Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد، نیروهای امنیتی این کشور حامی مالی گروه تروریستی داعش در کرکوک را طی عملیات امنیتی در شهر "الریاض" واقع در این منطقه را بازداشت کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سومریه نیوز، این منبع امنیتی اعلام کرد: با نظارت فرمانده نظامی منطقه و با استناد بر داده‌های سازمان اطلاعات، هنگ سوم تکاوران توانست حامی مالی داعش را با نام مستعار (ع.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ع.ص) در کرکوک بازداشت کند.

منبع مذکور همچنین اعلام کرد: این شخص در یکی از باغ‌های روستای "الطویلعة" واقع در شهر "الریاض" پنهان شده بود.

از سوی دیگر، وزارت کشور عراق از بازداشت یکی از اعضای گروه تروریستی داعش در لباس زنانه در شهر موصل واقع در شمال عراق خبر داد.

در همین راستا، سعد معن، سخنگوی وزارت کشور عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیروهای پلیس منطقه "القیاره" واقع در استان نینوا بر اساس اطلاعات دقیق و با همکاری شهروندان عراقی یکی از عناصر داعش را در پوششی زنانه بازداشت کردند.

معن همچنین تصریح کرد: این تروریست داعشی در دادگاه به اصلاح "دادگاه شرعی" داعش فعالیت می‌کرد و مسؤول "حکم‌های مربوط به توبه و احکام اعدام در حق شماری از شهروندان عراقی و نیروهای امنیتی این کشور" در زمان سیطره داعش بر شهر موصل بوده است.

سخنگوی وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد: این تروریست بازداشت شده در یکی از ساختمان‌های متروکه واقع در جنوب شهر موصل بازداشت شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب معترضان آمریکایی طرفدار فلسطین، نادرستی ادعای آن‌ها در آزادی بیان را نشان می‌دهد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان آمریکایی طرفدار غزه در دانشگاه‌های این کشور توسط مقامات آمریکایی را محکوم کرد.

این جنبش قدرتمند مردمی یمن از مواضع اخلاقی معترضان آمریکایی که نشانگر افزایش آگاهی اجتماعی آن‌ها است، تشکر و قدردانی کرد.

دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد که سرکوب بدون دلیل معترضان، دروغ بودن ادعاهای مقامات آمریکایی مبنی بر دفاع از آزادی، حمایت از حقوق بشر و گسترش دموکراسی را آشکار می کند.

شبکه سی ان ان امروز خبر داد که پلیس آمریکا حدود 100 دانشجو را در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ده‌ها تن دیگر را در دانشگاه تگزاس در آستین بازداشت کرده است. در دانشگاه اموری در ایالت جورجیا نیز دو استاد دانشگاه بازداشت شدند.

 دانشگاه‌های آمریکا همچنان صحنه اعتراضات گسترده دانشجویی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است؛ صحنه‌هایی که یادآور جنبش دانشجویی در مخالفت با جنگ ویتنام در دهه هفتاد قرن بیستم است.

همزمان دانشجویان دانشگاه پنسیلوانیا در حمایت از مردم غزه در محیط دانشگاه اقدام به برپایی چادر و تحصن کردند. نشریه دانشجویی «دیلی پنسیلوانیا» نوشت که دانشجویان تحصن کننده خواستار خروج سرمایه‌گذاری‌های این دانشگاه از فلسطین اشغالی هستند.

در این میان دادستان ایالت جورجیا دانشجویان را همچون دیگر مقامات آمریکایی به «یهودستیزی» متهم کرد و مدعی شد: «هیچ کس از نظر قانونی حق تعطیلی دانشگاهها از طریق چادر زدن و تحصن و تهدیدات ضد یهودی را ندارد».

او با حمایت از سرکوب دانشجویان و بازداشت آن‌ها افزود: «با افتخار در کنار هر دانشگاهی که اقدامات لازم برای حفظ امنیت دانشجویان ایالت را انجام می‌دهد، خواهیم ایستاد».

بازداشت 100 دانشجو در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی استعفای دیپلمات آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش انصارالله به سرکوب معترضان حامی غزه در آمریکا
  • آرامکوی عربستان حامی مالی فیفا شد
  • سرکوب دانشجویان حامی فلسطین توسط پلیس فرانسه+ فیلم
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • تعرض نیروهای امنیتی به دانشجویان حامی فلسطین در قاهره
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • تاکید ایران و عراق بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو کشور
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات