری و تحکیم ارتباط صنعت ودانشگاه برداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: از دیگر نوآوری های ارائه شده در راستای مسئولیت های اجتماعی در بیست و ششمین نمایشگاه کاشی و سرامیک می توان به حمایت این مجموعه و اختصاص فضا به اولین استارتاپ جوان ایرانی در زمینه فضاسازی و چیدمان کاشی و سرامیک با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی اشاره نمود.

مومنی در پایان ابراز امیدواری کرد با استعانت از خداوند متعال و همدلی همکاران دلسوز در راستای تحقق هرچه بیشتر توسعه پایدار و حمایت از تولید داخلی موفق باشیم.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4658685

منبع: مهر

کلیدواژه: کاشی و سرامیک کسب و کار مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها

متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید "زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور" (زهپاد) شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، متخصصان یک شرکت دانش‌بنیان موفق به تولید "زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دورگ (زهپاد) شدند.

امروزه انواعی از زیردریایی‌های صنعتی سرنشین‌دار وجود دارند که هرچند در دهه‌های اخیر پیشرفت‌های قابل توجهی داشته‌اند اما به‌دلیل حضور انسان دراین وسایل زیر آب، خطرات احتمالی استفاده از آنها را همچنان نمی‌توان نادیده گرفت. در این‌میان ربات‌هایی در دریاها مشغول فعالیت‌ هستندکه با نام ROV(Remotely Operated Vehicle) به‌معنی "زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور" با اختصار فارسی "زهپاد" شناخته می‌شوند.

زهپادها با کمک نیروی انسانی که روی سطح زمین قرار دارد هدایت می‌شوند و در مأموریت‌های برنامه‌ریزی‌شده قادرند بخشی از عملیات را به‌صورت هوشمند و بخشی دیگر را به‌صورت هدایت دستی اپراتور در اعماق آب انجام دهند. «جهان صنعت جنوب»، شرکت دانش‌بنیانی است که از سال 1394 در کشور این ربات‌ها را برای مصارف صنعتی داخلی تولید و عرضه می‌کند.

سید میلاد فیاضی؛ مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان جهان‌ صنعت‌ جنوب ضمن اشاره به این‌که درحال‌حاضر ربات‌های زهپاد پرکاربردترین ربات‌های زیردریایی در دنیا به‌حساب می‌آیند، درباره ویژگی‌های ظاهری این دستگاه‌ها گفت: ظاهر عمومی بیشتر زیردریایی‌های هدایت‌پذیر از راه دور، تخم‌مرغی‌شکل است. ربات‌های تخم‌مرغی‌شکل، معمولا برای فعالیت‌های نظامی یا پیمایش‌های اقیانوسی استفاده می‌شود اما حوزه کاری ما، دستگاه‌های صنعتی و از نوع ساختار آزاد است که باتوجه به نوع پروژه طراحی می‌شود و معمولاً تخم‌مرغی‌شکل نیست، بلکه به‌صورت ربات‌های استراکچری‌اند و از مزایای‌شان امکان تولید در ابعاد مختلف است‌. این مسئله باعث کم‌کردن هزینه‌ها می‌شود و امکان انجام عملیات در محیط‌هایی که فضای کمتری دارد را فراهم می‌کند.

شبیه‌ساز پل فرماندهی کشتی طراحی و ساخته شد

فیاضی می‌گوید: این‌دست‌ ربات‌ها علاوه‌ بر اجرای فرآیندهای صنعتی، قابلیت انجام فعالیت‌های نظامی هم دارند که از آن‌جمله می‌توان به قابلیت خنثی‌کردن مین‌های دریایی یا مین‌گذاری‌های دریایی اشاره کرد اما رویکرد ما توسعه ربات‌های صنعتی است و بازرسی از اولویت‌هایی است که برای ربات‌های ما درنظر گرفته می‌شود. بازرسی‌های زیرسطحی در حوزه‌های مختلف اتفاق می‌افتد‌ برای‌مثال، نصب تجهیزات در کف اقیانوس‌ها و کابل‌گذاری‌ها و لوله‌گذاری‌هایی که زیر دریا برای شرکت‌های فعال در عرصه‌های نفت و حفاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: ربات‌های مدل‌ بازرس به‌کمک حسگرها و دوربین‌هایی که روی آنها نصب شده‌اند، عملیات بازرسی از این کابل‌ها و لوله‌ها را برای بررسی خرابی‌ها و مواردی شبیه به این انجام می‌دهند اما ربات‌های مدل کلاس‌های کاری، علاوه‌ بر بازرسی‌، یک سری عملیات را هم می‌توانند پوشش بدهند. باتوجه به‌ این‌که درجه آزادی از ویژگی‌های بارز این ربات‌هاست و به آنها اجازه می‌دهد در حد غواص زیر آب قدرت عمل داشته باشند. در این آر. ا. وی‌ها مقدار آن بسیار بالاست و باعث شده که بتوان از آنها در فرآیندهایی مثل جوشکاری، برشکاری، جابه‌جاکردن اجسام و حتی باز و بسته‌کردن شیرهایی که زیر آب وجود دارند، استفاده کرد. رباتی که ما در کلاس کاری داریم از قابلیت نصب دو بازوی رباتیک برخوردار است.

فیاضی درباره عمق کاربری این ربات‌ها می‌گوید: ربات بازرس محصول ما قابلیت نفوذ تا عمق 150 متری را دارد و ربات کلاس کاری ما برای پایین‌رفتن تا عمق 400 متر طراحی شده اما این طراحی اسمی است، زیرا ما این عمق را در خلیج‌فارس نداریم. از آنجا که به‌دنبال رسیدن به بازارهای بین‌المللی هستیم تولید ربات کلاس کاری با طراحی عمق 400 متر مد نظر ماست.

این شرکت دانش‌بنیان، ارتباط و همکاری نزدیکی با صنعت نفت و حفاری دارد و از این‌رو از فناوری‌هایی که به دانش فنی آنها دست یافته برای توسعه دستگاه‌های دیگری که می‌توانند در فعالیت‌های این حوزه تسهیل ایجاد کنند، بهره گرفته است.

فیاضی در این‌ خصوص گفت: یک سری از محصولات ما برای علامت‌گذاری خطوط زیرسطحی استفاده می‌شود. در نظر بگیرید زیر دریا کیلومترها خطوط انتقال وجود دارد که کابل‌ها و لوله‌های انتقال نفت، آب و... به اضافه کانال‌های زیرسطحی که حفاری می‌شوند را شامل می‌شود. با گذر زمان و با توجه به عارضه‌های طبیعی که در کف دریا رخ می‌دهد، تشخیص این خطوط انتقال بسیار دشوار می‌شود. تصور کنید در نقطه‌ای از این خطوط زمانی تعمیراتی انجام شده و سال‌ها از آن گذشته است‌. برای بازرسی آن محل یا همان شخصی که تعمیرات را انجام داده باید بیاید و آن نقطه را به‌ سختی پیدا کند یا باید از فناوری‌های جدید مدد گرفت.

وی گفت: محصول دیگر ما یکی از این فناوری‌هاست که در واقع نوعی نشانگر الکترونیکی است و "ویرا" نام دارد. ویرا قادر است آن محل به‌خصوص را کدگذاری نقطه‌ای کند تا در آینده بتوان به‌راحتی به آن محل دسترسی داشت. به‌خصوص‌که منبع تغذیه این نشانگر طول عمر بسیار بالایی دارد و می‌تواند حدود 70 سال به‌صورت مدفون در کف دریا قرار گیرد و نشانه‌گذاری را انجام دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان یک وظیفه فراقوه‌ای‌ است
  • حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی
  • حمایت شرکت ملی مس از طرح‌های نوآورانه با هدف کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری
  • نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران زمینه‌ را برای تبادل‌نظر ذی‌نفعان فراهم می‌کند
  • انتقال مهارت با ۳۰۰ دانشجوی بورسیه صنعت کاشی
  • انتقال مهارت با ۳۰۰ دانشجوی بورسیه صنعت کاشی/ جنس دانشگاه آزاد یزد فناوری است
  • بیلبورد‌های شهرداری تهران در حمایت از خرید اتوبوس از چین
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • عملیاتی کردن دستاوردهای علمی؛ ریشه پیوند دانشگاه و جامعه است