Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب شیراز، از نشر شایعه ای در خصوص شکستن خط انتقال آبِ سد درودزن از سه ناحیه و بی آب شدن برخی مناطق شهر در فضای مجازی خبر داد و این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب شیراز از نشر شایعه ای در خصوص شکستن خط انتقال آبِ سد درودزن از سه ناحیه و بی آب شدن برخی مناطق شهر در فضای مجازی خبر داد و این موضوع را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

  محمد علی شرفی با بیان اینکه این آگهی مربوط به سه سال گذشته (سال 95) است، اظهار داشت: در حال حاضر هیچ اتفاقی برای خط انتقال آب در سد درودزن نیفتاده است.   وی افزود: این شایعه موجب نگرانی مردم شده و برخی با شماره 122 نیز تماس گرفته اند که آیا همچین مطلبی که شایعه شده صحت دارد یا خیر.   مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب شیراز با اشاره به وضعیت نامناسب آب در برخی مناطق شیراز، گفت: نشر اینگونه شایعات تنش هایی را برای ما نیز به وجود می آورد و مردم را وادار برای جمع آوری و ذخیره آب می کند.   شرفی در ادامه با اعلام اینکه قطعی و یا افت فشار در برخی نقاط شهر مقطعی و در حال گذر است، علتی قطعی و افت فشار آب را گرمای شدید و تداوم گرما در شبانه روز و مصرف مضاعف آب عنوان کرد.   وی با بیان اینکه همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب شیراز به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا روال توزیع را در سطح شهر به صورت متعادل و عادی رعایت و نهادینه کنند، از شهروندان تقاضا کرد با حفظ آرامش و مدیریت مصرف بهینه، آبفای شیراز را در انجام این مهم یاری کنند.  

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل آب و فاضلاب شیراز همچنین در راستای تنویر افکار عمومی و جلوگیری از دامن زدن به شایعات در فضای مجازی اذعان داشت: مکالمات اپراتورها در مرکز ۱۲۲ کنترل شده و فایل صوتی تمامی تماس ها موجود، قابل پایش، ردیابی و پخش مجدد است لذا شهروندان اخبار مربوط به آب را از رسانه های معتبر و صدا و سیمای مرکز فارس دریافت کنند و نسبت به شایعات در فضای مجازی توجهی نداشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس

به گزارش جام جم آنلاین،علی جان صادق‌پور افزود: در دو سال گذشته ، ۵ تصفیه‌خانه فاضلاب، شامل تصفیه‌خانه فاضلاب شهرهای کازرون ، آباده و تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستاهای امیر آباد کافتر و شهر میان در شهرستان اقلید و  پکیج تصفیه فاضلاب روستای شهیدآباد شهرستان خرم‌بید در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت آبفا استان فارس اضافه کرد: با گشایش این تصفیه‌خانه‌ها ۲۷هزار و ۱۰۰ متر مکعب به ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب شهری و ۹۱۰ متر مکعب در شبانه‌روز به ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب روستایی اضافه شده است.

وی با بیان اینکه وزارت نیرو برنامه‌های خود را در بخش فاضلاب مبتنی بر افزایش سرانه بهره‌مندی از سامانه‌های جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب شهری و روستایی تدوین کرده است، افزود: در این مدت همچنین بیش از ۸۰ هزار متر به خطوط انتقال و شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب اضافه شده است.

وی افزود: تصفیه‌خانه، خطوط انتقال و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر داراب هم در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  • افتتاح دفتر همکاری‌های وزارت تندرستی جمهوری تاجیکستان و دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • جزئیات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • تذکر رهبری درباره گشت ارشاد چه بود؟
  • چرا رهبری درباره گشت ارشاد و طرح نور تذکر داده بودند؟
  • قطعی برق برخی از مناطق ارومیه
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس