Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@23:22:33 GMT

زاینده رود زنده شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۸۵۰۰

زاینده رود زنده شد

به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان؛با جاری شدن زاینده رود،حجم کنونی سد زاینده رود  امروز به ۸۴۵ میلیون مترمکعب رسیده است.

شهردار اصفهان در مصاحبه زنده تلفنی با برنامه «سلام اصفهان»در این رابطه گفت:طبق قولی که داده بودیم و تصمیم استاندار اصفهان، زاینده رود در اصفهان جاری شد و امیدوارم این جریان دائمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزی افزود:با جاری ماندن زاینده رود، روح و روان مردم شاد و پرنشاط می شود و نیز فضای سبز شهری از آب بهره مند شود و کشاورزان با امید به زندگی و کشاورزی خود ادامه دهند.

شهردار اصفهان در ادامه با اشاره به  14 تیرماه روز شهرداری ها اظهار کرد: شهرداری با همه توان و امکانات خود، خادم مردم است و با ابزارهای مختلف تلاش می کند مشارکت شهروندان را در امور جلب کرده و صدای مردم را بهتر و بیشتر بشنود.

 قدرت اله نوروزی  با اشاره به استفاده شهرداری اصفهان از همه ابزارهای موجود برای شنیدن بهتر و بیشتر صدای مردم، گفت: تاکنون 50 جلسه هم اندیشی با عنوان «اصفهان فردا» برای شنیدن صدای مردم با گروه های مختلف برگزار کردیم. همچنین از طریق صحبت با شهروندان در مناطق 15 گانه توانستیم با آنها ارتباط برقرار کنیم.

وی در خصوص ابزارهای در اختیار شهرداری برای افزایش مشارکت مردم گفت: ابزارهای مختلفی برای دریافت نظرات مردم وجود دارد. شهرداری از طریق سامانه ارتباطی 137 و سایت isfahan.ir آماده دریافت نظرات و ایده های شهروندان اصفهانی است.    

وی گفت: هر هفته از پروژه ها و ابرپروژه های شهری مانند رینگ چهارم ترافیکی شهر، خط دو مترو و بسیاری از طرح های کوچک و بزرگ بازدید می کنیم و بر اساس اولویت بندی اقدامات را جلو می بریم، خوشحالیم که مسیر برای توسعه شهر و رفاه مردم فراهم شده است؛ چراکه رضایتمندی مردم و آبادانی شهر خواسته همه ماست.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان اصفهان کشاورزی گروه های مختلف مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۷۰ هزار و ۲۸۵ پلاک آبی هوشمند دارای کیوآر کد (QR) در این منطقه گفت: پلاک آبی هوشمند تمام منازل این منطقه نصب شده است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اصلی‌ترین ابزارها برای دستیابی به شهر هوشمند، ایجاد ارتباط بین سازمان‌های مختلف و توسعه و سهولت در خدمات‌رسانی به شهروندان است که پلاک آبی هوشمند زیرساخت خوبی برای اطلاع‌رسانی و به‌روزرسانی در زمینه ملک شهروندی و خدمت‌رسانی‌های پیرامونی است.

وی افزود: تمام پلاک‌های آبی هوشمند دارای کیوآر کد (QR) است که حاوی اطلاعات نشانی کامل، تعداد طبقات، کد پستی هر واحد و پلاک شهرداری است، در آینده نیز مجهز به شماره اشتراک آب، برق و گاز نیز خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به نصب ۷۰ هزار و ۲۸۵ پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ تصریح کرد: پلاک آبی هوشمند تمام منازل این منطقه نصب شده است.

صیرفی‌نژاد ادامه داد: نصب این پلاک‌ها با اعتباری حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، توسط سازمان فاوای شهرداری اصفهان انجام شده است.

وی بیان کرد: آن دسته از شهروندانی که منازل آن‌ها پلاک آبی هوشمند ندارد، می‌توانند از طریق نشانی my.isfahan.ir گزینه نصب پلاک آبی هوشمند را جست‌وجو و درخواست خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت پلاک آبی هوشمندمنزل آن‌ها نصب شود. ‌

کد خبر 749391

دیگر خبرها

  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • تولید و تجهیز ۱۰۰ آزمایشگاه شناختی با فناوری ایرانی
  • نصب بیش از ۷۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۱۰ اصفهان
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • نصب ۳۰ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۴ اصفهان
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟