Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال تاکنون برای احداث موزه دفاع مقدس مازندران، گفت: شهرداری ساری در تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران همکاری می‌کند. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید مسعود مدینه امروز در جلسه هیئت امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران در استانداری اظهار داشت: شهرداری ساری از سال 93 تاکنون بالغ بر 110 میلیارد ریال برای تکمیل پارک موزه دفاع مقدس مازندران هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر در سال 98 برای تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس مازندران آمادگی کامل دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه هزینه بالای زیربنایی بسیاری برای پارک موزه دفاع مقدس مازندران صورت گرفته است، تصریح کرد: شورا و شهرداری ساری به صورت پروژه ای در تکمیل و ساخت پارک موزه دفاع مقدس مازندران به صورت عملیاتی ورود پیدا کرده است.

مدینه با بیان اینکه شورای اسلامی شهر در قالب ردیف ویژه برای احداث پارک شهری در باغ موزه دفاع مقدس مازندران برنامه‌ریزی کرده است، افزود: 11 میلیارد ریال برای احداث نهر اطراف پارک موزه دفاع مقدس مازندران نیز هزینه شده است.

حمید فرزانه، سرپرست شهرداری ساری نیز در این نشست با اشاره به اینکه پارک موزه دفاع مقدس مازندران یک پروژه ملی بوده و شایسته نیست که با گذشت 12 سال هنوز افتتاح نشده است، گفت: برای اتمام پروژه موزه دفاع مقدس مازندران باید زمان بگذاریم.

پروژه احداث پارک موزه دفاع مقدس سمنان باید با سرعت بیشتری تکمیل شودبزرگ‌ترین پارک موزه شرق کشور تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسداجرای طرح «وقف به یاد یک شهید» در گلستان؛ پارک موزه دفاع‌مقدس با مشارکت خیران تکمیل می‌شود

وی با بیان اینکه شورای شهر و شهرداری به تعهدات خود در تکمیل پارک موزه دفاع مقدس اعلام می‌کند، تصریح کرد: سهم دولت و ادارات استان برای تکمیل مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران باید مشخص شود.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به اینکه عزم ملی و جزم استانی برای اجرای نهایی پروژه پارک موزه دفاع مقدس مازندران باید محقق شود، گفت: پروژه عمرانی با تاخیر و تردید اگر اجرایی شود هزینه آور است.

وی با بیان اینکه پروژه پارک موزه دفاع مقدس مازندران باید از حالت لاک پشتی در بیاید، تصریح کرد: با هزینه‌های بالای امروز مصالح باید تکمیل پروژه دفاع مقدس مازندران تسریع شود.

انتهای پیام/ ت

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان اهدا شد
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به موزه دفاع مقدس کرمان
  • پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس اهدا شد 
  • اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب