Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوال لس آنجلس را ترک نمی‌کند و فصل آینده لیکرز را در نبرد بر سر قهرمانی همراهی خواهد کرد!

طرفداری - جوال مگی موافقت خود با پیشنهاد دو ساله و 8.2 میلیون دلاری لس آنجلس لیکرز را اعلام کرد. لیکرز پیش از این کوای لنارد را از دست داد و دنی گرین را جذب کرد.

بر اساس گزارش رامونا شلبرن از ESPN، جوال مگی فصل بعد نیز سنتر استارتر در ترکیب لس آنجلس لیکرز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد جدید مگی با لیکرز دو ساله است و 8.2 میلیون دلار ارزش دارد. مگی پیش از این در فری ایجنسی تابستان 2019 مذاکراتی با هیوستون راکتس و دیترویت پیستونز انجام داده بود. حال مگی با بازگشت به لس آنجلس لیکرز می‌تواند به کسب حلقه قهرمانی امیدوار باشد.

اگر آنتونی دیویس فصل آینده در پست پاور فوروارد بازی کند، مگی سنتر اصلی تیم خواهد بود. این در حالیست که کمی قبل در خبرها آمده بود لیکرز نیم‌نگاهی به جذب دوایت هاوارد برای پست سنتر دارد. مگی 31 ساله فصل گذشته در 75 بازی برای لیکرز به میدان رفت که در 62تایشان استارتر بود. او در فصل 2019 بهترین آماری فردی خود را بر جای گذاشت و به طور میانگین 12.0 امتیاز، 7.5 ریباند و 2.0 بلاک در هر بازی ثبت کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز

سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز در لیگ NBA اخراج شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسئولان تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز، یک روز پس از حذف تیمشان در مرحله نخست پلی‌آف کنفرانس غرب NBA (شکست مقابل دنور ناگتس) «داروین هَم» و سایر اعضای کادر فنی این تیم را اخراج کردند.

لیگ NBA| باورنکردنی از کایری اروینگ!

داروین هم در سال 2021 جانشین فرانک ووگل شد و هدایت لیکرز را بر عهده گرفت. او در همان سال، تیمش را به فینال کنفرانس غرب رساند اما در این مرحله نتوانست از پس دنور ناگتس بربیاید و ناگتس در نهایت، قهرمان NBA شد.

لیکرز در فصل جاری با 47 پیروزی و 34 شکست راهی play-in شد و با غلبه بر نیواورلینز پلیکانز به پلی‌آف رسید اما در سری یک چهارم نهایی کنفرانس غرب، توسط دنور حذف شد.

هَم، پس از حذف تیمش توسط دنور گفت: دو سال جهنمی را روی نیمکت لیکرز گذراندم.

داروین هم، سومین مربی لیکرز پس از پیوستن لبران جیمز به این تیم بود و حالا لیکرز به دنبال چهارمین مربی برای «پادشاه» است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • کنسیسائو: طارمی طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز
  • بسکتبال NBA | ما بازی هفتم می‌خواهیم!
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم
  • تمدید با پسر مارسلو: رئال آینده را بیمه کرد (عکس)