Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@01:32:37 GMT

فروش اقساطی خودروهای خارجی

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۷۰۳۳

فروش اقساطی خودروهای خارجی

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در اکثر مواقع همه اقشار جامعه نمی‌تواند خودروی خارجی مورد نظر و دلخواه خود را دارا باشد از این رو شرکت ما توانسته زمینه‌های فروش اقساطی خودرو و تحویل فوری خودرو را برای همه اقشار جامعه فراهم آورد.

شما می توانید خودرو مورد نظر خارجی خود را به صورت اقساطی در شرایط بلند مدت انتخاب و پرداخت کنید، بدین صورت که ۴۰ درصد مبلغ خودرو را پیش و مابقی را اقساط ۶ الی ۲۴ ماهه پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فروش اقساطی خودرو شما باید ۵۰ درصد مبلغ خودرو را پیش پرداخت و مابقی را به صورت اقساط ۶ الی ۲۴ ماهه پرداخت کنید.

فروش اقساطی محصولات بی ام و

کمپانی آلمانی و معروف بی ام و از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در جهان می باشد که برای تمامی سلیقه ها خودروی مورد نظر افراد را تولید می کند. بی ام و یکی از جوان پسند ترین برندهای جهانی می‌باشد. بی ام و در تمامی کلاس های تولید خودرو فعالیت می کند از جمله سدان شاسی اس یو وی و کروک دارای مدل های مختلف می باشد. می‌توانید برای مطلع شدن از شرایط فروش اقساطی محصولات بی ام و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

فروش اقساطی محصولات بنز

مرسدس بنز از قدیمی ترین و با کیفیت ترین کمپانی های سازنده خودروی بنزینی باشد. کارخانه اصلی مرسدس بنز در شهر اشتوتگارت آلمان قرار دارد. برند مرسدس بنز از لوکس ترین برندهای جهان می باشد. که همیشه امکانات رفاه راننده و سرنشینان برای این شرکت با اهمیت و مهم بوده‌است. از این رو شرکت ما مفتخر است که فروش اقساطی محصولات بنز را به صورت شرایط مدت دار و تحویل فوری خودرو عرضه می‌کند.

فروش اقساطی محصولات هیوندای

هیوندای یک شرکت قدیمی و پر شور و شوق در بازار خودروسازی جهان است. هیوندای در اول خودرو های شهری تولید می کرد اما بعدها به خودروهای سوپرمینی و خودروهای کامپکت روی آورد اما امروزه می توان ردپای از لوکس بودن را در محصولات هیوندای کشف کرد.امروزه هیوندای را با قیمت های مقرون به صرفه و تواناییهای مناسب و امکانات بسیار خوب و طراحی جوان پسندانه مشتری های زیادی برای خود دست و پا کرده است. شما می توانید برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی محصولات هیوندای با مشاوران ما تماس بگیرید.

فروش اقساطی محصولات تویوتا

تویوتا از قدیمی ترین برندهای موجود در داخل بازار ایران می باشد تویوتا را به خاطر استحکام قدرت کیفیت متریال زبانزد خاص و عام است. امروزه تویوتا علاوه بر خودرو های آفرود و خودروهای خانوادگی به سمت خودروهای برقی و هیبریدی روی آورده محصولات جدید تویوتا توانسته جایزه خودرو پاک را از مراکز فنی اروپا و آمریکا دریافت کند. تویوتا هم به جمع خودروساز هایی که سوپر اسپرت تولید می کند پیوسته تا از قافله عقب نماند تا بتواند نیازهای جوان ها را رفع کند و سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند. برای اطلاعات بیشتر از فروش اقساطی محصولات تویوتا می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری را از این برند دوست داشتنی در اختیار شما بگذارند.

فروش اقساطی محصولات کیا

یکی از محبوب ترین برند خودروسازی خانوادگی کیا می باشد. شرکت کیا با در نظر گرفتن شرایط از جمله طراحی قدرت موتور کیفیت بدن و کیفیت ساخت و متریال همه و همه باعث شده که خودروهای کیا جزو محبوب ترین های اقشار جامعه باشد به طوری که در خودروهای جدید کیا کابین و فضای داخلی بیشتری نسبت به بقیه خودروها در نظر گرفته شده است. کیا خودروی هایی جوان پسند و خانوادگی را تولید می‌کند که باعث می‌شود هر روز در بین جوامع محبوب تر شود. برای اطلاع از شرایط اقساطی محصولات کیا و همچنین تحویل فوری محصولات کیا می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4658753

منبع: مهر

کلیدواژه: تویوتا مرسدس بنز خرید و فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد

به گزارش قدس آنلاین، تویوتا موتور اعلام کرد که فروش و تولید جهانی این شرکت در سال منتهی به ۳۱ مارس با توجه به تقاضای قوی و نبود محدودیت‌های عرضه نیمه هادی به بالاترین حد خود رسیده است.

تویوتا برای سال منتهی به مارس اعلام کرد که فروش جهانی آن تنها با رشد ۷.۳ درصدی به ۱۰.۳۱ میلیون دستگاه در سال نسبت به سال گذشته رسیده است و برای اولین‌بار است که از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است، در حالی که تولید آن به ۹.۹۷ میلیون دستگاه رسیده است که ۹.۲ درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. با این حال، بزرگترین خودروساز جهان از نظر حجم، شاهد کاهش فروش و تولید خود در ماه مارس در میان رقابت شدید در چین، بزرگترین بازار خودروی جهان بود.

طبق گزارش رویترز، فروش جهانی تویوتا در ماه مارس با ۲.۱ درصد کاهش نسبت به سال قبل به ۸۹۷ هزار و ۲۵۱ دستگاه رسید و تولید آن نیز با ۱۰.۳ درصد کاهش به ۸۰۷ هزار و ۲۶ دستگاه رسید. فروش جهانی باتری خودروهای الکتریکی در سال منتهی به مارس بیش از سه برابر افزایش یافت و به ۱۱۶ هزار و ۶۵۴ دستگاه رسید.

بر اساس این گزارش، تویوتا قصد دارد شروع تولید خودروهای برقی خود در ایالات‌متحده را از برنامه اولیه سال ۲۰۲۵ به بهار سال ۲۰۲۶ به عقب براند. طبق گزارشها، این خودروساز قصد دارد عمداً یک دوره  توقف در تجارت خود ایجاد کند تا از کیفیت و ایمنی اطمینان حاصل کند. مقامات تویوتا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبودند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا
  • تولید خودروهای برقی تویوتا استارت نخورد
  • فوری/ خرید و فروش خودروی جانبازان آزاد شد
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۸ اردیبهشت +جدول
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند