Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دو بازیکن فصل گذشته استقلال به جای بخشی اصلی قراردادشان خودرو دریافت کردند. این خودروها اکنون حدود ۵ میلیارد تومان ارزش دارد. تاریخ انتشار: 12:41 - 15 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۰۸۲۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، فصل گذشته تیم فوتبال استقلال تهران توسط رضا افتخاری و پندار توفیقی بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که ابتدای فصل را بدون حضور مهره‌های سرشناس آغاز کرد.

یکی از نقاط به جا مانده از فصل گذشته، قرارداد دو بازیکن این تیم بود که به آنها به جای پول، خودرو BMW داده شد. وریا غفوری و علی کریمی دو بازیکنی بودند که در ازای بخش اصلی قرارداد، دو خودرو گرانقیمت را دریافت کردند، آن هم در مقطعی که دلار خیلی گران نشده بود. به مرور زمان با افزایش نرخ ارز، خودرو گران شد و گفته می‌شود این اتومبیل‌های لوکس، اکنون چیزی حدود  ۴ تا ۵ میلیارد تومان ارزش دارد!

گفته می‌شود این خودرو‌ها را حامی مالی باشگاه به وریا و غفوری داد. در آن مقطع زمانی، باشگاه استقلال با بی‌پولی دست و پنجه نرم می‌کرد، مجبور شد برای رضایت این بازیکنان به آنها حواله خودرو به جای پول بدهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر استقلال میزان وریا غفوری علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی

پپ حسرت نبود ایلکای گوندوعان را در سیتی می‌خورد در حالی که او بهترین خرید این فصل بارسلونا بوده است.

طرفداری | ایلکای گوندوعان تابستان گذشته و پس از اینکه با منچسترسیتی بر سر تمدید قراردادش به توافق نرسید، به عنوان بازیکن آزاد به بارسلونا پیوست.

به گزارش موندو دپورتیوو، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، دلتنگ کاپیتان آلمانی سابق تیم‌اش است و از اینکه سیتیزن‌ها قرارداد جدیدی با این هافبک خلاق و بازیساز منعقد نکردند، متاسف است. گوندوعان یکی از مورد اعتمادترین بازیکنان گواردیولا در زمین بود. او یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان سیتی بود و حتی در فصل گذشته که تیم به طور تاریخی سه‌گانه را کسب کرد، کاپیتان آنها بود. با این حال، منچسترسیتی در تمدید قرارداد او تعلل کرد و بارسلونا هم از این فرصت، نهایت استفاده را برد.

به نظر می‌رسد این تصمیم برای سیتی نتیجه معکوس داشته است، زیرا آنها شاهد از دست دادن بازیکنی با کیفیت و قدرت رهبری بالا همچون گوندوعان بودند که با جذب متئو کوواچیچ یا ماتئوس نونسجبران نشد. گواردیولا و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط رئال مادرید از این رقابت‌ها حذف شدند و در آن زمان به شدت از فقدان بازیکنی چون گوندوعان در باز کردن گره این بازی رنج بردند.

ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس

درخشش گوندوعان در بارسلونا

گوندوعان زیر نظر ژاوی به مهره‌ای کلیدی برای بارسلونا تبدیل شده است. او در 47 بازی‌ای که برای آبی‌اناری‌ها به میدان رفته، 5 گل زده و 12 پاس گل داده است. جدای از عملکرد فنی، گوندوعان با تجربه و روحیه جنگندگی خود، الگوی مثبتی برای بازیکنان جوان‌تر بارسلونا به شمار می‌رود. او در جریان شکست‌های خانگی مقابل رئال مادرید و اخراج عجیب آرائوخو در دیدار مقابل پاری سن ژرمن، صراحتاً به انتقاد از عملکرد هم‌تیمی‌هایش پرداخته بود.

ذهنیت و روحیه ایلکای گوندوعان نیز فراتر از سطح سایر هم‌تیمی‌هایش بوده است و ژاوی امیدوار است که بازیکنان جوان‌تر بتوانند چنین خصلتی را در خود نهادینه کنند. با وجود اینکه بعید به نظر می‌رسد منچسترسیتی بتواند گوندوگان را دوباره به خدمت بگیرد، اما بارسلونا از امضای قرارداد با چنین بازیکنی به عنوان بازیکن آزاد بسیار خوشحال خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • دلتنگی پپ گواردیولا از نبود ایلکای گوندوعان در منچسترسیتی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • کدام بازیکنان استقلال به نبرد تبریز نمی‌رسند؟
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • اعضای شورای شهر اصفهان سال گذشته روی چه موضوعاتی بیشتر تمرکز داشتند؟
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟