Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیست دوچرخه سواری ۲ هزار و ۵۰۰ متری در بوستان بانوان ریحانه صبح امروز افتتاح شد. تاریخ انتشار: 12:26 - 15 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۹۰۸

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، صبح امروز پیست دوچرخه سواری زنان در بوستان بانوان ریحانه منطقه ۲۲ با دوچرخه سواری تعدادی از زنان افتتاح شد. در مراسم افتتاح این پیست ۲ هزار و ۵۰۰ متری، علی نوذرپور شهردار منطقه ۲۲ و سکینه اشرفی معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نوذرپور پش از افتتاح این پیست، منطقه ۲۲ را منطقه‌ای خاص و ویژه در تهران و با نقش‌ها و کارکرد‌های فرامنطقه‌ای عنوان کرد و گفت: مهم‌ترین نقش این منطقه برای تهران و شهر‌های پیرامونی آن، کارکرد تفریحی، گردشگری و فراغتی است. درواقع منطقه ۲۲، منطقه‌ای است که سرزندگی، شادی و نشاط در آن باید حرف اول را بزند.

به گفته شهردار منطقه ۲۲، نیمی از مساحت این منطقه به فضای سبز و پوشش جنگلی اختصاص دارد و عرصه دریاچه خلیج فارس هم حدود ۱۳۰ هکتار است، از طرف دیگر این منطقه به ارتفاعات البرز هم دسترسی دارد؛ بنابراین منطقه ۲۲ منطقه‌ای است که باید سرشار از تفریح و شادی باشد.

وی با اشاره به وضعیت حمل و نقل عمومی در این منطقه گفت: در دوره جدید مدیریت شهری سعی کردیم مدیران را متقاعد کنیم که منطقه ۲۲ به حمل و نقل عمومی نیاز زیادی دارد. به تازگی هم راه اندازی خط ۹ و ۱۰ مترو در منطقه ۲۲ تصویب شده و خط ال آر تی هم اجرایی خواهد شد.

نوذرپور ادامه داد: به جز مترو و اتوبوس، پیاده راه و مسیر‌های دوچرخه نیز باید گسترش پیدا کند. باید بیشترین میزان مسیر‌ها به این دو بخش اختصاص پیدا کند. هم اکنون طول مسیر‌های دوچرخه درون معابر در منطقه ۲۲، ۱۲ هزار و ۲۰۰ متر است و ۱۸ هزار و ۳۰۰ متر هم مسیر دوچرخه در اماکن تفریحی وجود دارد.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: پیست دوچرخه‌ای هم که امروز افتتاح می‌شود درواقع در سال‌های گذشته ایجاد شده بود، اما به دلیل رهاشدگی، متروک و تخریب شده بود. در این دوره، اما پیست دوباره تجهیز شد. برای امسال و سال آینده هم مسیر دوچرخه سواری به طول ۹ هزار و ۳۰۰ دور استادیوم آزادی احداث خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران منطقه 22 پارک چیتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان با حضور کلیه زائرین، مدیران و عوامل کاروان‌ها در روز جمعه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان برگزار شد.   حمیدرضا بهروزی فر رئیس اداره حج و زیارت کاشان در این مراسم ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته، نکاتی پیرامون حج تمتع سال ۱۴۰۳ بیان کرد.   رییس اداره حج و زیارت کاشان، اظهار داشت: امسال ۸۸۵ نفر زائر کاشانی و کادر اجرایی و فرهنگی در قالب ۶ کاروان، سه کاروان مدینه قبل و سه کاروان مدینه بعد، از ایستگاه پروازی فرودگاه امام خمینی (ره) عازم سرزمین وحی خواهند شد.   وی افزود: از زائرین اعزامی به حج تمتع امسال، تعداد ۴۵۰ نفر را بانوان و تعداد ۳۹۰ نفر را برادران تشکیل می‌دهند.   بهروزی فر یادآور شد: جوان‌ترین زائر با ۱۷ سال سن از بانوان و مسن‌ترین زائر با ۹۰ سال سن، تنها پدر شهید حاضر در میان زائرین حج تمتع منطقه کاشان است.   وی با اشاره به افزایش تعداد زائرین حج تمتع کاشان به نسبت سال گذشته، خاطرنشان کرد: در حج تمتع ۱۴۰۳ شاهد بیشترین آمار اعزام زائر طی ۲۰ سال گذشته در منطقه کاشان هستیم که در نتیجه پیگیری‌های صورت گرفته محقق شده و هدف گذاری اعزام ۱۰۰۰ زائر در سال برای سال‌های آینده نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • رکابزنی مسیر مهریز تا مشهد با شعار ورزش و سلامتی، کتاب و دانایی
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • آغاز چهارمین جشنواره گل و گلاب در بوستان آب و آتش
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶