Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:35:55 GMT

دانشنامه دفاع مقدس مازندران تدوین می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۷۰۷۶

دانشنامه دفاع مقدس مازندران تدوین می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندان با اشاره به اینکه در دانشنامه مازندران اشاره ای به نقش رزمندگان استان در دوره دفاع مقدس نشده است، گفت: دانشنامه دفاع مقدس مازندران تدوین می‌شود. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار عبدالله ملکی امروز در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در استانداری اظهار داشت تکمیل پروژه وارد سال دوازدهم برای اجرایی شدن رسیده است، اظهار داشت: شرمنده خانواده شهدا و ایثارگران برای عدم افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا اواخر پاییز امسال فاز فرهنگی و محتوایی پارک موزه دفاع مقدس مازندران افتتاح می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه امسال 40 میلیارد ریال از سوی شهرداری و شورای شهر ساری برای ادامه ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران تخصیص یافته است، تصریح کرد: مازندران استانی کلان شهر بوده و از تلاش شهردار و اعضای شورای شهر در احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران تقدیر می‌شود.

ملکی با بیان اینکه 40 عنوان کتاب در حوززه دفاع مقدس مازندران سال گذشته چاپ شده است، افزود: در دانشنامه مازندران اشاره ای به نقش دفاع مقدس مازندران نشده است.

جانباز دفاع مقدس خوزستانی آسمانی شدخراسان جنوبی| خدام رضوی با خانواده شهدای دوران دفاع مقدس شهر خضری دیدار کردنددو لاله پرخون دفاع مقدس روی دست مردم قزوین تشییع شدند

وی با اعلام اینکه دانشنامه دفاع مقدس مازندران در دست تدوین است، گفت: هزار مدخل در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای تهیه آن اجرایی شده است، تصریح کرد: کتاب شهدای هلال احمر مازندران آماده چاپ و انتشار است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از حمایت این اداره کل برای ساخت کتب و فیلم دفاع مقدس استان خبر داد و گفت: شهرداری ساری در حمایت برای تولید فیلم دفاع مقدس مازندران تقدیر می‌شود.

وی با بیان اینکه 8 شهید گمنام و خوشنام هفته گذشته در غرب مازندران خاکسپاری شدند، تصریح کرد: پیکرهای پاک این شهدای والامقام با حضور پرشور مردم فهیم، قدرشناس و شهیدپرور غرب مازندران برگزار شد.

ملکی با اشاره به اینکه 40 یادمان شهدای گمنام تکمیل شده است، گفت: 44 یادمان شهید گمنام استان در دست ساخت و بهره‌برداری است.

وی با ابراز گله‌مندی از عدم تنظیم وقت مدیرکل حوزه استاندار برای حضور استاندار مازندران در نشست موصوف امروز، افزود: امیدواریم توجه مدیران ارشد استان به تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران بیشتر باشد.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد

از ۲۹ فروردین تاکنون، پیکر ۱۲ شهید دوران دفاع مقدس از منطقه عملیاتی والفجر یک (فکه) تفحص شده است.

پیکر این شهدا قرار است، پس از مراسم استقبال برای شناسایی به معراج شهدای تهران منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری قرآن و عترت

دیگر خبرها

  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • جشنواره‌های گردشگری با رویکرد ملی و بین‌المللی تدوین شود
  • شهدای گمنام مظلوم هستند/ ساخت فیلم کالدو
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی