Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود دولت‌آبادی پس از تماشای فیلم سینمایی «کارت پرواز» به کارگردانی مهدی رحمانی این فیلم را اثری مهم و حضور جوانان دغدغه‌مند در سینمای ایران را باعث امیدواری دانست.

به گزارش ایسنا، این نویسنده پیشکسوت درباره فیلم «کارت پرواز» ساخته مهدی رحمانی با تاکید بر اینکه «کارت پرواز» فیلم بسیار مهمی است، گفت: بازی بازیگران «کارت پرواز» بی‌نظیر بود با اینکه هر دو بازیگر فیلم جزو بازیگران جوان و تازه‌کار سینما هستند اما بازی بسیار خوبی ارائه داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فیلم دارای صحنه‌های بسیار زیبا و همچنین تصویربردای و بازی‌های بسیار خوب است و این نکات نشان می‌دهد کارگردان هم فضا می‌شناسد، هم روابط و هم بازی.

نویسنده کتاب «کلیدر» در انتقاد از وضعیت فعلی سینمای ایران عنوان کرد: چیزی که فقدانش در سینمای ما به شدت حس می‌شود، فیلمنامه است.

وی ادامه داد: کارگردان و نویسنده «کارت پرواز» در ارائه این فضا که عوامل بیرونی در قصه نباشند و روایت فیلم صرفاً بیانگر آن چیزی باشد که بر دو کاراکتر اصلی فیلم می‌گذرد، کاملاً موفق عمل کرده‌اند البته که لازم است عواملی قصه را به جلو حرکت دهند حتی بدون اینکه حضور داشته باشند. این افراد به عنوان عامل محرک باید وارد قصه شوند و زندگی را پیش برانند تا در نهایت به نابودی آن دختر منجر شود که در غیر اینصورت قصه دچار وارد شدن به فضای ملودرام و کند شدن می‌شود.

دولت‌آبادی بیان کرد: استفاده از عناصر و شخصیت‌هایی همچون همسرِ دختر و گروه مافیای مواد می‌توانست روند قصه را در یک سوم پایانی قوت بیشتری ببخشد.

در پایان محمود دولت‌آبادی از «کارت پرواز» به عنوان فیلمی سالم یاد کرد و گفت: حضور جوانان دغدغه‌مند در سینمای ایران باعث امیدواری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود

وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است    به گزارش تسنیم؛ بر اساس ماده 48 قانون بیمه شخص ثالث، صدور کارت و سهمیه سوخت وسایل نقلیه بدون بیمه‌نامه شخص ثالث، ممنوع است. برهمین اساس نیز تا کنون مقدمات حذف کارت سوخت تاکسی‌ها و خودروهای گازسوز انجام شده است.   طبق اظهارات جدید رئیس کل بیمه مرکزی، 23 هزار کارت سوخت تاکسی ماه گذشته در تهران به دلیل نداشتن بیمه شخص ثالث باطل شده است؛ او تأکید دارد که طبق قانون بناست خودرو‌های فاقد بیمه شخص ثالث کارت سوختشان متوقف شود.   در تازه‌ترین اقدام، وزارت اقتصاد و بیمه مرکزی نسبت به حذف سهمیه سوخت خودروها و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه شخص ثالث گام برداشته اند؛ برهمین اساس نیز وزیر اقتصاد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی خواستار عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتر شده است.   خاندوزی در نامه به بذرپاش نوشته است:   ضمن تشکر و قدردانی از تلاش مستمر همکاران آن وزارتخانه شاغل در ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت در اجرایی نمودن مفاد ماده 48 قانون بیمه اجباری خسارات واردشده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و غیرفعال نمودن کارت سوخت خودروهای گازسوز فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث در فاز اول اجرای ماده قانونی یادشده، با توجه به نتایج مثبت حاصله از اجرای این ماده قانونی که منجر به افزایش پوشش بیمه‌ای وسایل نقلیه و همچنین صرفه‌جویی در مصرف روزانه میلیونها لیتر نفت و گاز شده است خواهشمند است دستور فرمایید در گام بعدی اجرای طرح عدم‌تخصیص سهمیه سوخت به خودروهای بنزینی و موتورسیکلت‌های فاقد بیمه‌نامه شخص ثالث با جدیت و قوت بیشتری در دستور کار قرار گیرد تا در آینده شاهد تداوم اثرات مثبت اجرای این ماده قانونی باشیم.   در پایان خاطرنشان می‌سازد همکاران این وزارت در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت می‌باشند تا این مرحله از اجرای قانون نیز با شایستگی عملیاتی گردد. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بیمه‌نامه شخص ثالث ندارید، بخوانید نرخ رشد حق بیمه شخص ثالث ۳۵.۵درصد اعلام شد جزئیات سهمیه‌بندی جدید بنزین مشخص شد

دیگر خبرها

  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • افزایش سقف حمایت «انجمن سینمای جوانان» از تولید فیلم‌ کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوانان از فیلم‌کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • افزایش سقف حمایت از تولید فیلم‌کوتاه تا ۲۵۰ میلیون تومان
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید