Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :شهردار منطقه چهار تهران در نشست هماهنگی برگزاری پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها با حضور مدیران محلات بیست گانه منطقه چهار بر لزوم حضور و مشارکت فعال همه گروه های جامعه در انتخابات شورایاری ها تاکید کرد.

به گزارش امتداد ، ” محمد محمددوست” رسالت اصلی اعضای شورایاری را بررسی واحصاء مشکلات و معضلات شهری محلات و انعکاس آن به شهرداری و شورای شهر اشاره کرد و گفت: این پیگیری ها در جهت رفع مشکلات با ایجاد تعامل با شهروندان ممکن می شود از این رو کاندید انتخابات شورایاری باید از همه اقشار جامعه، معتمد و مورد وثوق ساکنان محله و همچنین دلسوز ، متعهد و نسبت به مشکلات شهروندان دغدغه مند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه مهمترین فعالیت کنونی مدیران محلات را اطلاع رسانی به شهروندان جهت مشارکت حداکثری جهت ثبت نام در کاندیداتوری انتخابات شورایاری دانست و افزود: دبیران شورایاری باید در نقش حلقه واسط شهرداری و سایر سازمانهای خدماتی بتواند با بسترسازی مناسب در سطح محله به شهرداری در اجرای طرح های خدماتی ، شهرسازی ، اجتماعی و فرهنگی و … کمک کرده و با دلسوزی و مسئولیت پذیری موثر در جهت ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان اهتمام ورزد.

در ادامه این جلسه ابوالفضل ابراهیمی معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه چهار نیز گفت : روابط شهرداری ، شهروندان و شورایاری به مثابه مثلثی است که شهرداری بعنوان سیستم خدمات رسان اجتماعی و خدمات شهری در نگهداری و نگهداشت شهر یک ضلع ، شهروندان که از خدمات بهره مند و متنفع می شوند ضلع دیگر و ارتباط دهنده این دو ضلع شورای شهر در سطح کلان و شورایاری در سطح خرد است.

وی با اشاره به اهمیت نقش شورایاران در پیشبرد اهداف شهرداری ، از مدیران محلات خواست بطور دقیق و علمی در مرحله اول به آسیب شناسی مشکلات وچالش های فعالیت شورایاران در چهار دوره گذشته بپردازند تا از این رو با مرور تجربیات گذشته ، بازبینی و ساماندهی امور و فرآیندهای پیش رو در شورایاری تسهیل شود.

معصومه سادات عمارتی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه چهار نیز با اشاره به اهمیت نقش مدیران محلات با توجه به شناخت محله و شهروندان آن محل گفت : مدیران محلات میتوانند در ثبت نام حداکثری کاندیداها و حضور شهروندان پای صندوق های رای نقش مهمی ایفا کنند و با استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت های محلی نسبت به اطلاع رسانی فعالیت ها ، ماموریت ها و وظایف شورایاری به شهروندان و جلب مشارکت آنان گام های موثری بردارند.

وی در ادامه با تاکید بر جلب مشارکت بانوان توانمند و لایق جهت حضور در شورایاری بر تسهیل و تلطیف در اداره امور مختلف محلات بویژه امور تربیتی و آموزشی تاکید کرد.

گفتنی است شهرداری منطقه چهار تهران دارای ۲۰ محله است که در پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها، برای هر محله ۹ عضو اصلی و ۴ نفر علی البدل از میان نامزدهای تائید صلاحیت شده انتخاب می شوند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!

در پی اعتراض یکی از ورزشکاران، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی با حمایت وزارت ورزش و جوانان مجدد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی برای انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون در مجمع انتخاباتی، پنجم اردیبهشت ماه برگزار شد و در نهایت حسن تفتیان به عنوان رئیس این کمیسیون و حسن تفتیان، کیوان قنبرزاده، مهدی پیرجهان، فرزانه فصیحی، تکتم دستاربندان و الهام هاشمی به عنوان نماینده ورزشکاران حاضر در مجمع انتخاباتی فدراسیون دوومیدانی، انتخاب شدند.

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی، اعتراض داشت که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است و دو نفر از اعضای غایب (قنبرزاده و فصیحی که خارج از کشورند) بر خلاف آیین‌نامه به صورت تلفنی رای داده‌اند.

این اعتراض به وزارتخانه رسید و در نهایت وزارت ورزش نیز اعلام کرد که باید انتخابات مجدد برگزار شود.

پس از برگزاری مجدد انتخابات، حسین رسولی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشکاران انتخاب شد و رسولی، مهدی پیرجهان، سبحان احمدی، تکتم دستاربندان، مریم کاظمی و حمیده اسماعیل‌نژاد نیز به عنوان اعضا حاضر در مجمع انتخاب شدند.

نکته قابل توجه در این زمینه این بود که حسن تفتیان که در انتخابات قبلی با دو رای تلفنی کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب شده بود، در انتخابات مجدد رای نیاورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • برگزاری دوباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی/ رسولی رئیس شد، تفتیان رای نیاورد!
  • محله کم‌برخوردار حصه در مسیر توسعه‌ است
  • افزایش مشارکت مردم در حکمرانی و مردمی‌سازی جهش تولید اولویت است
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟