Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 «بین خودمون بمونه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی عطشانی یک درام اجتماعی است و از جمله بازیگران آن می‌توان به سیما تیرانداز، بهنام تشکر، آتیلا پسیانی، نیما شاهرخ‌شاهی، مهران رجبی، مهدی فقیه و امیرحسین مدرس اشاره کرد.

این سریال که به قلم علیرضا طاهری نوشته شده، درباره دروغ است و به تاثیرات آن در زندگی افراد و جامعه می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شخصیت اصلی این داستان شخصی به نام تورج است که در آستانه اسباب‌کشی به منزل جدیدش، ۴۰میلیون تومان پول کم می‌آورد. او بعد از تلاش‌های زیاد، تنها راه حل مشکلش را فروش زمینش در کاشان می‌بیند، اما برای فروش زمین نیاز به مرخصی دارد و برای گرفتن مرخصی به دروغ متوسل می‌شود؛ این دروغ آغازگر دروغ‌های دیگر او و ماجراهای پرآفت و خیزی است که در سریال به تصویر کشیده می‌شود.

بخشی از عوامل این مینی سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: عباس رحیمی، صحنه و لباس: محسن شهسواری، طراح چهره پردازی: امیر ترابی، صدابردار: مجید یوسفی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: امیر رونقی، تدوین: شاهین یارمحمدی و مدیر تولید: علیرضا بیات.

«بین خودمون بمونه» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه دو است که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و بازپخش آن ساعت ۱۲:۳۰ و ۱۶:۰۰ خواهد بود.

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود

بازی در سریال «نون خ» اولین تجربه بازیگری صهبا شرافتی به شمار می‌رود. این بازیگر جوان در فصل دوم سریال به جمع بازیگران اضافه شد و توانست با نقش روناک در میان مردم شناخته شود. ویژگی‌های کاراکتر و بازی فوق‌العاده شرافتی، «روناک» را به یکی از شخصیت‌های محبوب و متفاوت سریال «نون خ» تبدیل کرد.این بازیگر جوان می‌گوید بازخورد‌ها و واکنش‌های مردم در کوچه و خیابان نشان می‌داده که چقدر روناک سریال «نون خ» را دوست دارند. 

صهبا شرافتی بازیگر نقش روناک درباره فصل پنجم نون خ گفت: در پیش تولید بودیم که اعلام کردند که من در فصل پنجم قرار است راننده یک مینی بوس باشم و برای من چالش برانگیز بود.فصل پنج خیلی برایم سخت بود. من گواهینامه پایه دو نداشتم و اولین بار بود که سوار مینی بوس می‌شدم و رانندگی می‌کردم. خیلی استرس داشتم البته لذت آن هم بیشتر بود.

او ادامه داد: داستان روناک از قسمت ۱۰ بیشتر شد و در قسمت‌های ابتدایی بیشتر بحث رانندگی بود و فراز و نشیب بیشتری برای شخصیت روناک در فصل پنجم داشتیم.

شرافتی درباره کارهای اخیر خود عنوان کرد: در این مدت چند پیشنهاد داشتم که هنوز نهایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • «رخنه» سریالی درباره امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ
  • تصاویری غم‌انگیز از آخرین جشن تولد آتیلا پسیانی + ویدئو
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • چرا صدا و سیما با تبلیغات دروغ کالاهای آسیب رسان به سلامت مدارا می کند؟
  • شرافتی: رانندگی مینی‌بوس در «نون‌خ۵» برای من چالش‌برانگیز بود
  • سرو مشروبات الکلی در سریال «هفت سر اژدها» جنجال‌برانگیز شد
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد